Pullahiiri kirjoitti:
Näistä monet eivät ole itse laihduttaneet paikkareissa vaan paikkareiden vaillinaisilla ohjeilla. .
Täällä yksi ryhmät ja muut perusteellisesti kokenut.
Pullahiiri kirjoitti:
Äläkä yleistä, tämä kiinnostamiskohta liittyi vain ja ainoastaan tuohon kohtaan tuossa keskustelussa papan kanssa, eikä sillä ole mitään tekemistä yleisellä tasolla sen kanssa vaivaudunko ottamaan asioista selvää vaiko en. .
Olen täällä todennut, että pitkään karpanneilla on keskimääräistä paljon laajempi tuntemus ravitsemuksesta kuin keskiverto väestöllä, täällä jaetaan ja keskustellaan jatkuvasti uusista ja vanhoista tutkimuksista.
Pullahiiri kirjoitti:
Minä olen laihduttanut paikkareissa kunniajäseneksi vaikken olekaan täydellisellä itsekurilla varustettu järjestelmällinen tiukkapipo. Liikuin myös samaan aikaan paljon ja söin normaalia ruokaa. En saanut ahmimiskohtauksia, en palellut, en voinut huonosti. Laihduttuani olin pirteä, enkä kärsinyt mistään ihme hh-oireista vaikka söinkin ihan perusruokaa, joka sisälsi hiilareita leipäpainotteisesti..
Kyllä, kuten olen monesti täällä toitottanut,
joillekin vähärasvainen runsashiilihydraattinen sopii vallan mainiosti.
Pullahiiri kirjoitti:
Atkins tai vastaava ei ainakaan minulle ole yhtään sen helpompi laihdutustapa .
Ja tämän tiedät kokemuksesta, vai?
Lainaa:
Marilyn:
Tässä tietysti erotuksena se, että me olemme tietysti oikeassa
Pullahiiri kirjoitti:
Aivan oikein, tälläistä fanaattista uskoahan tämä hehkutuksenne näyttää olevan, sellaista ettette kestä minkäänlaista kritiikkiä vaan otatte kaiken henkilökohtaisesti. Niin yleensä tuppaa käymään tälläisissa lahkomentaliteetin omaavissa sisäpiireissä. Sinäkin vääristelet asioita melkoisen mallikkaasti..
Sinäkin vääristelet, olit jättänyt tuosta lainauksesta ne hymiöt pois joilla osoitin mielestäni selvästi itseironiaa (osaan nauraa itselleni ja tälle lahkolaisuudelleni)
Pullahiiri kirjoitti:
Pitkäaikaisia tutkimuksia asiasta ei ole tehtynä sattuneista syistä. .
Se ettet tiedä joistain tutkimuksista, ei tarkoita etteikö niitä olisi olemassa
Pullahiiri kirjoitti:
Minulle ratkaisu ei ole sinänsä mikään ruokavalio, sillä isojen murheiden uhatessa mitkään ruokavaliot eivät minua pidä ruodussa. Mutta se onkin jo eri stoori.
Ruoski vain itseäsi, mutta täällä on tosiaan monia, jotka ovat aiemmin olleet samassa tilanteessa. Omalta kohdalta mainitsen vielä sen, että mielialat ovat tasoittuneet niin paljon (koska verensokeri ei heittelehdi) joten elämässäni on kriisejä huomattavasti vähemmän kuin aiemmin.