karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 06:04:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 140 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-06-27 22:12:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-10-16 17:27:11
Viestit: 179
Paikkakunta: Sysmä
En lukenut koko ketjua, niin en tiedä onko tästä keskusteltu aikaisemmin. Minusta tämä päiväpaasto muistuttaa muslimien Ramadan-paastoa sillä erotuksella, että muslimeilla ei ole 5 tunnin syömäaikaa illalla, vaan heillä on tietääkseni oikeus syödä auringon laskusta auringon nousuun saakka. Muslimiystäväni kertoman mukaan, muslimit kuitenkin yleensä kuulemma lihovat Ramadan kuukauden aikana.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-06-28 07:38:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-05-07 02:28:57
Viestit: 738
vankopa kirjoitti:
Itelle löytyny hyvä rytmi on ollu sellanen et aamupalaks munaa, voita, kinkkua ja juustoa. Sillä pärjää ihan iltaan saakka, jolloin syön sit kunnon annoksen vihanneksia tuoreena ja kypsennettynä, sopivan lihapalan ja rasvaa valmistukseen,...


Oma rytmini on muovautunut nykyisin samanlaiseksi. Vähän aikaa sitten painiskelin lounasruokailun kanssa ja ongelmaan ratkaisu oli se, että jätin lounaan koonaan pois. Nykyisin ei ole yleensä nälkä koskaan. Syön aamulla aika tuhdin aamiaisen. Kolmen munan munakas jossa välissä haudutettuja vihanneksia (kesäkurpitsaa, sipulia, pinaattia, inkivääriä, milloin mitäkin) ja juustoa, pekonia (jonka rasva on imeytetty noihin vihanneksiin), tuore salaatti, ja päälle 10% jogurtti marjoilla + kahvi/tee. Tällä pärjääkin n. 12 h. Päivän mittaan tulee juotua vettä ja kahvia. Illalla sitten lihanpuolta ja vihanneksia eri muodoissaan.

Välillä on aamuja jolloin ei yksikertaisesti ruoka maistu ja aamiainen jää yleensä joguttiin + kahviin. Ehkä tämä tästä vielä kehittyy pelkäksi iltasyömiseksi...

_________________
mvh, jag


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-22 11:28:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-11-12 22:07:48
Viestit: 754
Paikkakunta: Posio
Terveppä terve!

Piiitkän tauon jälkeen palasin karppiruotuun ja nyt kokeilen heti tätä systeemiä, koska se tuntuu
luontevalta. En ole koskaan osannu syödä aamupalaa ja muutenkin ensimmäinen ateria on
iät kaiket ajottunu noin klo 14. Tämäpä siis on mulle mitä mainioin pätkistelyn muoto.

Tänään siis ensimmäinen päivä ja kahvi ilman maitoa maistuu... ööö... ällölle. Se nyt on
toki tottumiskysymys, kohta se on jo ihan hyvää :D Alotan siis syömisen klo 17-18, sitä ennen
täytyy vaan käydä kaupassa tankkaamassa rehuvarastoa. Suunnitelmissa olis iso lautanen
rehuja oliiviöljyllä sekä isohko naudanlihapihvi. Illalla varmaan partaäijää jollakki höystettynä ja
ehkä jotaki juustohommaa :P Kiloklubissa lasken kalorit, nii tietää vähän missä lukemissa ja
energiajakautumissa mennään. Tavoitteena olis pitää hiilarit mahd vähäsinä (ylläri :lol: )

No nii, ei muutaku tsemppiä kaikille!

_________________
"I´m not fat, I´m just big boned!"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-27 20:39:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-07-04 15:28:38
Viestit: 51
Paikkakunta: Tampere
Sainpas nimen "dieetilleni". Ihan luonnollisesti syöminen meni siihen, että syön vain kerran päivässä, yleensä klo 19-19.30. Miinuksena täysi olo liian vähän ruoan jälkeen, saa oikein ahtaa kamaa nassukkaan saadakseen edes 500 kcal täyteen. Yleensä jää 700 kilokaloriin. Älkää kertoko muille. [-X


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-27 21:05:08 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47634
Paikkakunta: HomeSweetHome
^^ Tuollaiset kalorimäärät pistävät aina miettimään, jopa terveillä.
Alle tuhannen kalorin ruokapäivillä on paha tapa kostaa jälkeenpäin. Pahasti. Yleensä myös lisäkiloilla, mutta ennen kaikkea sotkeutuneella metabolialla, josta herkästi versoo muutakin ikävää.
Eikä sivustaseuraajan tuskaa helpota lainkaan tieto, että sinulla on takana syömishäiriökausi(a?)kin.

