Hyvinkin tutun kuuloista juttua. Oikein alkoi yököttämään se, että olen itsekin uskonut tuon kaiken absoluuttiseksi totuudeksi ennen silmien avautumista. Ja jos et laihdu niin johan olet säälittävä syöpöttelevä luuseri!
Oikeasti ärsyttää suunnattomasti tilanteet joissa sinua pidetään vähintäänkin pahasti tärähtäneenä kun lorauttelee kermaa ruokiin ja heittää voita pannuun, iiiison kimpaleen. Ei auta se vaikka sentit häviää ja olo on hyvä, muilla kuitenkin kun riittää aina niitä mielipiteitä...
Ja lisää OTtä: mm. tänään kun tein kunnon isänpäiväruuan (oikein kolme ruokalajia

) niin samat kommentit sai taas kuulla, sopisihan tähän se perunamuussi niin ja leipä puuttuu, eikö ole edes näkkileipää... huoh. "en mä ainakaan voisi näin kermaista ruokaa syödä"
Välillä (usein) tulee sellainen olo, ettei jaksa vähääkään välittää miten muut syö ja mikä se virallinen suositus on. Tiedän itse kerrankin syöväni niin että on hyvä olla, se riittää. Tuntuu, että taistelee vaan tuulimyllyjä vastaan jos avaa suunsa