karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 10:07:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-11-08 05:44:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Sipsit on mun pahe, eilen aloin tiukalle hh linjalle niin kas ei teekkään leipää tms hiilarihöttöä mieli kun ei oo nälkä. Saa nähdä meneekö pitkästä aikaa vkl sipsittä...pitäs kokeilla majo + vihannes yhdistelmää vaikka ei se oo sama asia kun rouskuvat sipsit. :3


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-11-08 07:08:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-11-19 18:37:21
Viestit: 1127
Paikkakunta: Pohojanmaa
Moikka. Luin pikaseen sun päikyn läpi ja samanlaisia fiiliksiä täältä löysin kuin omasta pääkopastani. :lol:
Mä kans tein kampäkin karppilaan ja nyt on menossa tipaton ja mätötön marraskuu. Hilarit ihan minimis ja kyllä kroppa tykkää. Viikon oon nyt tiukistellu ja tosi energiseltä ja hoikalta tuntuu jo nyt olo vaikka kiloja on tiputettavana huru mykket :!: Jään sua seurailemaan.
Tsemppiä!!! :smt041 :smt041

_________________
~Karppaan siks ku siin'on niks~
~OnOff-karppausta jo vuodesta 2006~


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-11-12 13:23:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Kontzalez ja wou, hellou! =D> :) joo ei kyllä vedä vertoja sipseille, mut ihan hyvää... :D

Sama mulla, mitä vähemmän hiilaria, sen vähemmän tekee mieli. oikeestaan mitään. Tänään taas aamulla inhotti syödä, kun ei oikein tee mieli, mut pitää syödä.... :/

kuukautisturvotukset ovat saapuneet. :D

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-11-13 14:25:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Ai hemmetti kuinka voi pientä ihmistä ärsyttää!!! Tyyliin, kaikki. :D


aaaaaaaaaaaarrrrrrrrgggh.

Ja tää ei liity mitenkään siis laihtumiseen vain ihan vaik kaikkeen muuhun.

:lol: :oops: :cry: :twisted: [-o< #-o :shock: :?: :?: :?: :D

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-11-18 14:23:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Lauantai meni polttareissa. Suht karpisti, oli ihan kivaa. Nyt vain kaikki energia on jossain muualla kuin täällä... :/

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-11-25 11:11:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Joopas. Vkl meni töissä. JEE!! RAHAA!! oon siis ihan pennitön. :D Otin ens vkl myös vuoroja.

Eilen juhlittiin leffan ja kiinalaisen (eri karppia, ei.) parissa.. tänään heräsin hiilaridarrassa, tiedätte, hedarit sun muut.. :D

Vaatteet sopii edelleen paremmin. oon löytäny nami-aamiaisen. kananmuna+majo+katkarapu+tilli NAMNAM

hyvää alkavaa viikkoa!!

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-05 17:17:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
No niin.
Elämässä on käynyt vaikka mitä. Oon vaihtanut alaa, aloittanut opiskelun siis nollasta. Näillä näkymin valmistun viiden vuoden kuluttua... no suma sumarum, kaikki työ on valunut hukkaan ja olen lihava.

En tiedä miltä näytän oikeasti muiden silmissä. Näen eri ihmisen valokuvissa ja peilissä. Huoh. Hyvin alkanut liikuntaharrastus tyssäs olkapään vammaan. No se ehkä paranee, katsotaan.

Haluan laihtua, ja ajattelin siis viimeisen kerran, taas, aloittaa tiukalla atkinsilla. Tällä kertaa oon helvetin tiukka pari viikkoa ja katson miten menee. Päivitin jopa tickerin. Haluan olla myös ilman alkoholia.

Ja ettei tää liian helppoa olis niin vetäsin just puol litraa limua, täyssokerista. Kun kerran eilen ostin...

Mä oon varsinainen epäonnistuja tällä saralla ja ihan vitsi jo.

ps. hyi miten vihaan ja inhoan peilikuvaani.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-07 21:18:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Onpas angstinen toi edellinen viesti. No, koen että tänne voin kirjoittaa aika vapaasti mitä päässä liikkuu.

