karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-29 17:07:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 13:10:49 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Paitti ettei se kommentointi koskenut vihreän puutetta vaan metukan rasvaa ja tonnikalan öljyä. Siis ihan perinteisiä rasvakammoasioita.

Pelottelin tossa jo kotopuoleen että suklaamoussekakkua on jouluksi tulossa. Siellä jo alettiin pyörtyillä... :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 13:19:35 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Cockton kirjoitti:
Siis ihan perinteisiä rasvakammoasioita.

Onkohan se jokin tsykolookinen juttu että tälläset pelot ja kammot lissääntyy ku ihmisten lapsuue aikane perusturvallisuus ei olekkaan ollunna normaalia... on jos jonniimmoista paniikkihäröö...ja fobiaa...on suljetu paikan kammoa, korkeenpaika, hissikammoa, bussikammoa, ihmiskammoa...sosialliste tilateide kammoa.... rasvakammoakin.. :P Keksisiköhän neet leäkehvirmat siihenki leäkkee...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 17:58:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niin tai jos syö vihreä paita päällä... :o

Sillä vihreällä on myös psykologinen vaikutus arvostelijoihin, he ikäänkuin eivät huomaa ruokasi rasvaisuutta kaikelta siltä vihreältä, joka on metukkapötikän vierellä. Muuten tonnikala ei ole rasvaista ellet sitten syö sitä epämääräistä kasvisöljyyn säilöttyä (älä).

Olinpa kerran hotelliaamiaisella erään seurueen kanssa. Aamiaispöydästä ei löytynyt kuin hiilareita ja proteiineja. Rasvat olivat vain margariinin ja voinappien muodossa. Kukaan ei kommentoinut niitä margariinikerroksia toisten leipäpinoissa kenenkään lautasella, mutta annas olla minun voinappini salaatinlehden päälle asetetun juuston päällä. Hirveä haloo, APUA VOITA, kuinka sä voit syödä sitä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 18:20:29 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

No nyt sitten tänään kokeilin. Normaalin aamiaisen jälkeen lounaaksi salaatti, jossa oli jonkin verran lohta.

Tuossa pari tuntia sitten olin kaupassa ja iski ihan kauhea olo. Kädet tärisi, ohimoissa jyskytti, tuntui että verenpaine on ainakin miljoona. Söin siinä hätäpäissäni banaanin, ei tosin kummemmin auttanut.

Kämpille päästyäni pistin välittömästi pannun kuumaksi, siihen sitten puolen kilon kimpale oikeeta lohta voihin paistumaan, perään kermaa, valkkaria, mausteita, tuoretta salviaa ja salottisipulia. No... nyt ei enää heikota. :)

Kaveri kommentoi että ihanat ruuat sulla, ite raukka koodaa kellon ympäri jotain projektia ja elää kahvilla, heh heh heh... 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-22 12:58:38 
Poissa
karppikakara
karppikakara

Pikkujouluna en ajatellut ottaa mitään, sainkin sitten appivanhemmille selitellä, että en ole raskaana ja en voi siltikään ottaa alkoholia. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-22 22:03:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Omat kaverini suhtautuvat ruokavaliooni kohteliaan kunnioittavasti, joskin hieman ahdistuneesti. Pelkäävät varmaan, että alan käännyttämään 8)

Yhdellä karppiystävälläni taas on ongelma: Hän kertoi töissä olevansa "Sillä Atkinssilla" kun työkaverit imettelivät kun ei taukohuoneessa enää karkki maistunut vaan nainen veti meetwurstia ja juustoa kommunaalisesta jääkaapista. ("Toi on nyt SILLÄ!")

Nyt, 16 kiloa myöhemmin, työkaverit saattavat huutaa toiselta puolelta markettia että HEI (NIMI), MONTAKS KILOO ON JO LÄHTENYT??! :evil:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-22 22:15:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

"Ai sä oot vieläki SILLÄ ÄTKINSSILLÄ. Eksä tiedä että se tappaa?"

*Näytän salaattilautasta, salaattia, kurkkua, herkkusientä, lohta, juustoa, sipulia, marinoitua kukkakaalia, keitettyä parsaa*

"Mitä tappavaa tässä lautasessa on?"

"No ei mitään mutta mistä sä saat kuitua?"

"Vihanneksista, leseistä ja näkkäristä."

"No joo, mäkin aina välillä oon kyllä ätkinssillä ku alkaa turvottaa..."

