Käsittämätöntä, miksi
useimmat voivat saapua foorumille ja aloittaa kommunikoinnin ilman, että siitä syttyy 3. maailmansota?
Kun vaivautuu itse näkemään edes VÄHÄN vaivaa (lukemaan kirjan, tai tiedotteet täältä foorumilta, FAQ, aloittelijan opas...) jotta on ne ihan PERUSasiat tiedossa, niin ei tarvitse kysyä jokaista 100 ruoka-ainetta erikseen.
Ja jos osoittaa trollin merkkejä sillä, että aloittaa uuden ketjun 5 kertaa peräkkäin sen sijaan, että keräisi kysymykset samaan viestiin, saa varmasti kuulla kunniansa, tämä EI ole mikään suomi24, jossa saa käyttäytyä miten tahtoo.
Jatkuvasti tulee uusia, jotka eivät viitsi edes selata viimeisten parin päivän otsikoita läpi, parhaimmillaan on ollut samana päivänä 2 otsikkoa aiheesta ketoosi tai pähkinät, mikä todistaa sen, ettei ole jaksettu lukea edes samalla sivulla olevia otsikoita.
Jos kävisin koirafoorumilla aloittamassa ketjut
paljonko ruokaa päivässä spanielille
montako kertaa ulkoilua päivässä
onko pakko harjata turkkia
en viitsis maksaa matolääkitystä
voiko koira purra
Arvaan, että mut naurettaisiin sieltä pihalle, tai kehoitettaisiin lukemaan joku koiranhoito kirja. Yksittäinen kysymys tottakai on tervetullut, mutta jos kysyy KAIKKEA, osoittaa se vain laiskuutta ja itsekyyttä.
Ja tännehän ei ole pakko tulla, jos ei tyyli miellytä!!!
Kummasti ystävällisesti tervetulleiksi on toivotettu kaikki, jotka osoittavat edes hitusen oma-aloitteisuutta ja viitseliäisyyttä
Mä voisin käydä vaikka haukkumassa motoristit siitä, ettei ne lähetä mulle yksityiskohtaisia pyörän kunnostus ohjeita, vaikka oon pyytänyt kymmenessä eri viestissä