karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-19 01:31:32

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 189 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-25 13:27:31 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Anonymous kirjoitti:
els eirek kirjoitti:
Eikä sille nyt vaan voi mitään, että viljankin tärkkelys muuttuu sokeriksi eli glukoosiksi - jo suussa. 8)

Tuosta en tiedä...,

No ehkä se kannattaisi tarkistaa ennenkuin saarnaa tästä lisää 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-01 01:53:03 
Anonymous kirjoitti:
Grimy kirjoitti:
Aika hauska tuo google trends. Lisätkääpä tuohon Hooverin linkkiin sana painonvartijat. Siiinä sitä trendiä vasta onkin :)

Maailmalla karppaus on joka tapauksessa laskevan auringon trendi. Ja kun tutkimuksia karppauksen huonoista pitkäaikaisvaikutuksista tulee lisää, lasku vain vahvistuu.

Eihän niitä ole vielä tullut ensimmäistäkään.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-01 01:57:46 
Anonymous kirjoitti:
Mirka kirjoitti:
Mutku minä, minä! Noudatin laitosmallia. opiskelin ravitsemusta ja silti sukurasitteinen verenpaine katossa ja kiloja hiipi joka helkkarin vuosi yksi lisää. Ai vähän vai? 20 v 20 kg. Ja yritin niin saamari kaikkeni, liikuntaa myöten.

Tutustuisit mieluummin DASH-ruokavalioon, joka on tutkitusti paras verenpainetta alentava ruokavaliomalli. Toisin kuin karppaus.

Itseasiassa Jaman tutkimuksessa runsaampi prode ja väh. hh oli parempi kuin originaali dash dieetti

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-01 06:17:34 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Omalla kohdallani kolme viikkoa karppia suolaa vapaasti syöden hoiti homman himaan. Ajatus DASHistä lähinnä säälittää.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-01 08:43:04 
Anonymous kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Mirka kirjoitti:
Mutku minä, minä! Noudatin laitosmallia. opiskelin ravitsemusta ja silti sukurasitteinen verenpaine katossa ja kiloja hiipi joka helkkarin vuosi yksi lisää. Ai vähän vai? 20 v 20 kg. Ja yritin niin saamari kaikkeni, liikuntaa myöten.

Tutustuisit mieluummin DASH-ruokavalioon, joka on tutkitusti paras verenpainetta alentava ruokavaliomalli. Toisin kuin karppaus.

Itseasiassa Jaman tutkimuksessa runsaampi prode ja väh. hh oli parempi kuin originaali dash dieetti

Se oli DASHin muunnos.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-01 12:37:04 
Joo, ja vähähiilihydraattinen sellainen. Vähän kuin oma ruokavalioni eli maltillisen vähähiilarinen

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-01 12:48:39 
Ei se mikään vähähiilihydraattinen ollut.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-01 13:48:58 
Anonymous kirjoitti:
Ei se mikään vähähiilihydraattinen ollut.

OLi se perinteisten standardien mukaan (ku zonekin on).

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-04 08:52:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heipsan kaikille taistelijoille.... halusin vain sanoa tämän: Lääkärini (sisätautien erikoislääkäri) onnitteli mua viime perjantaina loistavista veriarvoista. Kerroin olevani VHH ruokavaliolla ja hän sanoi sen olevan paras mahdollinen minulle. Eli siis pitkäaikaiset haittavaikutukset, siis mitkä, haloo?

"Did you know that your heart primarily uses fat for energy?"-Life without bread

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 189 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00