Anonymous kirjoitti:
Siis äläs nyt ota hernettä nenään. Olin suunnannut kysymykseni aivan toiselle nimimerkille ja nyt vissiin jo pari muuta on ottanut kantaa? Olen aiemminkin huomannut, että täällä vallitsee jonkinlainen kollektiivinen puolustusmekanismi. On vähän niinkuin tökkis tikulla kusiaispesään. Se, jota tökitään väistyy mutta muut hyökkää päälle.
Ai mitenkö suhtaudun ruokaan? Syön mitä vain -kohtuudella. Noudatan muutenkin jo Arvo Ylpön aikanaan lanseeraamaa elämänfilosofiaa......
Ei kai keskustelu toimi sillä periaatteella että vain yksi ja tietty saa vastata?
Mun käsittääkseni se jolla sattuu olemaan mielipide saa avata suunsa. Ja se jolle kysymys on esitetty ei välttis ole juuri linjoilla, tai ehdi välittömästi vastaamaan.
Kiva että sulla on oma sopiva linja, sama linja ei kuitenkaan sovi mulle, jos tekisin samoin, olisin todella sairas ja todennäköisesti suorastaan työkyvytön. Miksi sua häiritsee se, että joku toinen syö eritavalla? Kai olet käynyt saman keskustelun muillakin palstoilla? (paikkareissa, vegepalstalla, alkoholistienkin kanssa saisit varmaan mielenkiintoisia keskusteluja aikaan

)