Eli tarkkaile ainakin vointiasi, äläkä jatka noin vähillä kaloreilla kovin pitkään, jookos?
Karppina lisärasvalla ja useamman tunnin rauhallisella "päivällisellä" saa sentään aika hyvin kaloreita kasaan vaikka harrastaisikin iltasyöntiä.

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-28 09:50:51 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-07-04 15:28:38
Viestit: 51
Paikkakunta: Tampere
els kirjoitti:
Eli tarkkaile ainakin vointiasi, äläkä jatka noin vähillä kaloreilla kovin pitkään, jookos?


Juuh, tarkoitus on kyllä ottaa itseään niskasta kiinni ja puputtaa ruokaa vaikka väkisin. :) Öljyä jos ottaisi aperitiiviksi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-28 19:13:38 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47634
Paikkakunta: HomeSweetHome
Ok. Öljykin taitaa olla parempi juttu kuin alle 1000 kalorit, jos se auttaa.
Ei tosin tulisi mieleenkään käyttää sellaista itse.

Itse piilorasvaan ruoat herkullisksi kaloripommeiksi ja pitkitän ateriaa loppupuolelta, jos se ei riittänyt.
Erityisesti kasvissoseet ovat tähän tosi käteviä - puhumattakaan siitä, miten niiden maku paranee eläinrasvalla lotratessa :)

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-07 16:37:51 
Poissa
Turmiokarppi
Turmiokarppi

Liittynyt: 2010-10-01 08:55:55
Viestit: 1685
Täälläkin yksi luonnostaan pätkäpaastolla oleva. En ole oikein ikinä tykännyt syödä aamupalaa ja jos/kun saan itse valita, en mielellään syö lounastakaan. Näin siis luonnollisesti syön vain iltaisin. Karppauksen alussa söin lounastakin, mutta totesin sen turhaksi. Puolen tunnin safkiksella ei vaan kerkeä syömään mitään ja minulle tulee huono olo hotkimisesta. Jossain vaiheessa söin vain kerran illalla, mutta kalorit alkoi jäämään niin alhaiseksi, että nyt syön yleensä kaksi kertaa. Syön pienen annoksen ruokaa kun tulen töistä (n.15.30) ja toisen aterian 18-21 välillä. Tällä tavalla taas pienen jumin jälkeen on alkanut paino tippumaan. Vapun +2kg lähti kolmessa päivässä ja vei vielä extrakilon mukanaan 8) Juon kylläkin koko ajan, varmaan kolmisen litraa päivässä. Nälkä ei ole, kuin vasta kun tulee kotiin. Viikonlopuisin syön kuitenkin 2-3 kertaa, joista ensimmäinen on yleensä ennen 12.

_________________
Cogito ergo doleo


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-29 10:53:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-09-10 12:25:44
Viestit: 82
Paikkakunta: Helsinki
Alotin kanssa iltasoturoinnin ja olin todella hämmästynyt että sopeuduin tähän jo ekana päivänä. Varmaan autto ku kroppa on jo tavallisen karppauksen myötä oppinut rasvakäyttöiseksi. Ilta-syöpöttelyn jälkeen ei oo myöskään esiintynyt minkäänlaista turvotusta tai ähkyä.
Ainoa ongelma on ollut keksiä tekemistä työpaikan ruokataolle ja kieltäytyä kohteliaasti kahvipullasta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-18 11:46:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-29 14:02:10
Viestit: 221
Paikkakunta: Pyttis
Itekin oon huomannu karppauksen aikana, että näin aikatauluttomana vapaa-aikana ruokailut painottuu hyvinkin iltaan. Vasta hiljattain oon huomioinu tän pätkäpaasto-osion. :)

Mielenkiintoista on, että vaikka on viimeksi syönyt kympin aikoihin eilen illalla, niin tuntuma vatsassa on sama, kuin olisi syönyt noin tunti sitten.

Ruokailut koitan ajoittaa niin, että eka olis tuossa alkuiltapäivästä (jos muistaa syödä), ja toinen kympin maissa. Treenipäivinä lisäksi heradrinkki. Näillä mennään nyt toistaiseksi.
Täytyy kokeilla samaa systeemiä sitte myös töissä, kunhan lomailu loppuu. Ennen olisi tuntunut järjettömältä jättää lounas väliin! :lol:

Ennen hyvinkin normaali työpäivä:
klo 6:30 - aamupala (leipä, jogurtti, mysli, maito), jos ehti
klo 8:30 - aamun kahvitauko, vähän jo hiukoo, sämpylää tai pullaa koneeseen siis!
klo 10:30 - lounas, kympin aikoihin on jo mieletön (vale-)nälkä!
klo 11 - kumma väsy, taitaa univelka painaa..
klo 13:30 - iltapäiväkahvi, kyllähän tähän aikaan pitää välipalaa jo ottaa, sämpylää ja/tai pullaa.

