Arkkitehti kirjoitti:
Einomies kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Riippumatta nyt siitä, mitä tuosta yllämainitusta väitetään järkeväksi, tunnen monta väintäin yhtä arvostettua lääketieteen ja ravitsemuksen ammattilaista, jotka puhuvat eläinrasvan puolesta ja nopeita hiilihydraatteja vastaan.
terv els
Mainitse joku nimeltä, kun heitä kerran on niin monta.
Sinähän tässä aloit "saavutuksillasi" ensin kehumaan, että jos ensin esittelisit itsesi.
Itse asiassa,
minä en ole kehunut mitään, kysyin vain elsiltä kysymyksen. Ilmeisesti täällä ei saa kysyä mitään, saati sitten kyseenalaistaa.

Voin silti esitellä itseni, eli olen äitiyslomaileva arkkitehti, joka on kiinnostunut monista asioista.

Eikös tuo Walter C Willett Harvardista kelpaa? Lienee maailman tämän hetken kuuluisin epidemiologi - ja USDA'n ruokapyramidin kyseenalaistaja. Sitten olis kardiologiproffaa (vaikkapa Agatston), kardiologi-tohtoria (Roope Atkins'in lisäksi niitä on muitakin, osa todella nimekkäitä), endokrinologi-tohtoria (tiedän ainakin kolme), ja vino pino muuten vaan tohtorin tutkinnon saaneita.
Suomestakin tiedän suoralta kädeltä ainakin neljä professoria tai emeritusta, joiden mielipiteet ovat varsin karppia. Lääkäreitä on jo kymmeniä, ellei satoja - ja noita miekankalistelijatohtoreita löytyy jopa täältä karppifoorumilta.
Anonymiteetin suojassa on vaikeaa sanoa enempää - mutta ethän sinäkään sanonut

. Itse asiassa, tuon saman anonymiteettiuden suojassa sinulla on vieläpä vapaus kertoa itsestäsi juuri niin paljon ja totta kuin haluat. Mutta nuo ensimmäisen kappaleen kaverit ovat kaikki julkaisseet asiasta kirjoituksia, ja vielä ihan omissa nimissään

terv els
/edit jokunen typo/
Sori, et onnistunut vielä tällä vakuuttamaan.
Jos viittasit muhun tuolla omissa nimissään kirjoittaneet-kommentilla, niin harvemmin arkkitehdit julkaisee ruokavalioon ja ravitsemukseen liittyviä kirjoja. Toisin kuin suomalaiset ortopedit.