karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Omega 3 - tarvitsemmeko ravintolisänä?
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=30&t=70824
Sivu 1/1

Julkaisija:  Yhden miehen komitea [ 2016-11-10 18:18:05 ]
Viestin otsikko:  Omega 3 - tarvitsemmeko ravintolisänä?

Tarvitsevatko muut terveet ihmiset kuin odottavat äidit omega 3-lisää, jos he syövät ravinteikasta ruokaa? Tätä pohtii blogissaan Ann Fernholm. Aiheen pohdintaan antoi uusi ruotsalainen tutkimus, josta kuuluu lisää perästä.

http://ettsotareblod.se/omega-3-behover ... tillskott/

Julkaisija:  Greda Carpo [ 2016-11-25 13:25:46 ]
Viestin otsikko:  Re: Omega 3 - tarvitsemmeko ravintolisänä?

Mielenkiintoista. Voimme siis rauhoittua senkin pelottelun suhteen? Vaikka tärkeintähän ei ole omega3 määrä kropassa vaan sen suhde omega6? Eli kaipa omega6 pitäisi silti vältellä sen verran kuin kykenee?

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/