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-22 22:30:59 
Poissa
sitkeäsissi
sitkeäsissi

Anoppi tässä taannoin päivitteli kaffee-pöydässä, etä voi, voi, mitä tolle mustillekin nyt tarjois, kun ei oo mitään... :cry: Mää tyhmä vaan en tajunnut sanoo, että sääli on kokonaan minun puolellani, kun kattelen teidän sokerin mässytystänne. Kun kaikki fiksu sanottava tulee mieleen vasta viikon päästä! :twisted: Kun mun ei yksinkertaisesti tee mieli mitään makeeta - siis itse asiassa en saa sitä syödyksi... :lol: Vihdoinkin! :lol: Jee, olen päässyt eroon SOKERISTA!!!! :lol: :lol: :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-23 10:01:42 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Mää olen sanonu, että seurahan tässä on tärkeintä eikä syömiset! Ihmiset ovat tästä hämmentyneitä mutta myös ilahtuneita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-23 14:17:33 
Poissa
sintti
sintti

vieras taas kirjoitti:
Ensin vedetään 10 000 kcal safkaa, siten dokataan ikään kuin kalja hanoista loppuisi ja lopuksi haukutaan pomot. Voi h%¤#tti.

Ja sitten itketään ja seuraavalla viikolla duunissa hävetään... ](*,)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-23 15:54:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mirka kirjoitti:
Mää olen sanonu, että seurahan tässä on tärkeintä eikä syömiset! Ihmiset ovat tästä hämmentyneitä mutta myös ilahtuneita.

Juuri tuon sanoin kälylle pari viikkoa sitten kun hän oli ihan ihmeissään tarjotavieni suhteen :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-23 19:02:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Lainaa:
*Näytän salaattilautasta, salaattia, kurkkua, herkkusientä, lohta, juustoa, sipulia, marinoitua kukkakaalia, keitettyä parsaa*

Täysin off-topic, mutta millaista on marinoitu kukkakaali ja miten sitä tehdään? Voitko Sonja valaista?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-23 19:12:55 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Juodaan älyttömästi viiniä niin aivot muuttuu marinoiduksi kukkakaaliksi. :wink:

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-12-08 09:23:00 
Poissa
sintti
sintti

Noi kaikenmaailman ruokapoliisit on oikeita hermosahoja... Työpaikkani vastaava räpättää päivittäin jollekkin siitä mitä on eväänä.. Muutoinkin työpaikan taukohuoneessa ollaan jollain tapaa hieman sairaalla tapaa kiinnostuneita toisten ruuista. Ai ja siitä alkoholista: kukaan ei myönnä Ikinä ottavansa tippaakaan..

" Hei mitä Toi on mitä sää syöt?" " Hyi miten sä voit tollasta laittaa suuhun"
" miltä toi maistuu se haisee (aina jollekin)"

OU MY GOOD!!!! Ainoa suunnillee ok eväs on se kuuluisa voileipä ja jukurtti... Mut siinäkään ei sitten saa olla Oltermannia extremempää päällä... Mua välillä v..........ttaa niin paljon, että otan tahallaan Erittäin Rasvaisen Lounaan mukaan Ha :twisted: HHAAHHAA :twisted: HAHHAAA :twisted: hehehe :twisted:

Nojoo, mutta Cocton ( ja Nist) se on sitä hoitoalaa..Ja taas siitä alkoholista: Minä juon ja kerron jopa juoneeni..

I AM A SICK BASTARD...AM I???

"Yritin kerran lenkkeilyä, mutta reiteni hankasivat toisiaan ja sortsini syttivät palamaan..."

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-12-08 09:40:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Emmuzka kirjoitti:
Omat kaverini suhtautuvat ruokavaliooni kohteliaan kunnioittavasti

Mun tuttavani on jotenkin skitsofreeninen: hän nauraa mun kanssa räkäisesti kun transrasvaa sisältävä öljy on saanut sydänmerkin, mutta itse syö transrasvoja. (Ovat ne tosin vähentymään päin)

ViestiLähetetty: 2005-12-08 09:47:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Cockton kirjoitti:
Pikkujoulut: joku kysyi (lässyti-lässyti-läs) että no voitkos sää nyt sitten viinaa juoda? Ei helevetin kuustoista! Ja kun sitten ajattelin nautiskella punaviinistäni rauhassa hyvästä seurasta nauttien, niin eikös sieltä jostain tule Lässyttäjä, joka alkaa ihmetellä että on se hyvä että löytyi sellainenkin (alkoholi)juoma jota sääkin voit juoda! Onko se nyt tosiaan niin että jos suomalainen ei juo, niin saunan taakse. Ja kun sitten tulee salmaria nenän eteen, vastaan ihan kohteliaalla äänensävyllä "ei kiitos, mä en taida nyt ottaa"

Kun minulla on "Kehä III:n ulkopuolista energiaa" niin siinä ominaisuudessa sanon että etenkin jos se näkyy ulkopuoliselle niin kannattaa muistaa että se Kehä III on viini/viina -rajan tuolla puolen.

Jos olet viinin lipittäjä niin annat itsestäsi hienostuneen kuvan, mikä ei sovi ellet ole stadilainen viidenteen polveen asti.

Koskaan ei ole kukaan valittanut siitä että olen valinnut juomakseni reilusti viinan viinin tai oluen sijasta.

Mitä taas tulee salmariin, sano että salmari on lapsia varten.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00