Minä en oo vielä valitettavasti löytänyt sen "meditatiivisuuden" (miten lie oikeassa muodossa meneekään) hienoutta! Siihenhän varmasti pitäisi pyrkiä ja olis hienoa liikunnan yhteydessä tyhjentää pää muista asioista ja keskittyä kehon kuunteluun. Tämmönen AD/HD luonne, kun olen, niin tuppaa vaan ajatukset sinkoilemaan ristiin rastiin...
Eilen tein vähän liikkeitä ja virkistelin muistia. Se "perusasento", jossa esimerkiksi kylki venytyksiä/joustoja tehdään jostain syystä tuotti ongelmia ennen, mutta eilen tuntui luonnolliselta koukistaa hieman polvia ja tiukata vatsaa samalla.
Vatsarutistukset ovat kuuluneet vakiokalustooni aina, niillä tuloksia saa yllättävän nopeasti! Heti rupiaa ylävatsa littanoitumaan ja alavatsaan tulee pömppistä
Pitäs vaan hommata joku mukava alusta! Tähän mennessä sen virkaa ajaneet torkkupeitot tms.....
Motivaatiota saa kyllä jo siitä, että muistan viime kerralla jo parin viikon jälkeen hävinneen muutaman sentin esimerkiksi rinnan ympärykseltä! Ja en siis aina niin säännöllisesti ja tunnollisesti liikkeitä tehnyt, vähän fiiliksen mukaan

Huippuahan tässä on se, ettei ole välttämätöntä tehdä kaikkiin kehon osa-alueisiin kohdistuvia liikkeitä. Itse olen raajoihini likitulkoon tyytyväinen, ongelma-alue on aina ollut vatsa (YLLÄTYS!)