Itelläni on karppaajana mainiot arvot, toki Kovanen haluaisi LDL:n alle 2,0 <- 2,7 sijaan. HDL on 2,2 mutta tämä ei lääkekauppiasta hetkauta.
Yli 6 kymppiselle siskolleni määrättiin varmuuden vuoksi kolesterolilääkkeet kokonaistilanteessa 6,0 ? Hänelle tuli vaivoja ja sanoi lopettavansa lääkkeet turhana.
Asia jotan en tiennyt kun tuli siskon kanssa puheeksi, äitini joutui vanhainkotin 85 vuotiaana liikunnallisista syistä. Ihan vaan varmuuden vuoksi paikallislääkäri määräsi mummolle kolesterolilääkkeet

jotka huomattuaan siskontytär joka on sairaanhoitaja otatti ne mummolta turhana pois.
Mainittakoon, että siskollani eikä ädillä ole ollut D2-vaivaa joka ilmeisesti AINA laukaisee koko lääkekattauksen - näin ilmeisesti THL:n ohjeistuksessa sanotaan
