Lainaa:
”Pitkään korkealla oleva verensokeritaso lisää elinmuutosten riskiä, koska veren suuri sokeripitoisuus vahingoittaa pieniä ja suuria verisuonia, sydäntä ja hermostoa.
Tämä antaa ymmärtää tahi luovasti jalostetaan notta kolesterolit eivät ole sokeritautisen tappaja sydärin muodossa. Miksi statiinit?
Kendikcin kirjan omaksuin laakista notta ei ole kovatrasvat eikä kolesteroli eikä minua hoitaneet lääkäritkään tuntunut hyväksyvän tätä. Kolesterolit mulla oli 4,6 ja tulppa tuli. Oliko minun elämäntavoissa syy kuten Pietarista on tullut tieto notta eninten tarvitsevat ohitusleikkauksia joilla on elämäntavoista johtuen alhaiset kolesterolit. Ranskalaiset nunnat uhrautuivat kokeeseen jossa he iltaisin nauttivat olutta.. vähän enempi kuin yömyssy. Kuten tunnettua maksa poltaa alkoholin eikä ennätä tuottaa kolesterolia.
Pitkän iän salaisuus lienee notta on kolesterolia riittävästi. Tulihan Knuuti esille notta ensin on tulehdus jonka kalkki plakki paikkaa vauriot Miksi statiinit? Ai statiinit myrkyllisyydessään tuhoaa tulehduksen aiheuttajia?
Jutustelussa on vilahtanut sana tieteellinen. Neukkulaakin sanottiin rakennetun tieteellisesti vaikka uskoisin sen muodostetun pistimillä.
Kuinka nää lasareettien sydänosastojen potilaskertumukset... niin korkeatko on kolesetrolit. Onko uskottava notta lääkärit osaisivat laatia tilastoja ku matikka näyttää olevan insinööri laji.