karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

"Rasvamöykkyjä suonissa"
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=36&t=70847
Sivu 1/1

Julkaisija:  Yhden miehen komitea [ 2016-11-15 14:05:59 ]
Viestin otsikko:  "Rasvamöykkyjä suonissa"

Kuva

Aftonbladet kierrättää vuosien takaista pelottelujuttuaan, joka perustui tietämättömän ravitsemusterapeutin harhaisiin kuvitelmiin. Kostdoktorn ruotii sen täällä.

http://www.kostdoktorn.se/sanningen-om- ... el-la-2010

Ilmainen vinkki Aftonbladetille: tämä olisi TODELLINEN UUTINEN:

viewtopic.php?p=2093890&sid=c27fb1f3c1c93a3c549afb73448fcab1#p2093890

Julkaisija:  Yhden miehen komitea [ 2016-11-16 15:19:20 ]
Viestin otsikko:  Re: "Rasvamöykkyjä suonissa"

Kuva

Fettskrämd dietist!

Julkaisija:  Yhden miehen komitea [ 2016-11-16 15:54:39 ]
Viestin otsikko:  Re: "Rasvamöykkyjä suonissa"

Tunnen läheisesti tapauksen, jossa vapun jälkeen otettu verinäyte jouduttiin laimentamaan vedellä, jotta triglyseridit pystyttiin mittaamaan. Veri näyttikin kermalta. Näytteen antaja ei kuitenkaan ollut edeltävinä päivinä karpannut. Hän oli vetänyt kaksin käsin SIMAA = SOKERIA. Rasvakammoinen dieetististi voisi tarkistaa tietonsa siitä, mistä sitä rasvaa vereen oikein tulee.

Julkaisija:  Catharsis [ 2016-11-17 18:47:16 ]
Viestin otsikko:  Re: "Rasvamöykkyjä suonissa"

Pitää muistaa, että dieetistit tulevat niistä, jotka eivät lääkikseen päässeet. Ja kun tajuamme, millaisia lääkäreitä meillä on...

Julkaisija:  artoheikki [ 2016-11-24 09:04:57 ]
Viestin otsikko:  Re: "Rasvamöykkyjä suonissa"

Tutkimus: Kasviöljyt eivät takaa tervettä sydäntä

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/