Pienetär kirjoitti:
Uskon noihin sinä päivänä kun mehiläiset ryömivät maassa.
"Mehiläiset" ryömivät sinä päivänä maassa, kun eivät enää jaksa noudattaa ketodieettiä ja syödä kaalia (vaikka se onkin ihan kuin spagettia, kunhan vaan raastaa tarpeeksi ohuiksi suikaleiksi..). Niin se palstalaisten Idolikin kertoi olevansa "ylläpidolla":
Yhtenäkin päivänä (vain yhtenä) söin peräti 2 Hesen kerrosateriaa, toisena pari BigMackia ja yhtenä päivänä pizzan. Lisäksi tavallista karppiaamiaista. . Joo joo, ja mitää muuta en oo ottanu enkä ota kunhan kokeilen vaan.. Moni muukin rekisteriväki se puhuu vähähiilarisen puolesta ja halveksii perisyntistä roskaruokaa, lue: ravaa mäkkärissä ihastelemassa ihanan kovilla muovihaarukoilla muoviastioista syötäviä muoviroskalan "uusia salaatteja" (hitsi, kun ne kastikkeet on huonontuneet.. joo kyllähän sen hampurilaisaterian voi syödä kunhan jättää yhden pullasämpylän puolikkaan syömättä..). Seli seli

Syökää ihan reilusti vaan pottua ja ranskanleipää, mitä sitä selittelemään, kun mieli kerran tekee.
Kovin on outoa. Toinen pohtii pitäisikö puolivuotias vauvakin pistää ketodieetille, kun itsekin niin tykkää, raskaanakin oli kevyt olo päässä ja mahassa, ja kun on niin kamalaa tuo pottu ja vilja ja luumusose. Toinen esittelee mistä purkista saa parhaiten kaikki tarvittavat vitamiinit (mä otan kalaöljyy sillon kun ei tuu syötyy kalaa, ja sit mä otan magnesiumia sillon kun jalkaa särkee ja sit mä otan ceevitamiiniikii), ja voi että on niin hyvä ja kätevä tää elämäntapa (remontti). Mutta mitä jos onkii adrenaliinissa se pahan alku ja juuri...
Ja sitten tänne vielä kehtaa tulla pesimään näitä jeesustelevia palstahäiriköitä jotka täällä kaikille avoimella nettipalstalla kommentoivat (arvostelevat) (ihan perusteetta) ala-arvostettujen alakarppien maailmankuvaa ja tutkimuslähteiden luotettavuutta.
Peace.
t: Itsekin hyvähiilarisella (eli normaaleilla terveellisillä elintavoilla eläen, välttäen sokeria ja köyhiä hiilareita, ei tarvita sen kummepia selityksiä) eläen
Ps. Jokainen aikuinen tehköön elimistöllään mitä hyvänsä, laihtukoon millä menetelmällä hyvänsä, mutta annetaan pienille vauvoille ja lapsille armahdus näistä itselle ja omalle maailmankuvalle ainoista oikeista elämäntavoista.