| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| HS 12.2. 40v miesten sv-riskikartoitus (läskikapinajuttuja) http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=36&t=24857 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | rouvaA [ 2007-02-12 10:59:32 ] |
| Viestin otsikko: | HS 12.2. 40v miesten sv-riskikartoitus (läskikapinajuttuja) |
Hesarin mukaan riskikartoituksen tulokset olivat järkyttävät. Tiettyjä riskitekijöitä siis pidetään kiveen hakattuina absoluuttisina totuuksina, vaikka USA:ssa kyseisten riskitekijöiden - siis usean niistä - tilastollisesti osoitettu lasku ei korreloinut kuitenkaan sydäntautien ilmaantumiseen. (Els toi linkin tänne jokin aika sitten) |
|
| Julkaisija: | Kirrimirri [ 2007-02-12 11:15:30 ] |
| Viestin otsikko: | |
Mua ärsyttää lukea noita Hesarin läskikapinajuttuja! No kuka käskee lukea? Mutta jotenkin vaan pitää tietää mitä paskaa ne taas kirjoittaa!!Päivä alkaa huonosti... Kirrimirri |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|