karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Fogelholm: Hyvät ja huonot hiilihydraatit
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=36&t=22551
Sivu 1/1

Julkaisija:  Kitrus [ 2006-12-02 09:45:39 ]
Viestin otsikko:  Fogelholm: Hyvät ja huonot hiilihydraatit

Video

Kwaak kwaak. :roll:

Julkaisija:  chiman [ 2006-12-02 10:04:59 ]
Viestin otsikko: 

Fogelholm puhuu Atkinsin dieetistä hiilihydraatittomana ruokavaliona, jolla laihtuu alussa nopeasti ja joka ei sovellu runsaasti liikkuvalle. Eli taas kerran Atkinsin ruokavalio = induktio.

Julkaisija:  Pappa [ 2006-12-02 10:53:51 ]
Viestin otsikko: 

chiman kirjoitti:
Fogelholm puhuu Atkinsin dieetistä hiilihydraatittomana ruokavaliona, jolla laihtuu alussa nopeasti ja joka ei sovellu runsaasti liikkuvalle. Eli taas kerran Atkinsin ruokavalio = induktio.


Eikä induktio ole hiilihydraatiton. Kuten Fogelholmkin tietää se mahdollistaa kasvikuntaa valinnoista riippuen varsin mukavan määrän. Fogelholm myös erinomaisesti tietää ettei kahdessa viikossa elimistöstä lopu mikään vitamiini hivenaine tai muu tärkeä tuossa ajassa vaikka oltaisiin oikeasti nollahiilihydraattisella, jota kukaan ei ole esittänyt.

En vain käsitä miksi Fogelholm puhuu tätä samaa liturgiaa vaikka varsin hyvin tuntee asian oikean todellisen laidan perin juurin. sen mitä tarkoittaa Tri Atkins dieetti eri versioineen ja mitä ovat muut matalahiilihydraattiset ruokavaliot.

Tai ymmärrän toisaalta, tämä on eräänlaista konsensuspolitiikkaa jossa lauman sisäinen konsensus on tärkeämpi tyydytettävä kuin oikea informaatio kansalle.

Surullista on se että nämä yksi toisensa jälkeen tietävät puhuessaan valehtelevansa. Tietävät sen aivan varmasti. Tiedon puutteesta ei ole kyse. Syyt ovat muualla.

Julkaisija:  Kuutiojuuri [ 2006-12-02 11:05:35 ]
Viestin otsikko: 

Eikä induktiokaan ole automaattisesti sopimaton liikkuvalle. Päinvastoin, sittenhän sitä vasta onkin energiaa hypätä lenkillä.

Mutta oijoijoi miten suloinen tuo toimittaja on! Ja upeasti stailattu. Kuolaus!! :smt007

Julkaisija:  Pappa [ 2006-12-02 11:16:57 ]
Viestin otsikko: 

Kuutiojuuri kirjoitti:
Eikä induktiokaan ole automaattisesti sopimaton liikkuvalle. Päinvastoin, sittenhän sitä vasta onkin energiaa hypätä lenkillä.


Kun hallitsee pysymisen pääasiassa aerobisella alueella niin no probs. Se voi vaatia totuttelua.

Phinney ja Volek ovat muiden muassa selvitelleet näitä matalahiilariseen adaptoitumisia urheilunkin kannalta, samoin muistaakseni Manninen. Muitakin on mutta nuo äkikseltään päällimmäisenä putkahti ja ovat helposti löydettäviä. mm Nutrition&Metabolism julkaisusta.

Ja lisää

Julkaisija:  kekexxx [ 2006-12-02 16:22:39 ]
Viestin otsikko: 

Pappa kirjoitti:

Kun hallitsee pysymisen pääasiassa aerobisella alueella niin no probs. Se voi vaatia totuttelua.


Pienivolyyminen voimatreeni onnaa kans kreatiinfosfaatilla jos sarjat kestaa max 10-20 s..

Hehe, tarkemmin ajatellen sehän on aerobista, koska ei tossa pahemmin maitohappoo tuoteta(?) :D Aerobinen punttitreeni..

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/