karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 17:10:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-15 22:21:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-06 21:35:29
Viestit: 716
Mirka kirjoitti:
:lol: Minäkään en ole oikein keksinyt, mihin kermaa voisi käyttää.

500g pakastepinaattia tai pakastepunajuurennaattia. Purkki kermaa. 1 lehmämozzarella. Sulata rehu kermaan. Kuumenna. Ota pois tulelta. Lisää silputtu mozzarella, hiven suolaa ja sekoita kunnes on sakeaa. Lisuke lihalle, 5min.

Kanaviipaleita. Purkki kermaa. Salottisipulia. Paprika. Ruskista kana. Lisää kerma. Lisää silputtu sipuli. Lisää Paprika. Kuumenna, hauduta muutama minuutti, mausta.

jne, jne. Kerma on loistokeksintö, antaa rakennetta ja pitää rasvat siellä missä pitääkin, ts. lihan sisällä. Pikaruoka-ainesosa parhaimmillaan. :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-15 23:34:55 
Poissa
himokarppi
himokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-04 14:53:14
Viestit: 3807
Kermavaahtoa aamupalaleipäjuuston ja lakkojen kanssa. :koki: Ja onhan se oivaa lorautettuna lähes mihin tahansa lämpimään uuni- tai pannuruokaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-16 08:51:00 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Louska kirjoitti:
Mirka kirjoitti:
:lol: Minäkään en ole oikein keksinyt, mihin kermaa voisi käyttää.

500g pakastepinaattia tai pakastepunajuurennaattia. Purkki kermaa. 1 lehmämozzarella. Sulata rehu kermaan. Kuumenna. Ota pois tulelta. Lisää silputtu mozzarella, hiven suolaa ja sekoita kunnes on sakeaa. Lisuke lihalle, 5min.

Kanaviipaleita. Purkki kermaa. Salottisipulia. Paprika. Ruskista kana. Lisää kerma. Lisää silputtu sipuli. Lisää Paprika. Kuumenna, hauduta muutama minuutti, mausta.

jne, jne. Kerma on loistokeksintö, antaa rakennetta ja pitää rasvat siellä missä pitääkin, ts. lihan sisällä. Pikaruoka-ainesosa parhaimmillaan. :D


Mutta entäs jos ei tykkää kermakastikkeista? 8-[

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-16 13:47:05 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
Mirka kirjoitti:
Mutta entäs jos ei tykkää kermakastikkeista?...

Ei kai ole yhtään sen vaikeampaa jättää ostamatta kermaa kuin oliiviöljyäkään
- jos meinaan ei satu jommasta kummasta pitämään?

Tosin muistelen että smetana maistui sinullekin... :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-16 13:51:36 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Jep. Sen raikas happamuus tasapainottaa kerman (tai voin) äitelyyttä.

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-16 14:12:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-06 21:35:29
Viestit: 716
Mirka kirjoitti:

Mutta entäs jos ei tykkää kermakastikkeista? 8-[

Kaappipainonvartija. :twisted:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-16 14:43:38 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
:smt044 Ei näillä öljymäärillä!

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-16 14:48:02 
Poissa
Välimeren karppi
Välimeren karppi
Avatar

Liittynyt: 2007-04-02 18:41:41
Viestit: 1401
Mirka kirjoitti:
:smt044 Ei näillä öljymäärillä!


Kaappikreetalainen! :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-26 17:45:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-17 11:50:59
Viestit: 480
JariJ kirjoitti:
Katselinpa juuri ostamani vaniljaeskimon valmistusaineita. Siellähän se oli, osittain kovetettu kasvirasva.


Eskimot on muuttuneet HYLAksi ja suklaakuori on vaihdettu suklaanmakuiseksi kuorukkeeksi. Siitä johtuu , että on osittain kovetettua mukana. Ennen ei ollut.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-26 17:51:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-07-02 19:52:24
Viestit: 915
Muinaiset inuiitit eivät kyllä olleet kovetettuja.

_________________
- ferrix


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)