karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Minnesota Coronary Experiment (1968-73)
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=30&t=71517
Sivu 1/1

Julkaisija:  Kasari [ 2017-02-18 18:44:34 ]
Viestin otsikko:  Minnesota Coronary Experiment (1968-73)

Ramsdenin porukat kävivät lävitse 50 vuotta vanhaa Minnesotan aineistoa, joka aikanaan jäi julkaisematta. Kas kummaa, jopa tuon ajan margariinit transrasvoineen olivat terveellisempiä kuin reippaasti omega-6 sisältänyt maissiöljy.
http://www.bmj.com/content/353/bmj.i1246

https://www.dietdoctor.com/new-study-co ... etable-oil

Julkaisija:  Yhden miehen komitea [ 2017-02-18 19:14:29 ]
Viestin otsikko:  Re: Minnesota Coronary Experiment (1968-73)

Tutkimushuijari Ancel Keysin kaverin omakotitalon autotalliin jemmatuista magneettinauhoista tehdään siis edelleen jänniä löytöjä!

Ramsdenin porukan viimevuotisista paljastuksista keskusteltiin mm. näissä ketjuissa:

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 1#p2100361

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 2#p2059802

Julkaisija:  els [ 2017-02-18 21:30:40 ]
Viestin otsikko:  Re: Minnesota Coronary Experiment (1968-73)

Totta.
Käy kuten Pohjois-Karjala projektille: mihinkään ei voi uskoa ennen kun tiedetään riittävästi taustoja
... transrasvojen määristä, kuolleisuuksista ja muista piilotetuista faktoista.
Sen jälkeen tuoreet ja vanhat tutkimukset kertovat ihan samaa.

Mikä on toki lohdullista.
Ihmisen fysiologia on mitä on, eikä se tykkää siemenöljyistä sen enempää kuin teknotransseistakaan.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/