karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 10:00:19

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2012-12-17 20:07:52 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
Senteissä ei ollut tapahtunu oikeastaan mitään muutoksia. Oli jotenkin omistuista kun aina on ollut jokunen sentti. Torstaina punnitus päivä ja katotaan mitähän se sitten näyttää sitten jouluna annan kaiken olla ja oon ostanu kotiinkin niin paljon karkkia että ne oikeen kiusaa mua tuolla, mutta aattona mä syön karkkia niin paljon että on varmasti paha olo :)

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2012-12-20 07:54:16 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
wihii, tän aamun paino oli 66,8 :)

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2013-01-03 07:43:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
voi vitun joulu, miten niitä kiloja tuli muka niin paljon. oon sen verran tiukilla itteäni pitäny että luulis että olis saanu antaa mennä mut hitto nyt vituttaa.

muoks. paitsi että oletan kyllä että se on vaan nestepöhöä suurimmaksi osaksi kun ei sitä niin paljon voi lihoa :shock: mutta olen vaan kärsimäton odottamaan että se katoaa kun ottaa niin kovin päähän.

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2013-01-09 07:33:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
noniin nyt näyttäs siltä että paino putoaa tasasesti joka päivä, että ehkä se joulupöhötys olis kadonnu kohta pikku hiljaa. Elinistöllä kyllä kestää tottua tähän. tuntuu että nälkäkin olis kokoajan. huh, ei enää ikinä tällasta joulu repsahdusta. jospa ne tulleet sentitkin lähtis pikkuhiljaa.

mutta toi paino 66,8 ei ollu oikeen looginen. taisin olla rutikuiva ennen joulua ja muutenkin säästelin syömisiäni muka jouluun. hölmöä, tiedän....

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2013-01-09 22:23:25 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
Osaako joku kertoa syyn yhteen asiaan. Laitan tonne ruokakulmaan päivän syömiseni ja saan kalorit. Sitten syötän tonne laskutikkuun hiilarit, prodet ja ravast josta saan prosentit ja kalorit näkyviin, mutta se tikku laskeekin kalorit aina vähän suuremmaksi? Mua vaan se ihmetyttää...

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2013-01-25 14:26:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-17 21:39:45
Viestit: 784
En osaa vastata ruokakulmakysymykseen mutta tulin hämmäskummastelemaan mahtavaa pudotusta, olen itse samanpituinen joten osaan hyvin kuvitella muutoksen. Uskomatonta ja aivan upeaa, onnittelut!!

_________________
Let your mind go and your body will follow..
Kuva

ruokapäikky
höpinät pallokaloissa


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2013-01-31 12:35:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
kiitoksia paljon. Tänään oli suuri pettymys vaa'an kanssa ku mitää ei ollu tapahtunu paitsi 100g väärään suuntaan. huoh, joulukilot ja turvotkset meni ni nytkö sitä junnatanan. Ensin mä kokeilen enemmän syömistä koska se etä mä treenaan paljon ni kalorit on jäny ihan olemattomiks...

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2013-02-14 07:28:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
voi tätä iloisuutta. Ystävänpäivän kunniaksi vaaka oli vihdoin liikahtanut. Olenkohan siis vihdoin voittanut jumin?! Lauantaina tulee senttejä katotaan onko niissä tapahtunut mitään :smt044

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2013-02-23 12:46:35 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
nonin edellisestä mittauksesta jonka tänne laittanu ni jo muutama kuukausi aikaa.

16.2.2013

vy: 68cm (-3)
lantio: 88,5cm (-4,5)
pohje: 37cm (-1)
käsi: 26cm (0)
reisi: 45cm (-2)
napa: 79-80cm (-3-4)
rinta (ala): 80cm (-2)
rinta (ylä): 84cm (-3)
PAINO:66,2kg
painon pudotus: 4,4kg
MIINUSTA 18,5 SENTTIÄ

mä mittaan niin että kiristän mittaa aikalailla niin paljon kun pystyy. Oikeesti kai vyötärön ja lantion mittoihin sais lisätä muutaman sentin jos joku muu mittais, mutta on helpompaa ostaa vaatteita joissa on ilmotettu mitat sentteinä ku mittaa ittensä kiristettynä.

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2013-04-23 21:45:46 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
Noniin, enpä oo tännekään vittiny tulla päivittelemään noita senttejä kun ne on aikalailla pysyny samassa ja paino vaihtelee kokoajan. Mä luen että se on 67 eikä siitä mene miksikään :( Toki mä ramppaan siellä vaa'alla kokoajan kun siitä on tullut pakkomielle, mutta nyt yrittäisin unohtaa sen ja olla stressaamatta siitä painosta. Aloin tekemään kotisalitreeniä siinä toivossa että muokkaan kehoni timmi kuntoon ja unohdan vaa'an :) Mutta mulla vaan on jotenkin nyt ongelmana toi syöminen. Lupasin ittelleni etten enää ala laskemaan kaloreita kun musta tuntuu että se stressaa mua ihan yhtä paljon. Siitä tulee jotenkin sitten "kokoelämä". En vaan jotenkin tajua miten saan ne protskut pysymään tavoitepainossa eli 60-65g ja silti saan kalorit yli 1500 ja rasvaa todellakin yritän käyttää, mutta en mä sitä voi paketistakaan haukkaa. Maitotuotteet kokeilen nyt jättää vähäksi aikaa, paitsi voin.

