karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 12:44:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2006-10-03 08:31:54 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
Title: Nutrition and Brain
J.D. Fernstrom; R Uauy; P. Arroyo (eds).
Nestlé Nutrition Workshop Series Clinical & Performance Program, Vol. 5, pp. 307-321,
Nestec Ltd; Vevey/S. Karger AG, Basel © 2001.
The Ketogenic Diet and Epilepsy
J. M. Freeman
The Johns Hopkins Medical Institutions, Baltimore, Md. USA.

http://www.nnia.co.za/CPD/articles/Ketogenic.pdf

Kannattaa katsoa taulukko 2, siis ketoosiruokavalion aloituksen sisältö. (4:1 siis 4g rasvaa ja 1g joka on proteiinin ja hiilihydraatin summa)

Tokihan kuva 2a on mielenkiintoinen mutta entäpä kuva 4. (Yksi kysymys minulle herää, mikä olikaan koko ajanjaksona syödyn ravinnon laatu ravoitsemuksellisesti? (HDL kuvassa 4) )

Jutussa on kyllä aikalailla mielenkiintosia lauseita sekä dataa liitettäväksi oman ajattelun materiaaliksi.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 10:10:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-16 12:11:10
Viestit: 2334
Olipas tosiaan mielenkiintoinen artikkeli! Kiitosta taas kerran.
Mitähän meidän KTL-kopla mahtais ajatella moisesta experimentistä...?

Ja OT:na: Miksi oot deletoinu Avatar-kuvasi pois? Se olis niin hyvä tunnusmerkki silloin, kun haluis kiireesti silmäillä foorumista uusia asialinkkejä.

_________________
"Kyllä meitissä ihan missille asti muotoja riittää - neljälle, viidellekki."


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 11:16:35 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Mutta tuo kuva 4 niistä lipidimuutoksista, miksi tekstissä ei kerrottu tuloksia kohdalla 12 kk? Siinähän kaikki näyttivät laskeneen HDL.ää lukuunottamatta?

No se vahvistaa täälläkin nähdyn, että kolmen kuukauden kohdalla aloittamisesta arvot voivat kohota, mutta ne parantuvat jatkossa, ja vuoden kohdalla ollaan erinomaisissa luvuissa.

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)