karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-11 14:29:02

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2017-02-24 15:59:01 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Itä-Suomen yliopistossa tehty tutkimus, joka osoitti, ettei kananmunien syönti liity suurempaan alzheimer-riskiin vaan parempaan kognitiiviseen suoriutumiseen sekä pienempään verenpainetaudin riskiin, on pantu merkille Amerikassakin.

American Council of Science and Health: It's No Yolk — Eggs Don't Cause Dementia

Lainaa:
...this study, at the very least, doesn't support any negative connection between development of dementia and egg consumption.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-24 16:06:48 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Tutkimuksesta keskusteltiin tuoreeltaan perkuulaudalla:

http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php ... e#p2102631


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)