Kitrus kirjoitti:
Mutta johan tuo Ari tuolla antoi linkin tähän uudempaan kirjaan niin oletan että kaikki tajuu että puhutaan siitä kirjasta.
Minä ainakin uskon vakaasti että uudempi kirja on "parempi", tai että uudemman kirjan tiedot ovat luotettavampia.
Ja tämäkin ketju meni ihan ooteeks.
Huomenta Kitrus
kyllä siitä mihin sen linkin annoin, justiinsa tämä sinun mielestä luotettavampi kirja, siitä on kyse.
en tiedä sinun kirjaa. enkä puhu sitä vanhemmasta kirjasta vaan tästä uudemmasta.
Kyse on nimenomaan tästä uudesta kirjasta, eikä siitä vanhemmasta (Dieettivallankumous).
Tri Atkinsin uusin painonpudotusohjelma (tämä kirja ja tästä on puhe) alla linkki kirjaan
http://www.loistopokkarit.com/index.php ... =&ofs=0&q=
minulla oli se kirjastosta lainassa joten nyt en voi antaa tarkkaa sivunumeroa.
Mutta on se kumma sinulla on kirja kädessä etkä löydä Atkinsin ohjeita niille joiden elimistö aineenvaihdunta vastustaa laihtumista.
Minulla ei ole kirjaa, mutta kokeilen muistiani.
1. vihje Mene sivulle 262. (tai jotain siihen lähelle 264)
2. vihje Oliko se 18. luku, joka on osoitettu niille joiden aineenvaihdunta vastustaa laihtumista. (tai sitten ei numero ollut tuo vaan 22)
3. Viimeinen vihje, etsi se luku jossa Atkins kertoo rasvapaastosta ja siitä kuinka joidenkin elimistö vastustaa laihtumista.
Tätä rasvapaastoa ennen siinä samassa luvussa (muutamia sivuja aikaisemmin), hän kertoo niistä mitkä voi vastustaa laihtumista (kilpirauhasen vajaatoimista, lääkkeet, mielialalääkkeet, estrogeenit, vitamiinien muutos, steroidit, ym. ym.) tämän varmaan löysit.
Ole tarkka nyt olet lähellä. muistaakseni sen jälkeen hän kertoo kolmesta eri dieetistään näille joilla jostain muusta syystä aineenvaihdunta vastustaa laihtumista tai jumittaa (ihan siinä lähellä muutaman sivun päässä).
Nyt olet jo lähellä, KATSO se lukee kirjan sivun vasemmalla puolella noin keskitason alapuolella.
On se kumma jos et löydä. sitä vähä ennen kun hän kertoo 2 muuta ohjettaan (rasvapaasto on se tehokkain ja viimeinen keino)
Tämä dieetti jossa hän (Atkins) kehottaa jättämään myös kasvikset pois, koska ne sisältävät ainoat hiilihydraatit tässä dieetissä, hän kertoo että dieetti ei ole hiilihydraatiton jossa siinä on kasviksia, mutta jos nekin jättää pois niin sitten se on. …ja antaa lisäohjeita.
Vielä ihmettelen jos et löydä, niin kuin sanoin minulla ei ole kirjaa tässä, jos olisi voisin sanoa ihan tarkkaan sen sivun missä se juttu on.
Nyt kun olet löytänyt sen, kerro mikä sivu se oli samoin mikä oli luvun nimi ja millä sivulla on rasvapaasto juttu niin muutkin sen löytää.
Voit myös lainata tähän sivulle tekstiä tästä hiilihydraatittomasta dieetistä.
Siellä on pari muutakin ohjetta näille ”jumi potilaille”. näistä Atkinsin ohjeista olen kirjoittanut sivulleni juttua, sieltä voi lukea jos ei ole sitä kirjaa
http://personal.inet.fi/atk/pehkonen/penkki/paino.htm
4. Kohta. Miksi hyvän painonpudotuksen jälkeen tulee “jumitus”.
Tv Ari