Työpäivän jälkeen - kauppaan ruokaostoksille, kauppareissulta kotiinpaluuevääksi kolmioleipää tms. Pitäähän sitä tankata, jos treenaa.
Ennen liikuntasuoritusta - mojova urheilujuoma, Dextroosia tai vastaavaa. Kuinka muuten jaksais liikkua.
Loppupäivänä päivällinen, illallinen ja välipalat. Joskus vähän yöpalaakin. Leipää joka välissä, kun vain ehti lappaa.

Hmmm, rasvanpoltolle on jäänyt ehkä klo 04-06:30 välinen aika.. :-k

_________________
Kuva
169cm Ihmisapinauros Kaakonkulmalta
Hiilaritietoinen Leangains


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-18 11:55:57 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-08 13:31:14
Viestit: 7401
Paikkakunta: Venäjältä vähäsen vasempaan.
Jolea kirjoitti:
Tiedettähän tää karppaaminen tuntuu just olevan :lol: , lasketaan hiki päässä makroja ja mitä syödään minkäkin kanssa, milloin ja miten... Jos syöt tätä, jumittaa, jos et syö tätä, särkee päätä, jos jätät tämän syömättä tuon kanssa, ei imeydy ollenkaan tai imeytyy liikaa 8) . Jos syöt hiilareita, et saa syödä prodea niin paljon, jos et syö hiilareita, muista syödä prodea, muttei mitä tahansa vaan sitä ja tätä suhteessa tuohon, sen kanssa. Ja rasvaa rasvaa rasvaa... Mun mielestä hyvinkin monimutkaista :twisted: . Ja silläkin on siis merkitystä, milloin sitä sitten syö :P !

Voi se olla vähempitieteellistäkin. Syyvään neljä kertaa päivässä, niin että karppaaminen tarkoittaa ravinneköyhän jauhoruoan korvaamista etupäässä kasviksilla ja kaikenmaailman kevytlihatuotteiden sijaan rehellisrasvaista maukasta tavaraa. Mites' se hookoon slogani menikään: lihaa säästämättä, rasvasta tinkimättä tms. Ei mulla pää kestäisi kaikenlaista laskemista, numerot on aina olleet viholaisia. Lipsahteleekin välillä, mutta suuressa mitassa (pitkässä juoksussa) homma tuntuu toimivan. Aina ennen ruokailutarvetta tarttee pysähtyä ja kysyä itseltään, mikä maistuisi ja olisko se varmasti hyväksi, vaiko vaan pahaksi. Ja koittaa muistaa, että kylläisyys koittaa salaatinkin jälkeen. Unohtuuhan tämä toisinaan, tilipäivinä etenkin.

_________________
- pikkuiii... "Hui hai"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-19 09:42:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-29 14:02:10
Viestit: 221
Paikkakunta: Pyttis
Homma alkoi heti "lipee". 8)
16/8 oli eilen lähempänä 18/6, eka ruokailu vasta klo17 ja tosi-illallinen klo23.
Mut hyvin jaksoi välissä käydä pelaamassa toista tuntia futista. Virtaa riitti yllinkyllin.

_________________
Kuva
169cm Ihmisapinauros Kaakonkulmalta
Hiilaritietoinen Leangains


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-10 21:20:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-03-03 10:33:42
Viestit: 103
Paikkakunta: UK, jossei sitten jossain muualla..
Meika aloitti toissa paivana, 24/24 tuntui jarkevimmalta nyt kun perehdyin asiaan tarkemmin ja mietin omaa viikko rytmia. Kuudelta illalla katkeaa mulla eli joka toinen vuorokausi siita alkaa syomiset ja joka toisena siis paasto. Tanaan toissa 9h kavellessa alkoi kylla vahan heikottaa, litkin aika reippaasti teeta ja silla vahan helpotti. Nyt illalla tuli syotya nopeasti ja liikaa, kun tayteen tuli kun lautasesta oli viela 2/3 jaljella.. Totuttelua taitaa tarvita, eikohan se siita tasoitu.
Tykkaan tasta tyylista koska ei tarvitse mitaan samoja kellon aikoja noudattaa aterioille joka paivana, vaan toisena paivana saa syoda illalla ja seuraavana aamulla ja paivalla, miten sitten nalka tuleekaan.. =D>
tsemppia kaikille!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-11 08:57:27 
Poissa
Sikanarttu
Sikanarttu
Avatar

