Saitte
pahan ketjun aikaiseksi sillä aikaa kun taapersin päivittäistä kolmen ja puolen tunnin hyötyliikuntaani
En yhä edelleenkään, ehkä kaikille onneksi, osaa käyttää irkkiä, mutta kommentoimpahan näitä.
1. Keinomakeutusaineet. Pahimpana aivot mädättävä aspartaami.
Steviaa löytyy kaapista, mutta en ole vielä maistanut.
2. Pekoni. Varsinkin jos kehtaa kerskua syöneensä pekonia. Tällä ruokavaliolla on ihan liian pekoninen kaiku mediassa. Ei se käy.
Pekonia noin pari kertaa vuodessa.
3. Leivonnaiset. Kunnon karpit eivät syö makeaa. Siksi makeat herkut eivät ole sopivia. Varsinkin jos niillä kuormittaa reseptiosiota.
Olen tosi laiska leipuri, enkä niin ollen lähettele reseptiosistoon juuri mitään. Voilla leivottuja syön joskus.
4. Alkoholi. Tämä on vakavastiotettava foorumi. Täällä ei viinasta saa puhua. Korkeintaan punaviinistä ja siitäkin ihan hyshys-hiljaa, vain perjantaisin.
Olen kirjoitellut viinasta ja juon punaviiniä muulloinkin kuin perjantaisin
5. Tyhmiä kysyvät nyybit. Osta kirja ja ole hiljaa!
Kirjoja olen lukenut hirveän määrän ja varmaan myös suositellut.
6. Tavallinen kevytmaito. Tinkimaitoa sen olla pitää, missä on bakteerit ja virukset vielä tallella ja elinvoimaisina. Immuunijärjestelmä saa töitä.
Maitoa en ole juonut, en tavallista enkä tinkimaitoa, yli kolmeenkymmeneen vuoteen.
7. Karppauksen positiivinen vaikutus ihoon. Wink
Tähän olen syyllistynyt. Haulla löytyy ainakin "burkha".
8. Välipalat. Kunnon karppi ei välipaloja mussuta. Varsinkaan leffateatterissa. Ei vääräuskoisia tarvitse matkia. Karppi pärjää napostelematta. Napostelu on mielen heikkoutta.
Inhoan leffamussuttajia.
9. Tavallisten ruokaohjeiden vääntäminen karpiksi. Matkiminen on rumaa ja siitä seuraa usein vain se, että karpinnos sisältää joko aivot sulattavaa makeutusainetta, tai miehille tissit kasvattavaa soijaa.
Soijasta saa manboobsit, katsokaa vaikka googlella sen "atkinsexposed"-sivun vegaanihihhulin kuvia.
10. Sallitut repsahtelut. Ne vasta väärin on. Etukäteen suunniteltua tappoakin sanotaan murhaksi. Ei rikosta saa suunnitella etukäteen. Jos repsahdat vahingossa ja osoitat katumusharjoituksia, niin sinut armahdetaan, mutta suunnittelemalla etukäteen vaikkapa Mäkkärin hampurilaisen nauttimista, niin siitäpä häkki heilahtaa.
Syön mitä huvittaa, suunniteltua tai ei.
Pääseekö näillä poliisiksi?