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2013-06-23 07:57:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-21 14:03:54
Viestit: 1013
Vau, sulla on kyllä tosi suuri muutos tapahtunut! =D> Ja mittojen perusteella vaikutat ainakin timmimmältä kuin minä, painan muutaman kilon vähemmän mutta kaikki mitat on kyllä isommat. Tosin minä en tällä hetkellä urheilekaan yhtään vaan olen ihan rehellisesti löysä läski :lol:

_________________
Poika 10/12


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2014-07-17 11:28:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
Mun on nyt pakko tulla tänne avautumaa kun löysin taas karppilan maailman. Paino ei kyllä enää näytä sitä kun min vii.enen viesti sanoo. Mulle jäi toi laihdutus kovasti päälle ja 67 ei riittäny mulle lun piti olla 65 tai 62. Nyt 67 olisi ihanne! Väkipakolla stressaten koitin saada kiloja pois. Sain jossain vaiheessa ittelleni aikaseksi syömishäiriönkin ja lopetin karppauksen (PAHIN VIRHE!!) ja aloin noudattamaa fitfarmin diettejä.Ne rajoitti vaan kaikkea ja mun pää yksinlertasesti tipahti pelistä pois.

Syömishäiriöllä oon onnistunut saamaa. +10 lisäkiloa. Aluksi oksensin niin lihominen ei ollut niin suurta mutta myöhemmin en enää pystyny pitämään sitå mieheltäni salassa ja pelkkä ahminta lisääntyi. Tosin aloin myös säännölliaesti ja tavoitteellisesti käymään salilla ja lihasta on tullu aivan älyttömästi lisää. 67kg aikana olin ruipelo jota en itse ole tajunut, kommentti on tullut kavereilta nyt jälkikäteen. Monet väittää että olen tällä hetkellä just hyvä, mutta itse en tykkää. Vanhat vaatteet ei mene päälle ja vyötärö on kadonnut. Eli nyt on siis aika tiristää se rasva lihasten päältä ja ehkä se vaakalukema sen jälkeen on tois sijainen.

En viitti tänne alkaa sanomaan kuinka palbon paremmin voi karppauksen aikana koska kaikki tietää sen. Aina aikoinaan kun joku minulta kysyi että milloin lopeta karppauksen vastasin sen olevan elämäntapa ja silti hairahduin. Ei enää. Monet sanoo että karppaajat on rasvattomampia kun normiterveellisellä. Se myös ehkä syynä että mulla kokoajan ollu rasvaprossa 20 pintaa kun taas ka eri samoilla mitoilla huitelee 30.

Ajattelin jos jatkaisin tänne taaa päivittelyä, tiiä kyllä käykö porukka enää ees täällä...huomisesta alotus.

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2014-07-18 12:24:31 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
Eli vaaka näytti tänä aamuna 82.9kg. Aijon pitää perjantain punnitus päivänä. Mä mietin että alanko taas ottaa mittojakin, katotaan miten tää tästä lähtee. On ollu niin turhauttavaa ku mitään ei oo tapahtunu ja paino vaan noussu ni ei oo jaksanu. Allekirjotuksen muutan heti kohta kun lukemat on aivan väärät. Ennen oli tavoitteissa se 6 alkava luku, mutta nyt kun lihaa on saatu niin 70-72 tai 75kg vois olla ok. Inbodyssä 75kg viimeksi ja rasvaprossa 20. Painoindeksi yli mutta painokontrolli sanoi plusmiinus nolla! Se ottaa lihakset huomioon. Jos mittailen niin kirjoitan tällä kertaa vähän realistisemmin niitä tänne kun aikoinani kiristin mittanauhaa niin paljon kun pystyi.

On ihan mahtavasti lähteny käyntiin, ei turvota millonkaan ja oikeesti ihmettelen kun ei ole nälkä ja syöny 11 lounaan ja illallisen 6-8 aik Treenin päälle. Aamulla kerma-kookosöljy kahvi, muutama kahvikuppi vielä päivällä ja iltapäivällä + palkkari treenin jälkeen. Mä en siis vaan enää muistanu tätä kuinka ei oo nälkä ja saa syödä ihanaa ruokaa. Muissa dieteissä vetelin 5krt/pvä ja nälkä! Nyt ei ees tee herkkuja työpaikan kahvipöydästä mieli kun on kylläinen olo. (Toivottavasti tää tunne ei mee ohi. Teki jtn aikasemmin kokoajan mieli ja ihmettelin että miten ennen pystyin)

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Morgan ja mittanauha
ViestiLähetetty: 2014-07-24 05:46:18 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-28 20:19:20
Viestit: 76
Tää viikko on tuntunu paljon huonommalta ku edellinen. En tiiä. En oo mittanauhalle kerenny/uskaltanu vieläkään, mutta ei siellä mtn ole tapahtunut. Mistäköhän lie nää negatiiviset kaikki nyt kumpuaa :((

_________________
Kuva



Karppausta loka-marraskuusta 2011

Morgan ja mittanauha


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)