karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Hiilarilla urheillaan.
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=36&t=23750
Sivu 1/1

Julkaisija:  Pienetär [ 2007-01-14 18:15:04 ]
Viestin otsikko:  Hiilarilla urheillaan.

Olli Ilander pyöräilee hiilareilla:
http://www.fillari-lehti.fi/perus/jutut ... vinto1.pdf

Julkaisija:  Pappa [ 2007-01-14 18:59:49 ]
Viestin otsikko: 

Glukoosista saa anaerobisesti energiaa toisin kuin FFA:sta

Julkaisija:  chiman [ 2007-01-14 19:38:17 ]
Viestin otsikko: 

Näytti ainakin omaan silmääni varsin virheettömältä tekstiltä, joka keskittyy tietyn lajin urheilutulosten optimointiin ruokavalion keinoin.

Julkaisija:  Pienetär [ 2007-01-15 09:57:37 ]
Viestin otsikko: 

chiman kirjoitti:
Näytti ainakin omaan silmääni varsin virheettömältä tekstiltä, joka keskittyy tietyn lajin urheilutulosten optimointiin ruokavalion keinoin.


Hiilaritankkausko on sitten ihan OK? :o
Tämä on just sitä lihasten grillaamista maitohapoilla.

Julkaisija:  Pappa [ 2007-01-15 10:30:56 ]
Viestin otsikko: 

Onko kilpaurheilun maksimaalisten suoritusten etsintä keinolla millä tahansa, ravitsemus"virheeet" mukaanlukien, normaalia tai hyvin terveyttä edistävää.

Julkaisija:  chiman [ 2007-01-15 10:51:45 ]
Viestin otsikko: 

Pienetär kirjoitti:
Hiilaritankkausko on sitten ihan OK? :o
Tämä on just sitä lihasten grillaamista maitohapoilla.

Huipputulosten saavuttamiseksi tietyissä lajeissa tuo on hyväksi koettu keino. Huipputulosten saavuttaminen terveydessä saattaisi edellyttää toisenlaista ruokavaliota.

Julkaisija:  Viksu [ 2007-01-15 21:57:54 ]
Viestin otsikko: 

Valtaosa urheilijoista parantaa suorituksiaan selvästi oikein ajoitetun hiilaritankkauksen avulla. Mitä vikaa siinä on?

Julkaisija:  Pienetär [ 2007-01-16 09:17:51 ]
Viestin otsikko: 

Viksu kirjoitti:
Valtaosa urheilijoista parantaa suorituksiaan selvästi oikein ajoitetun hiilaritankkauksen avulla. Mitä vikaa siinä on?


Kerronko mitä mieltä minä olen urheilusuoritusten parantamisesta keinotekoisesti?

Julkaisija:  mala [ 2007-01-27 23:23:01 ]
Viestin otsikko: 

Hiilaritankkausta suositellaan virallisterveellisesti, olipa urheilija tahi ei. Päätinpä minäkin tankata vähän hiilareita ennen salitreeniä. Olen tosin tähän asti olen jaksanut mainiosti vetää sen ihan rasvapolttoisesti, mutta kun sanotaan, että hiilaritankkausta täytyy urheilijan harjoittaa, niin halusin kokeilla, josko jaksaisin vielä paremmin. Seurauksena oli niin heikko olo ja tärinä treenin loppuvaiheessa ja jälkeen, että sai kyllä jäädä viimeiseksi.

Julkaisija:  els [ 2007-01-28 10:06:22 ]
Viestin otsikko: 

Viksu kirjoitti:
Valtaosa urheilijoista parantaa suorituksiaan selvästi oikein ajoitetun hiilaritankkauksen avulla. Mitä vikaa siinä on?

Ja moni parantaisi vielä lisää douppingilla, jos saisi - jotkut jopa vaikkei saa.

Jos huipputulokseen (mallirintamalla, urheilussa, uraputkessa...) tarvitaan tekijän itsensä terveyttä pahasti vaurioittavia keinoja, niin kannattaisiko silloin miettiä muitakin vaihtoehtoja?
Vai riittääkö se, että gladiattoritaistelut tehdään meidän nautinnoksemme?
Siis samalla tavalla tosin riistämme halpatuontimaiden työntekijöitä ja luontoa...

Julkaisija:  kekexxx [ 2007-01-28 17:52:18 ]
Viestin otsikko: 

Viksu kirjoitti:
Valtaosa urheilijoista parantaa suorituksiaan selvästi oikein ajoitetun hiilaritankkauksen avulla. Mitä vikaa siinä on?


Valtaossa urheilijoista parantaa suoritustaan hemohessillä. Mitä vikaa siinon?

Sori, ens sunnuntaina yritän kirjottaa jotain asiallista.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/