Miusta tuo Marsupilamin aloitus todellakin oli omien kuulumisien kertomista, mutta hyvä kun siitä virisi tällainen mielenkiintoinen keskustelu...

Erityisesti tuo karkkipoliisit-linkki on tosi

.
Marsupilami nähtävästi
voi pitää karkkipäivänsä, eikä häneltä mopo karkaa käsistä. Ja muutoinhan hän tuntuisi elelevän ihan suht hyväkarpisti, joka sopii hänen kropalleen. Hienoa, että oma tyyli on löytynyt! Siihenhän jokainen meistä pyrkii....

Pidä vain siitä kiinni Marsupilami!
Sitä paitsi, eikös siitä ole ollut jossain vaiheessa puhettakin( ja jossain kirjassakin kuulutettua, en vaan muista kuka missä ja minä vuonna....), että jollekulle VOI TEHDÄ hyvää ravistella elimistöään jollakin hiilaripaukulla esim. juuri viikonloppuna. Marsupilamillehan tuo karkkipussi voi olla juuri se ravisuttava tekijä, joka toimii hänen kohdallaan...

Etenkin kun se kuuluisa mopo pysyy hallinnassa eikä tarkoita karkkikaupan rikastuttamista ja oman talouden konkurssiin syömistä..
Mutta kannattaa todellakin ottaa huomioon, että kaikki eivät voi näin tehdä, ja silloin on viisainta pysytellä karkista yms. herkuista kokonaan erossa. Sen takia ainakin itse varoittelisin säännöllisistä karkkipäivistä, koska ne VOIVAT JOILLAKIN muuttua koko päiväisiksi, joka päiväisiksi ja lopulta elämän tavaksi pari pussia per päivä. Ja siinä on karppi kyllä suossa....
Niin, ja se sokeri... Juu... Eihän se terveellistä ole... Ja mistä se karkki on tehty...Hmm...
Mutta kukin valitkoon oman herkuttelutyylinsä!! Itse ostin juuri tänään rahkaa ja kermaa kaupasta...Tarkoituksena herkutella viikonloppuna... Ja AAARGH, laitanpa sötkötykseen vielä MAKEUTUSAINETTAKIN....