karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-17 21:40:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 48 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-02 18:29:42 
rauli kirjoitti:
hah haa, olithan siellä kyttäämässä, josko joku jotakin sinulle sanoisi. 8)

näytät olevan aika innokas foorumin käyttäjä....kirjauduppa ja tule ulos kaapista. :P

En tiedä uskallanko. Jos olen vaikka joku tunnettu ravitsemusasiantuntija? :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-02 18:34:27 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

mitäpä se haittaa, jos olet vaikka pekka puska. hommahan muuttuu vaan mukavammaks. ja lopultakin "kääntys" joku ns. virallisterveellinen ja saatas karppaus kunniaan.

tule nyt. ja laita vaikka oma nimes, jos muuta et keksi.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-02 19:21:52 
chiman kirjoitti:
Viestihistoriaa:

thimari: - Hamppuöljystä noin 80 prosenttia on monityydyttymätöntä rasvaa. Runsaasti omega kuutosta. Suorastaan vaarallista tavaraa siis.
Vieras: - Ilmoitat väärät suhteet. Udo Erasmuksen mukaan se on luonnon parhaiten tasapainotettu öljy.
kuuteppi: (kuva öljyjen rasvasuhteista)
Vieras: - Hyvä että itse korjasit virheelliset tietosi.

Eli kukaan ei tainnut korjailla omiaan?

Jos vieraita on useampi, toisista voi erottua laittamalla allekirjoitukseksi vaikka "Vieras A", "Vieras B" tms.

Olisiko mahdollista saada foorumisoftaan sellainen juttu, että vieraiden olisi pakko laittaa edes joku nikki, vaikkeivät rekisteröityisikään? Esimerkiksi minä nyt suuressa ideapuuskassani keksin laittaa nikkikenttään: "vierastus", mutta kun lähetän viestin, tämä ilmoittaa "valitettavasti käyttäjätunnus ei ole sallittu". Eli siis, ettei pelkällä "vieras"-nikillä voisikaan enää kirjoittaa, vaan vieraan täytyisi jollain lailla identifioida itsensä. Vaikka ollaankin täällä "vieraalla maalla". :lol:

Näin ei synny näitä epäselvyyksiä, että kuka vieras sanoi mitä ja kuka vieras komentoi kenelle vieraalle. :D

ViestiLähetetty: 2007-05-04 09:54:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

H€rkuttelija kirjoitti:
Luinpa tässä toiselta forumilta, että PV:ssä saa syödä pesuvadillisen pastaa. Tämä ei siis vaikuta aterian pisteisiin. Kastikkeet ja rasva lihottaa, eikä se mitä niiden kanssa syödään. Tärähtänyttä hommaa.

Jos nyt muistan oikein, uusi PV pisteytys =pastaa niin paljon kuin haluat = 4 pistettä. Ja 2 p siitä vanhasta kerta-annoksesta, oliks se nyt 1,5dl? Mut jos ruisleipääkin saa syödä ruuan kans määrättömästi aterian yhteydessä (oliks se 2 pt) niin jaksaako siinä enää sitä pesusoikollista pastaa?? :shock:

"Did you know that your heart primarily uses fat for energy?"-Life without bread

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-04 10:56:19 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

Huomasin tämän viestin vasta nyt:

Anonymous kirjoitti:
Olisiko mahdollista saada foorumisoftaan sellainen juttu, että vieraiden olisi pakko laittaa edes joku nikki, vaikkeivät rekisteröityisikään?

Kuulostaa hyvältä idealta, mutta foorumisofta ei sisällä valmiiksi tuollaista asetusmahdollisuutta. Pitäisi siis mennä säätelemään konepellin alle itse, mikä taas lisäisi työtaakkaa normaalien tietoturvapäivitysten yhteydessä, kun kaikki itse muutetut kohdat pitää käydä yksitellen läpi. Toimintoa ei siis ole tulossa ainakaan näillä näkymin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-04 11:29:59 
Pystyykö nickiä 'Vieras' rekisteröimään? Eikö se jo pakottaisi keksimään omat nimimerkit? :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-05 13:07:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minun kokemukseni noin kuukausi sitten päättyneestä PV- laihdutus sessiosta (kesti 6 kk) oli taas (olen käynyt PV-ryhmissä ainakin 5 kertaa laihduttamassa, tai yrittämässä...) ihan per...stä.

