(s)karppaaja kirjoitti:
Niin, ajattelepa sitä, että moinen virhe sattui jopa sinulle, kokeneelle netissä surffaajalle. Eikö ole ymmärrettävää että myös me tavikset joilla ei juurikaan ole kokemusta keskustelupalstoista aiemmin voimme tehdä samoja virheitä?
Niin sattui. Mutta nyt ei puhutakaan samoista virheistä.
Minä en alkanut valittamaan siitä että minulle ei suoraan vastattu vaan kehotettiin jatkamaan toisessa ketjussa. Minä en avannut ketjua tietäen että aiheesta puhuttiin jo toisessa ketjussa. Minä en suoltanut sen seitsemää uutta aloitusta sen takia etten vaan jaksa lukea vanhoja ketjuja läpi.
Minä yritin. Nyt puhutaan niistä itsekkäistä jotka eivät viitsi lukea edes FAQ:ia ja törmäilevät kuin vasikat kevätlaitumella. Ja kun niille rassukoille ei edes saa sanoa mitään niiden törmäilyistä kun kaikki on vittuilua ja itsekkyyttä. Pitää vaan sietää ja antaa teetä ja sympatiaa ja pitkiä hermoja ja kestää muutenkin huonosti toimivan haun vaikeutumista jne jne... Ja sitten kun ei sano tarpeeksi nätisti ja kirjoita taas samaa asiaa (linkkiä vanhaan keskusteluun ei missään nimessä saa laittaa, se on vittuilua) uudestaan ja uudestaan, ilman palkkaa, saa haukut.
Minulla on tällä hetkellä pari askarruttavaa asiaa ja olen varma että foorumilla niistä on puhuttu. Mutta koska en jaksa ruveta etsimään, olkoon se minun ongelmani. Jos ei itse viitsi sen vertaa, ei tarvitsekaan tietää.