Kylläpäs nyt taas... miten ihmeessä tällainen on mahdollista?
Nämä aiheuttavat ainakin minulla sen että menee viimeinenkin luottamus meitin yhteiskuntaan... no, eipä sitä paljoa enää jäljellä ole muutenkaan.
Hyvä on, vasta kome kuukautta Atkinsia takana.Eli paljoa en tiedä.
Mutta:
olen koko ikäni syönyt varsin karpisti, rasvaa ja lihaa. Ei mitään kevyttuotteita koskaan. Terve 43 mies, hyvin terve kunnes selkä alkoi kettuilla. Siispä läskit poistoon. Nyt jäi leipä, peruna ( se vähä) ja olut kokonaan pois, mitään muuta ihmeellistä ei ole tapahtunut. Olo vaan parani kovasti ja vyötärönympäryksestä on lähtenyt vaikka kuinka paljon, lähes 110 cm on nyt noin 90. Niin ja selkä on kunnossa kun pakaralihaksen tulehdus hävisi kesän aikana, toki muukin vaikutti kuin ruokavalio... kai.
Ei mitään lääkkeitä nyt ( talvella Voltaren, Panacod ja jopa Tramal...) . Eikä se siis lopulta edes ollut selkä vaikka jalat alta lähtikin, prkl! Terveyskeskus tuuppasi lääkkeitä "selkään", osteopaatti korjasi vian persuksista.
Mukava katella taas joskus Jouluna veriarvoja, nähdään kuinka huonoksi tää ruokavalio ihmisen oikein vetääkään.
Aion jatkaa ihmiskokeita itselläni asian puitteissa lopun ikääni ihan kiusallanikin. Mukavaa kun tuli tuttuja viikonloppuna vastaan ja katteli mua kesäkelillä ilman paitaa... "vittu sähän oot laihtunu... eiku ooksää treenannu vai häh?" Kysyville olenkin jo vastaillut kuvioni - ja ohjannut tänne.