Anonymous kirjoitti:
marilyn kirjoitti:
liikun terveyden ylläpitämiseksi muutaman kerran viikossa (laihdutuksen kannalta sillä ei oo hittojakaan merkitystä)
Tuo nyt on maailman typerin kommentti, ettei liikunnalla ole laihdutuksen kannalta hittojakaan merkitystä. Vai onko sinun mielestäsi ihanteellista, että laihduttamasi paino on lihasta? Ja oletko tyytyväinen oloosi, kun paino tippuu, mutta kroppa on muuten löllö? Huhhuh, kylläpäs pomppas, miten voi aikuinen ihminen ajatella kuin lapsi, tai oikeastaan teini. Vai minkäikäinen olet? Mielestäni ihannepainoinen myös näyttää ihanalta, ei miltään kuihtuneelta, lihaksettomalta kukkakepiltä.
Laihdutuksessa liikunta ei merkittävästi vaikuta painonpudotuksen määrään oli kuitenkin pointtini alunperin. Ja kaikki on niin kovin suhteellista, parhaimmassa kunnossa olen ollut silloin, kun en ole
harrastanut mitään liikuntaa, mutta työ on ollut liikkuvaa. Nyt kun teen toimistohommia, on mahdotonta päästä samaan liikuntamäärään kuin aiemmin ihan huomaamatta tuli töiden parissa.
sä voit tulla katsomaan mun lihaksia, kyllä ne on havaittavissa, vaikka sellainen 10kg on vielä pudotettavaa.
Olen sen verran perehtynyt, että tiedän karppaamalla pudottavani painoa paremmalla läski-lihas suhteella kuin esim. nutraamalla tai paikkaroimalla
Kun sua niin kovasti kiinnostaa mun ikä, kropan malli ja muut yksityiskohdat
Ikää tulee täyteen 30v. parin viikon päästä ja tässä kuvia:
vuoden takaa
sama tilanne kuin edellä
kukkakeppikö joulukuussa?
Ihan heti ei ole huolta kukkakeppimäisyydestä
Noi bikinit kyllä on jääneet housujen osalta auttamattomasti suureksi, persus on johonkin matkalle kadonnut
Painoindeksi tällä hetkellä 27.5 (pituus 165cm paino 75kg) Mahdun vaatteisiin, joihin olen mahtunut viimeksi 70kiloisena, se kertoo myös jonkin verran lihas-rasva suhteesta.
Ja ihan huvikseni viikkoon mahtuu yleensä sulkista (kuten tänäänkin) astanga-joogaa ja uintia, fillarin otan alle jahka saan sen huoltoon, sitten tuleekin noin 60km viikossa poljettua, ihan huviksi, ei painonpudotusmielessä
Tämä kuihtunut lihakseton kukkakeppi ottaa mielellään erää ihan missä vain lajissa keksit haluta, koskas kisataan