Kinkku kirjoitti:
Eiköhän kyse ollut tästä ketjusta:
http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... ht=#130561Minä tajusin ainakin asian niin, että tämä henkilö ei osaa selailla sivuja kunnolla ja ei ymmärrä tietoliikenteestä enempiä. Mutta, että karppailun taas osaisi. Tämä siis minun tulkinta tekstistä.

Minä "huusin" ja tämä "metsä" vastasi. Omasta mielestäni juuri siihen huutoon, jonka parkaisin
Ja sitten seuraa ikiaikaisia yleistyksiä:
Olemme kaikki erilaisia. Meillä on erilaisia käsityksiä siitä, mikä on huumoria, mikä ei. Joku, jonka esim. minä määrittelisin tosikoksi, voi monen muun mielestä olla hauska. Yritän elämässä kuitenkin pitää sellaista ajatusta päällimmäisenä, että kaikki mahtuvat mukaan, vaikka mihin. Toiselle on tärkeää yleinen hölinä ja ulkoiset puitteet ( kuulun tähän joukkoon) toiselle taas hiljainen sivustaseuraaminen on luontevaa.
Vaikka pidän selityksiä monasti tarpeettomina, kerron nyt tässä, että olen ns. ikuinen laihduttaja, jopa painonvartijoiden kunniajäsen (kyseenalainen kunnia, aina nälkä eikä paino pysy sillä valiolla!) 2003 keväällä löysin Heikkilän Elämän paras aika- kirjan. se muutti kaiken. Ahmin sen oppeja myöten ja käytännön kokeilu kesäkuu-syyskuu opetti, että toimiihan se. -7 kg.
Elämässä on kuitenkin muuttujia, ja minun elämässäni muuttui seuraavan puolentoistavuoden aikana moni asia. Tärkeämpi ruokaa, siis. En jaksanut yksin syödä aina eri ruokaa, en jaksanut selitellä ( nyt näköjään jaksan) että miksi meillä on pöydässä voita ja läskiä, kaapissa täysmaitoa suoraan tilalta. "syntitaakka" oli liian suuri kantaa. Ja kun olen herkkänä hiilareihin ja koukussa sokeriin ja lisäksi suurpiirteinen ( eihän nyt 13 vastapaistettua korvapuustia haittaa? itsetehtyjä, käsittelemättömään maitoon ja oikeaan voihin!) paino alkoi salamana nousta, taas kerran elämässäni.
Kun sitten kotitietokone mahdollisti kaikenmaailman surffauksen ja olo oli huono ja peilikuvassa paksu nainen löytyi tämä foorumi.
Nyt ajattelen näin: kun pidän "julkista" kirjaa syömisistäni, saan laihdutuspään auki, enkä huijaa itseäni niin herkästi kuin yksin puurtaessa tulee tehtyä. Minulla on myös muistissa se hyvä olo ja ongelmavatsan rauhallisuus, joka vallitsi kesällä 2003.Vaivaluetteloa sopii kysyä yksitysesti, julkislukukelvotonta kamaa, on ! Mutta yhtäkaikki, en tarvitse ansioitumista enkä myöskään mitään eritystä hyväksyntää näillä sivuilla. Minulla on oma tapani ilmaista itseäni, niinhän kaikilla?
Kinkku, onneksi on sinunlaisiasi. Tässä nyt julkisesti lupaan, että jos eloni tällä nettifoorumilla jatkuu, toivon, että en ala besserwisseriksi! Ikuna!