Liittynyt: 2007-05-26 17:05:37
Viestit: 1499
Paikkakunta: Hokkaido
Hhmmm... Oliskohan tämä pätkäpaasto minun juttuni? Olen krooninen ylensyöjä, on ruoka sitten karppia tai hiilarihöttöä, kaikki uppoaa. Minulle on kuitenkin luonnollinen rytmi syödä iltapainotteisesti. Esimerkiksi eilen, kun olin koko päivän kotona, söin ensimmäisen kerran iltapäivästä neljän pintaan (aamupäivästä otin kupposen kermachaita) eikä "odottaminen" tehnyt millään tavoin tiukkaa. Söin illan aikana yhteensä kolme kertaa, viimeisen kerran siinä yhdeksän aikoihin eli aika luontevasti minulle tulee tuo "päivä paastoa, illalla 5 tuntia ruokailluaikaa" -rytmi.

Arkiaamuina tulee "syötyä" aamupalaksi kermachaita/-teetä. Duunissa syön lounasruokalassa, jossa ruoka on sellaista peruslaitosruokaa, paitsi ehkä jopa astetta normaalia huonolaatuisempaa (ruoasta jotenkin näkee että on käytetty mahdollisimman halpoja raaka-aineita ja ruoka on useimmiten harmaata mössöä). Yritän aina valita ne karpeimmat vaihtoehdot, mutta hiilareita näissä ruoissa on ja paljon ja rasva vedetty minimiin. Ruoka ei ole hintansa väärti ja olen pidemmän aikaa miettinyt, että pitäisi lopettaa tuolla asiointi. Mutku laiskotus! :roll: En jaksa/viitsi tehdä eväitä mukaan! Tällä päiväpaastolla pääsisin tuostakin ongelmasta eroon... :mrgreen: Minulla on usein siinä lounasajan alkaessa yhdentoista pintaan vielä ihan mukavan kylläinen olo, mutta duunikaverit vaativat ruokaa ja heti, joten sosiaalisesta paineesta menen mukana.

Otamme asian hyvin vakavaan harkintaan.

_________________
La gente es bastante Kinky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-17 11:42:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-14 09:48:01
Viestit: 249
Paikkakunta: Helsinki
Milmi kirjoitti:
Minulla on usein siinä lounasajan alkaessa yhdentoista pintaan vielä ihan mukavan kylläinen olo, mutta duunikaverit vaativat ruokaa ja heti, joten sosiaalisesta paineesta menen mukana.


Lähde ulos kävelylle tms? Mä usein sanon että mulla on eväät vaikkei olekaan kun muut lähtee orjakanttiiniin syömään, sitä pidetään niin luonnottomana jos ei syö kolmen tunnin välein :roll:

Itse siis paastoilen 24h kerralla, jolloin voin halutessani syödä lounaan joka päivä. Olen huomannut sen just töiden kannalta kätevimmäksi omalta kohdaltani.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-23 13:35:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-06-22 10:28:44
Viestit: 307
Mä syön 1-2 kertaa päivässä, heti koulun jälkeen neljän aikaa ja ehkä sitten vielä illemmalla n. 20 aikaan jos on aikaisemmin päivällä tullut syötyä liian vähän. Koulussa aika menee hyvin syömättä, nälkä alkaa tulla vasta kahden-kolmen aikaan mutta ei tule mitään heikotusta yms., joten jaksan kyllä odottaa kiltisti kotiin asti.

Mullakin on ongelmana tuo pohjaton maha, pystyn vetämään paistinpannullisen rehu-jauheliha -mättöä ja senkin jälkeen jää vielä vähän nälkä, siksi minulle ei sovi se 3-4 kertaa päivässä syöminen. Yleensä ruokailut jää vain tuohon yhteen kertaan, jos illemmalla lähden jonnekin. Käyn jo yhdeksän-kymmenen aikaa nukkumaan, koska niin saan tarpeeksi unta (tarvitsen yli 9 tuntia unta 8-[ ) ja jos valvon pidempään, tulee helpommin syötyä enemmän.

