Tero Honkanen kirjoitti:
Totuus lienee jossakin ääripäiden välimaastossa, mutta yhtä oikeaa ratkaisua tuskin kaikille edes löytyy. Smile
Näin varmaan on.
Tero Honkanen kirjoitti:
Jokainen soveltakoon tietoa omalla tavallaan, mutta perustelujen tulisi olla parempia kuin pelkkä kärjistetty ja teoreettinen joko-tai jossittelu. Mikä on liikaa ja mikä liian vähän on vaikeaa tietää, mutta mikäli jonkin käyttö kielletään kokonaan tai neuvotaan eliminoimaan ruokavaliosta, tulisi argumenttien olla aika vankasti perusteltuja, eikä vain "musta tuntuu" -pohjaisia.
Heikkilää on kritisoitu tälläkin palstalla siitä, ettei hänellä ole tarkkoja lähdeviitteitä viittaamiensa tutkimusten kohdalla. Toisia tyyli miellyttää, koska litania eri tutkimuksista jokaisen väitteen perässä on suurimmalle osalle "taviksista" yhdentekevää ja tekee itse asian lukemisen päinvastoin työläämmäksi. Toisia tutkimuksiin perehtyneempiä ja niistä kiinnostuneita tyyli ymmärrettävästi ärsyttää. Itselleni "taviksena" tarkkojen tutkimusviitteiden puuttuminen ei haittaa, minulle riittää, että luotettavia tutkimuksia on tehty

Itse kun en siis ole minkäänlainen asiantuntija, niin luotettavampaa on viitata tietävämpiin (esim. Heikkilä) ja muu esittää "mututuntuu"-periaatteella. Tämä ei tietenkään auta sinua, joka kaipasit tarkempia argumentteja, mutta onneksi meillä on asiaan perehtyneempiäkin, kuten esim. els, pappa ja mirka