karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Ilta-Sanomat jakaa taas Mustajoen viisauksia
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=36&t=108906
Sivu 1/1

Julkaisija:  Yhden miehen komitea [ 2021-10-26 06:20:31 ]
Viestin otsikko:  Ilta-Sanomat jakaa taas Mustajoen viisauksia

Iltapäivälehden uutistoimittajan työ on rankkaa, sillä uutiskilpailu on kovaa. Ruoka- ja terveystoimittajien elämä on kuitenkin helppoa ja vaivatonta. Elleivät virallisterveilijät kilauttele riittävän usein, tarvitsee vain siteerata jotain kohtaa Laatikaisen tai Mustajoen kirjoista. Nyt on Ilta-Sanomiin siteerattu jälkimmäisen kirjaa:

4 syytä, miksi saamme liikaa kaloreita – lääkäri listaa

Muistajoen oppien peruspilari tietenkin jutusta löytyy:

Lainaa:
Mustajoen mukaan kaloreiden vähentäminen on painonhallinnan perustyökalu, jonka avulla voi poistaa muutamat varkain kertyneet liikakilot tai päästä eroon huomattavastakin ylipainosta.

Useimmat lihavat ovat yrittäneet vähentää kaloreita, monet koko aikuisikänsä kerta toisensa jälkeen - ja ovat vain lihoneet lisää. On aivan yhtä hyödytöntä neuvoa lihavaa vähentämään kaloreita kuin huutaa hukkuvalle, että huku vähemmän.

Lihava tarvitsee tietoa siitä miten onnistua vähentämään kaloreita. Tällöin törmätään hormoneihin.

Mustajoki kirjoittaa kuin ei olisi koskaan kuullutkaan mistään hormoneista- Ilta-Sanomien jutussa ei mainita kertakaan yhdenkään hormonin nimeä.

Kunnioitan suuresti Mustajokea. On melkoinen saavutus tehdä ura laihdutuslääkärinä ja -tutkijana saamatta tietää mitään hormoneista. Ei kai mitenkään ole mahdollista, että Mustajoki tekeytyisi tietämättömäksi virallisterveellisen agendan vuoksi?

Julkaisija:  els [ 2021-10-26 10:31:04 ]
Viestin otsikko:  Re: Ilta-Sanomat jakaa taas Mustajoen viisauksia

Kai tiedät, että Mustajoki on ainakin aiemmin tituleerannut itseään julkisesti endokrinologiksi?
Siis hormoonipuolen asiantuntijaksi.
Vitsejä on monenlaisia; jotkut hiukan enemmän sisäänlämpiäviä kuin toiset :mrgreen:

Julkaisija:  Yhden miehen komitea [ 2021-10-26 11:24:39 ]
Viestin otsikko:  Re: Ilta-Sanomat jakaa taas Mustajoen viisauksia

Juuh!

Pertti Mustajoen blogi

Lainaa:
Olen koulutukseltani hormoni- ja aineenvaihduntasairauksien erikoislääkäri.

Julkaisija:  Catharsis [ 2021-10-26 13:02:05 ]
Viestin otsikko:  Re: Ilta-Sanomat jakaa taas Mustajoen viisauksia

Yhden miehen komitea kirjoitti:
Juuh!

Pertti Mustajoen blogi

Lainaa:
Olen koulutukseltani hormoni- ja aineenvaihduntasairauksien erikoislääkäri.

Siitä koulutuksesta on aivan liian kauan aikaa. Paljon on ehtinyt tutkimuksessa tapahtua, mutta jos on syntynyt täydelliseksi niin ei tarvitse päivittää...

Julkaisija:  els [ 2021-10-26 13:13:02 ]
Viestin otsikko:  Re: Ilta-Sanomat jakaa taas Mustajoen viisauksia

^^ Kaunis ajatus, mutten usko että se auttaisi.

Nuori, vastakoulutettu tohtorilaatikainen näyttää esimerkkiä :mrgreen:

Julkaisija:  mutenvain [ 2021-10-26 14:40:06 ]
Viestin otsikko:  Re: Ilta-Sanomat jakaa taas Mustajoen viisauksia

On olemassa kahdenlaisia lääkäreitä, opetettuja tai oppineita. Kumpaan ryhmään luokittelisitte MUSTAJOEN?

Julkaisija:  Yhden miehen komitea [ 2021-10-26 18:20:42 ]
Viestin otsikko:  Re: Ilta-Sanomat jakaa taas Mustajoen viisauksia

Jos uskoisin, ettei hän puhu vastoin parempaa tietoaan, vastaisin että opetettu.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/