Louska kirjoitti:
Carloz kirjoitti:
Rumpali kirjoitti:
Yksi tykkää äidistä, yksi tyttärestä. Jokainen siis valitkoon vapaasti itsellään parhaiten toimivan tavan hallita painoaan.

Mut sit ei tulla itkemään kun paino ei hiilaripuputuksella putoakaan vaan nousee

Aika hoikalta ja tyytyväiseltä tuo täti näytti. Jos tuo tyyli sopii hänelle, niin mikäs minä sitä olen pilkkaamaan. Moni hiilarihenkilö on terve ja onnellinen.
Nykyisillä kuvankäsittelyohjelmilla saa ihmeitä aikaan. Mutta aika hurjat sivut. Ja nuo ohjeet eivät ole terveellisiä millään mittarilla. Elimistömme vain sietää aika paljon. Joidenkin enemmän kuin muiden.
Lainaa:
ETV-Elämäntaidon valmentajan ammatillinen koulutus
Vuonna 2002 käynnistyi ensimmäinen vuoden pituinen, ammatilliseen pätevyyteen johtava ETV- elämäntaidon valmentajan / LIFE COACH-koulutusohjelma.
Koulutuksen menestyksellinen suorittaminen antaa ammatilliset valmiudet toimia rekisteröitynä ETV-elämäntaidon valmentajana
Lainaa:
Elämäntaidon valmentajan ammatillinen koulutus koostuu kahdeksasta viikonlopusta sekä yhdestä 5 päivän intensiivijaksosta. Lisäksi opiskelijoilta edellytetään viikoittaisten henkilökohtaisten kotitehtävien suorittamista sekä osallistumista omien pienryhmien toimintaan. Yhteisiä viikonloppuja on keskimäärin kerran kuukaudessa.
Lainaa:
Koulutuksen kustannukset
Koulutuksen hinta on lukuvuonna 2007-2008 yhteensä 3490 euroa sis. alv 22%. Maksu tapahtuu kolmessa erässä.
Hintaan sisältyy opetus, opinto-ohjaus, kurssimateriaalit, todistus sekä kahvit kurssipäivinä sekä oikeus runsaan valmennusmateriaalin myöhempään ammatilliseen käyttöön ilman lisenssimaksuja!
Koulutuksen hintaan ei kuulu viiden päivän intensiivin majoitus- ja ruokailukulut (n. 50 €/päivä), jotka oppilas maksaa itse kurssi/majoituspaikkaan.