Välillä huolestuttaa kun se päivän ainut ateria saattaa jäädä 500 kalorin paikkeille (karkea arvio), mutta paikkaan sitä viikonloppuisin, kun ei ole koulua niin silloin saatan syödä jopa kolmekin ateriaa päivässä (ateriat ovat yleensä luokkaa 800kcal) + joskus tulee nautittua alkoholia. Mottoni kaikessa on "kyllä ennenkin pärjättiin...." ja ei silloin kivikaudellakaan varmasti jokapäivä ollut tarpeeksi sapuskaa syötäväksi, mutta joskus se puhvelilauma saatiin teurastettua ja sitten herkuteltiinkin kunnolla. :D

Tykkään tästä tyylistä, koska inhoan tarkkoja ruoka-aikoja, tulee mieleen syömishäiriökausi jolloin istuin kotona tuijottamassa kelloa että milloin saa taas syödä. Samoin kun on tottunut että syö vain sen kerran päivässä, niin jos tulee sellainen fiilis että nyt voisi syödä jotain, tulee helpommin vaikka juotua vettä (mistä se näläntunne yleensäkin johtuu), kuin että menisin jääkaapille. Olen pienikokoinen ja normaalipainoinen, joten pitkä rasvanpolttopaasto tuntuu järkevältä, kun ei kuitenkaan ole niin paljoa sitä rasvavarastoa niin keho ei luovuta sitä niin helposti.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-19 08:09:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-11-23 11:44:59
Viestit: 806
Mä olen "vahingossa" aikalailla pätkäpaastoillut, koska rakastan syödä illalla paljon. Nälkä vaivaa vielä päivisin, mutta toka viikko vasta menossa. Kauanko meni, että kroppanne on tottunut päiväsyömättömyyteen? Ongelmana on nyt mulla ollut rasvalla läträily proteiinin kustannuksella eli olen syönyt 86-88% rasvaa, enkä proteiinia siis tarpeeksi. Warriorilla se proden merkitys varmaan korostuu vielä. :roll:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-19 10:13:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-29 14:02:10
Viestit: 221
Paikkakunta: Pyttis
Aikalailla vahingossa se omallakin kohdalla on alkanut. Aikaa meni viikkoja, pikku hiljaa syömiset siirtyi myöhempään. Vaikea sanoa tarkkaan, kun en asiaan niin kiinnittänyt huomiota.
Ennen täysin iltasyömiseen (n.klo14-22) siirtymistä töissä lounastunnin (klo10-11) ruokailu alkoi olemaan jo melkoista pakkopullaa. Ei maistunut ja piti vain syödä, 'ruokiksella on tarkoituskin syödä!'-malliin. :roll:
Pätkäpaaston alettua en ole sitten töissä syönyt enää mitään. Hyvin on jaksanut ja käynyt tekemässä punttitreenit vielä päälle. Tällöin paasto venyny lähemmäs 18h pituiseksi.. :wink:

_________________
Kuva
169cm Ihmisapinauros Kaakonkulmalta
Hiilaritietoinen Leangains


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-19 11:12:30 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-09-19 08:14:11
Viestit: 27
Kiinnostuin tästä kovasti, kun nyt jokusen viikon karpattua alkoi aamupalan ajatteleminenkin tökkiä. Minulla on aina ollut harva ateriarytmi ja viiden-kuuden ruokailukerran / päivä terveellisyyden toitottaminen on vienyt hermot. Vaikka ei olisi mitään aamulla syönytkään, niin mulla ei vaan yksinkertaisesti ole nälkä siinä vaiheessa kun duunikaverit ympärillä alkaa huhuilla lounasseuraa viimeistään klo 11.
Jospa lähtisi liikkeelle siten, että jättäisi tosiaan sen aamiaisen kategorisesti pois ohjelmistosta ja katsoisi miltä tuntuu. Söisi sitten alkuun jotain lounaan tapaista (pähkinöitä tms.) jos on niin nälkä ettei eteensä näe. Luulen, että aika nopeasti sekin tulee tarpeettomaksi.
Tänään en syönyt aamiaiseksi mitään, kollegat on jo palanneet safkikselta kauan sitten ja minulla ei ole yhtään nälkä. Tää saattaisi olla minun juttuni. Siis kokeilemaan. :)

_________________
Asialliset asiat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-15 19:18:51 
Poissa
Amatsoni
Amatsoni
Avatar

Liittynyt: 2005-05-04 19:42:04
Viestit: 3856
Paikkakunta: Unknown
Mulla on käynyt nyt pätkäpaastoilu mielessä, kun iltalääkityksen sivuoireena tulee järjetön mässyttelyhimo, jolloin syön ihan hitosti (tai ainakin siltä tuntuu). Mutta aamukahvin taitaa käydä köpelösti, siihen kun laitan kermaa tai maitoa. Saas nyt nähdä, pitää pengoskella asiaa.

_________________
Haluatko takaisin entiseen elämääsi?
Herra Ylppö & Ihmiset


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 140 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)