Toinen päivä Atkinsin induktiota menossa. Koetan tällä kertaa olla erityisen tiukka, jätän pois kaikki maitotuotteet, paitsi kovat juustot. Jos ei natsaa, juustot lentää ulos. Ajattelin olla supertiukkis pari viikkoa, jos mitään ei oo tapahtunut siinä ajassa, mä jatkan kk. Sen jälkeen katsotaan tilannetta. Tällä rundilla uutena asiana alkoholin poisjättäminen. Ainakin näin alkuun. Tekee tiukkaa, tykkään viinistä. Mut näin nyt tällä kertaa. Ainakin nää pari viikkoa.

Senteistä ei mitään erityisen järisyttävää
V:82cm

Muuten mittanauha näyttää tyyliin samaa. Kuin aina ennenkin..

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-12 10:41:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Ostin ketostixejä. Olen ketoosissa, stixit vahvasti tummanpunaisia. Seuraava hankinta on keittiövaaka. Klasusta saa hintaan 10-15€. On vaikea arvioida ruoan määriä...

Latasin myös puhelimeen appin joka toimii ruokapäiväkirjana ja lisäks synkronoi puhelimen omaan Health-toimintoon. Kätevää, vaik ärsyttävää laittaa joka suupala puhelimeen. Lisäks se on amerikkalainen, joten löytyy ihan ihme safkoja ja monessa ruoassa on eri arvot kuin Finelissä. Tästä syystä väittää hiilarimäärän olevan paljon korkeampi kuin oikeasti on. Esim 50g kun oon Finelin mukaan syönyt 20g.

No, oon ollu ilman maitotuotteita ja jopa rajoittanut punaisia kasviksia. Juustoja oon syönyt vähän, ja puolikkaan avokadon.

Ja miksi oon epäonnistunut ennen? Tai viime kerrat kun oon atkinseillyt? Ensimmäinen kertahan meni tosi hyvin... Silloin 10v sitten. No, luulin olevani ammattilainen, eihän mun tarvitse stressata, osaan kyllä syödä karpisti. ... No tätäkin päiväkirjaa lukeneena voin vähän nauraa itselleni. Huhhuh. Viime kertoina en oo ollu tarpeeks tiukka, syönyt ehkä liian vähän kaloreita tai rutkasti liikaa..

Joka tapauksessa, huomenna on mittauksen aika.

Jännittää.

Ps, ketoosista ei sivuvaikutuksia tähän mennessä.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-17 11:37:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Keittiövaaka, check. Tosi kätevä varsinkin kun on ollut aika vaikea ihan tosta vain heittää jotain grammoja... Aika hyvin oon onnistunut, mut esim kurkku painaa yllättävän vähän ja tomaatti yllättävän paljon. :)

Muuten on hyvällä mallilla, senttejä vähän lähtenyt, maanantaina sen näkee. Harmikseni en kirjannut aloitussenttejä mihinkään, paitsi vyötärön tänne. Mikäköhän ihme idea sekin oli, lol. No, vaatteet puhuu puolestaan..

Keskiviikkona meni vähän liikaa hiilareita. Mut alle 100g kuitenkin, joten toivon mukaan ketoosi jatkuu.. En uskalla mitata stixeil, jos vaikka petyn. :oops: pelkuri olen.

Mut, kokeilin vanhoja vaatteita ja ilokseni ne mahtuu. Joten vaikka olis hidasta, niin oikeaan suuntaan menossa. Laitoin oikein tavoitehousut, jotka siis on v 2007?, jalkaan ja otin kuvat. Ehkä, ehkä, ehkä joku päivä saan laittaa ne tänne. Tuskin isoina, mut sopivina. Viimeksi käyttänyt 2008.

Kohta töihin. Tämän jälkeen 11 vuoroa kesälomaan. Jepp, oon laskenu siitä asti ku vuoroja oli 45 =P~ :D :lol:

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-18 09:00:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
No olinhan mä ketoosissa. Jatketaan...

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-22 11:38:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
En eilen kerennyt mittailla. Mittasin tänään

V:77cm
Ry:104cm
Mahaläski:92cm
La:104cm
Allit:29,5cm
Reidet isoin:63cm
Reidet keski:54cm
Pohje:39cm

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-25 07:48:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
No jotain on tapahtunut. Kokeilin eilen mekkoja ja takkeja. Koot oli 40-42 ja 44 oli jo oikeasti iso. Ihanaa. Pieniä iloja!

