karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 14:22:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-23 08:39:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 14:55:36
Viestit: 9035
sinimarja kirjoitti:
Elikkä tämä taitaa olla tämän ajan tapa säännöstellä populaatiota. Fiksut elää kauemmin ja mukavammin, muut sairastuvat kuka mihinkin "elitasosairauteen". Kuka se puhuikaan, ettei luonnonvalinta enää toimi? Noh, kyllä ne kituuttajatkin ehtivät lapsia hankkia ennen SVT:tä, joten vähän olisi säätämistä.


Olet ymmärtänyt asian!

Ennen kun syötiin hyvin niin tarvittiin ikäviä joukkohautoja ja talvisotia karsimaan ylimääräpopulaatiota (aivan kuin Survivorissa, heikoimmat ja vahvimmat karsiutuivat pois).
Nyt ihmiset menevät itse ja vapaaehtoisesti niihin joukkohautoihin.

Agraariyhteiskunta tarvitsi jatkuvasti lisää työvoimaa, mutta moderni informanttiyhteiskunta ei tarvitse. Meillä kuitenkin vallitsee agraariyhteiskunnan arvot, esimerkiksi työn palvonta. Siksi asia sanotaan vain kainosti.

_________________
2003: 161,8 kg :arrow: 2006: 80kg :arrow: 2020: 171 kg
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-23 18:54:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-05 01:32:48
Viestit: 554
Olisihan se tietenkin ihana ajatella, että tervehdyttämällä jokainen maailman ihminen ongelmistaan tekisimme jotain suurta. Ja viittaan nyt enemmän irkkikeskusteluun kuin foorumeilla esitettyihin kommentteihin sanomalla, että tosiasioiden esittäjiä on turha kivittää, vaikka sanoma ei olisikaan mieluinen. Onhan sentään melko hankalaa todistaa, maapallo kestäisi tällaista ihmiskuormaa, joka on kaiken lisäksi kasvamaan päin. Se, että todetaan muun muassa väärän ruokavalion karsivan populaatiota hieman parempiin mittoihin, ei mielestäni tarkoita, että se olisi asian kertojan mielestä miellyttävä asia. Harva on sitä mieltä, että kyseessä on kovin positiivisesta asiasta huolimatta siitä, että näin on.

Ihminen on vain eläin.

_________________
Sokerikierteestä eroon karppaamalla.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-25 12:49:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-01-14 13:54:18
Viestit: 402
No niinpä tietysti... :lol: Taas mua huijattiin!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-25 17:26:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-06 17:35:15
Viestit: 2055
:lol: Katoaisiko kaikki karpit jos Ilkka olisi ollut tosissaan?Hmmm.. :shock: Lääkärin sana on painava! :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-25 19:15:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-02-24 20:51:08
Viestit: 430
No kyllä minä ainakin aika tuoreena tapauksena olisin asiaa tarkasti asiaa tutkaillut ja puntaroinut (vaikkei minulla sitä kirjevaakaa olekaan - olisivatkohan olleet niin painavia juttuja, että olisi voinut punnita henkilövaa'alla, joka näyttää 0,5 kg tarkkuudella?)

Myöskin muiden fiksujen vastaava ilmoitus olisi pannut mietteet vetämään ympäri kuin formularataa.

Hyvä näin.

_________________
Ihminen, joka haluaa, keksii keinot. Ihminen, joka ei halua, keksii selitykset.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-25 20:18:36 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
Norppis kirjoitti:
:lol: Katoaisiko kaikki karpit jos Ilkka olisi ollut tosissaan?Hmmm.. :shock: Lääkärin sana on painava! :wink:


Ei, kehottaisimme perehtymään lisää aiheeseen. :P :P


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-19 13:27:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:22:40
Viestit: 133
oikeesti nyt kävin tämän kattoo ja hitto kun säikähin :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol: tää saa melkein laakin tämmösistä ylläreistä :shock: :lol: :lol: :oops: :oops:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-31 21:33:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 17:40:21
Viestit: 853
Kyllä mäkin katsoin että olipas otsikko ja kun katsoin kijroittajan ajattelin että ei, nyt katsoin väärää riviä. Tarkistin ja Ilkkahan siinä luki. Ensimmäinen ajatus: MITÄH!?!!!

Ei saa säikytellä! Voipi vaikka sydänkohtaus iskeä kun syöpi näinkin paljon sitä pahaa korresteroolia :lol:

_________________
Vähä/hyväkarppia vapaatyylillä juhannuksesta -05. Mitä sä sitten syöt? Ruokapäiväkirjaa kuvitettuna.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)