Minua ei lohduttanut että pisteitä oli 23 per päivä. Tai että liikkumalla sai lisäpisteitä. 23 p ei minulle riittänyt, ellen sitten syönyt sellaista määrää kasviksia että ilmavaivat tulivat kiusoikseni. Voitte uskoa etten ollut ainoa joka kärsi tilanteesta... :roll: Lisäksi liikunnalla oli hyvin pieni merkitys minun pisteissäni, koska en kykene tällä hetkellä liikkumaan tehokkaasti, nilkat, polvet kipeytyvät ja olo on kurja. Tottakai olen sitä mieltä että liikunta on hyväksi ja terveellistä, mutta vasta sitten kun olen niissä painoissa, että se on mukavaa. Helppo se on hoikan ihmisen sanoa että hophop ota itseäs niskasta kii ja lähde lenkille, vaikka kävelisit! Mä sanon sille että heti lähden kun sinä puet etu ja takapuolelles kaksi reppua joissa on sellaiset 40-50 kiloo painoa. Helppo se keijukaisena on kirmailla pisin mantuja...

Ruisleipää rajattomasti ruoan kanssa? Kuka helvetti sitä haluaa kuivana syödä? Ja yksi teelusikallinen 40 % rasvaa on yhtä tyhjän kanssa. Ja jos pistät kaksi teelusikallista niin se leipä onkin jo pisteen arvoinen. Syö siinä sitten paketti reissaria, 6 pistettä menee ja pe..e raikaa vielä kauheemmin. :-s

Perunaa rajattomasti lounaalla 2 pistettä? Sama kuin edellä, ei niitä perunoita syö mikään pelkästään. Suolaakaan ei voi mauksi lisätä kun sekin on kielletty.

Jopa aamulla nautitusta kalaöljy+helokkiöljykapseleista meni 2 pistettä.

Virallisterveelliseen ruokavalioon kuuluu iloton eläminen. Kaikki maukas ruoka on karsittu pois tai harvinaista herkkua ja liikkua pitää vaikka sattuiski. Mä vähän nyt karrikoiden tätä kirjoitan mut ku vaan nyppii niin vitusti taas.

Mä elän ensimmäistä kertaa elämässäni niin ettei ruoka pyöritä mun elämääni. Voin joskus jopa unohtaa syömisen, ja se on niin upea fiilis ruokariippuvaiselle kuin olla saattaa. Aiemmin mietin vaan et koska saa syödä taas ja mitä sitä söis.

Tämä ruokavalio etenee niin kuin etenee, onnistuu jos on onnistuakseen, pysyy samana jos tuntuu hyvälle. Ja perkele tais tulla väärään ketjuunkin vielä mutten jaksa nyt välittää kun pännii taas kaikki. Toisaalta eikö tämäkin ketju ollut sellaisessa osiossa että täällä on pikkainen purskahtelu sallittua. Sorry.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-07 11:01:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervetuloa mamma0006!

Kyllä se tästä lähtee suttaantumaan. Itsellä parani ainakin sekä mieliala että itseluottamus että onnellisuus, kun ravinnon riittävä ja terveellinen rasva sai hoitaa ihmistä kokonaisvaltaisesti, eikä ruoka ja nälkä enää heitättäneet naista seinästä seinään.

Elämä ja elimistö tuntuu nyt juuri vuoden kestäneen karppailun jälkeen olevan hallinnassa ja hallussa ja samalla puolella mielen ja sielun kanssa. Voin nyt hyvin ja uskon että sinäkin kohta voit.

Oli ihan pakko kirjoittaa tämä sinänäsä nollasisältöinen viesti, kun jotenkin herätti muistoja sinun täysin umpikujassaolevainen toivottomuutesi. Olin itse ennen ihan samanlainen ja itsekin muuten joskus tuloksettomasti PV:illut.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 48 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00