| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Omega 3 - tarvitsemmeko ravintolisänä? http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=30&t=70824 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Yhden miehen komitea [ 2016-11-10 18:18:05 ] |
| Viestin otsikko: | Omega 3 - tarvitsemmeko ravintolisänä? |
Tarvitsevatko muut terveet ihmiset kuin odottavat äidit omega 3-lisää, jos he syövät ravinteikasta ruokaa? Tätä pohtii blogissaan Ann Fernholm. Aiheen pohdintaan antoi uusi ruotsalainen tutkimus, josta kuuluu lisää perästä. http://ettsotareblod.se/omega-3-behover ... tillskott/ |
|
| Julkaisija: | Greda Carpo [ 2016-11-25 13:25:46 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Omega 3 - tarvitsemmeko ravintolisänä? |
Mielenkiintoista. Voimme siis rauhoittua senkin pelottelun suhteen? Vaikka tärkeintähän ei ole omega3 määrä kropassa vaan sen suhde omega6? Eli kaipa omega6 pitäisi silti vältellä sen verran kuin kykenee? |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|