karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:41:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: "Vaaralliset ranskikset"
ViestiLähetetty: 2007-11-09 20:50:18 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Paikkakunta: Jatkuvasti maailmalla
Palasin viime yönä konferenssista Amsterdamista, ja nyt on sormi paisunut kuin limppu...

Stoori meni seuraavasti: Oli hiukan hulvakampi viikonloppu ja palailtiin hotellille ravintolasta. Westerkerkin (ja Pink Pointin) luona oli katukiveykseen istutettu lamppu rikkoutunut, ja kolo oli pudonneiden lehtien peitossa. Tietty sitten kompuroin siihen ja mursin kynteni, johon kehittyi kynsivallintulehdus.

Ja miten sitten ranskalaiset liittyvät tähän?

Tällä viikolla konferenssissa tapasin ison joukon ihmisiä, ja eräs ranskalaisherrakin halusi tulla esittäytymään kuunneltuani esitelmäni. Ei muuten mitään, mutta kädenpuristus oli niin luja, että olisi saanut tajun kankaalle normaalistikin, mutta tämän kynsivallintulehduksen kanssa...silmissä musteni. Ja nyt sitten se sormi on kuin limppu niveleen saakka...

Eikä ollut ensimmäinen "encounter of the third kind" ranskalaismiehen kanssa. Joskus takavuosina sattui sellainenkin nolo juttu, että firmani järjesti ison kv. kokouksen Roomassa, ja kentällä eräs monsieur halusi hyvästellä hiukan liiankin lämpimästi, eli poskisuudelmin. Taisin olla hiukan pökkelö enkä heti tajunnut aikeita, ja hän nyhtäisi minut samalla tavalla kädestä rutistaen lähelleen, ja valitettavasti hänen leukansa osui kulmakarvani kohdalle otsaan kopsahtaen. Siinäkin jo hiukan näin tähtiä, mutta reissun kruunasi lennolla vessareissulla hoksaamani mahtava musta silmä.

Oli siinä käytettävä kaikki taidemaalarin kykynsä että sai pandalookin peitettyä.

Onko muilla ollut vastaavia "kulttuurikolareita"?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Vaaralliset ranskikset
ViestiLähetetty: 2007-11-10 09:22:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-20 12:58:54
Viestit: 1841
:shock: :lol: :wink:

Ihanko tosissasi kirjoitit vai jaiko paalle viikonlopun humma?

Itsellani ei mustaa tai punaista silmaa lukuisista paivittaisista poskisuudelmista "tuntemattomilta"kin ihmisilta. Kadenpuristusta ei juurikaan kukaan muu minua lukuunottamatta harrasta hah.

Laita lappu "ei poskisuudelmia mustelmien pelossa" tai "ei kadenpuristuksia samasta syysta" hah

_________________
Karppaus aloitettu v.2007 alussa, 2-3 kk:ssa 1/3 tavoitteesta poissa, loput +20 kg hyvan suunnittelun alla jo 3 vuoden ajan.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-10 12:28:29 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Paikkakunta: Jatkuvasti maailmalla
Joo, ihan tosissani kirjoitin! Ja hänen leukansa kopsahti tuohon otsaluuhun vain noin kulmakarvan korkeudelle, ja silmä meni ihan mustaksi lennon aikana!


Oikean käden nimetön sormi on vieläkin tuhannen turvoksissa...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-10 23:37:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-21 14:33:41
Viestit: 894
Paikkakunta: Barcelona, Spain
Juu onhan noita täällä myös, siis poskisuudelmia ja kaikki täkäläisetkään ei sitä osaa, mua inhottaa kun on sellasia jotka länttää oikeen mega pusun poskille, että tekee mieli heti pyyhkiä :? Tai sitten miehiä jotka tulee niin kovalla vauhdilla lähelle että tosiaan kopsahtaa poskiluut tms vielä ei ole onneksi Dzinni mustaa silmää tullut 8)

_________________
Love what you do. Do what you love.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-11 01:31:08 
Poissa
yökarppi
yökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-08-01 14:29:11
Viestit: 5362
Paikkakunta: Vaasa
Tämä ei liity poskisuudelmiin, mutta muutama ranskalainen ja sveitsiläinen asiakas mun lobby barissa ei oo käsittänyt miksi he eivät voi tarjota mulle drinkkiä kun oon ollut baarimikon paikalla. Ne ei käsitä miksi minä en saa juoda alkoholia työaikana...Viime viikonloppuna jouduin selittämään muutamalle ulkomaalaiselle asiakkaalle miksi ne ei saa juoda omia juomia täällä baarissa....
(ps. tea tree- öljy on tehokasta kynsivallin tulehdukseen)

_________________
" Kaikki on mahdollista paitsi pyöröovista hiihtäminen"
Karppi nro 1745


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: "Vaaralliset ranskikset"
ViestiLähetetty: 2010-02-24 15:29:58 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Paikkakunta: Jatkuvasti maailmalla
...ja sitten jatkona talle jutulle....

Olin taas Lontoossa puhumassa yhdessa konferenssissa ja sittemmin baarissa parin miekkosen kanssa, yhteistyokumppaneita...uh.

Sitten illan lopuksi koppasi toinen (musta) mies mut syliini ja pussasi suoraan suulle! Kaaks! Joo, olin niinkuin suolapatsas kun en moista olettanut... Hui!

Liki viisikymppien tiukkapipoko olen? Jestas...

Terkuin taas Lontoosta,
Dzinni

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)