Hauskaa viikonloppua kaikille!

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-27 18:08:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Eilen mieskin kommentoi et näkee mun laihtuneen. En tiedä, voihan se vain olla kivakin, mut positiivista kuitenkin.

Pärjään hyvin ilman maitotuotteita, mitä nyt chili välillä kiusaa...

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-28 07:37:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
murrsu kirjoitti:
V:77cm
Ry:104cm
Mahaläski:92cm
La:104cm
Allit:29,5cm
Reidet isoin:63cm
Reidet keski:54cm
Pohje:39cm


Katsotaan sitten uudet mitat.

V:76cm
Ry:102cm
Mahaläski:91cm
La:103cm
Allit:29,5cm
Reidet isoin:62cm
Reidet keski:53cm
Pohje:39cm

On yllättävän vaikeata yrittää mitata samasta kohtaa. Ja yhtä kireästi/löysästi. No, samapa se, mietin et jos vaik aina vedän vähän liian tiukalle tai jätän löysäks niin joka tapauksessahan ne sentit on lähtenyt jos mittanauha näyttää pienempää? :D

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-06 11:28:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Olen lomalla. Syön hyväkarpisti. Tavallaan ahdistaa, lihonko kaiken takaisin... Toisaalta tää on ylläpitoruokailua? Joten sit lomalta takaisin ketogeeniselle.
Ei mul muuta. Aurinko paistaa. Hep.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-20 09:02:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Loma jatkuu, mut takaisin ketolla. Edelleen tiedossa vähän repsahduksia, en viitsi vanhuksille alkaa selittämään mitä en syö jne joten syön mitä tarjoavat. Isovanhemmat siis. :)

Muuten menee ihan ok. En oo lihonut kaikkea takaisin, mut enpä oo laihtunut lisää.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-29 12:18:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Loma loppu, paluu arkeen. Salilla käyn kolme kertaa viikossa ja aerobista väh. kerran viikossa.

Ruokailu sujuu melko hyvin, koulussa on onneksi hyvät mahdollisuudet syödä karpisti, ei ehkä ketoilijameininkiä, mut riittävän lähellä.. Voi tasapainottaa syömällä vähemmän hiilareita kotona. Käytännössä yhtenä päivänä viikosta tulee olemaan melko epäkarppia, mut eihän sitä sentään mitään sokerikakkuja tarvitse syödä. Suurin paheeni, nimittäin sipsit, ovat pysyneet pannassa melko hyvin. Kerran kesän aikana söin.

Mies huomautti tänään et salilla käyminen näkyy muodossa. Oon samaa mieltä. Mut oon toki miettinyt, josko vain kuvittelen..

Ja lopuksi vielä senteistä...

Samat kuin ennen lomaa.

Hyvää loppukesää/alkusyksyä!

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-09-02 12:21:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Löysin herkutteluun sopivan pikapizzan tapaisen. Metukkaa, juustoa, tuoretta oreganoa, oliiveja ja jalapenoja. NOM

Koulussa on vaikea syödä karpisti, mut en viitsi laittaa omaa lounasta. En kuitenkaan syö joka päivä, ja aika hyvin pystyy pitämään karpin linjan. Lähinnä harmitta kun joskus on vaik kanapihvin nimellä sitten kanajauhelihapihvi, johon tietysti on laitettu peruna- yms jauhoja...

Sentit about samat. Mäh.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-09-30 17:08:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Hitaasti menee, mut menee. Koulussa voi yllättävän hyvin syödä karpisti.

En voi uskoa, että ikinä näkisin tätä päivää! Oon kokeillut paria mekkoa, jotka kesän alussa ei mennyt kiinni. Siis jäi varmaan 10cm. No nyt menee! Vaikka hemmetin tiukkaa tekee, mut kumminkin!

Aaah salilla 3xviikkossa ja tanssi 1x plus arkiliikunta.. Ja tietysti ruoka, ruoka on se perusta. Mut mä oon niin onnellinen! Ehkä mä joku päivä oon niissä mitoissa kun toivoisin..

Hyvää syksyn jatkoa tänne kaikille. Ja tsemppiä jos ei mee niinku Strömsössä, god knows I've been there...

Maanantaina mittailen.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)