karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 08:23:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Paleoliittinen kriisi...
ViestiLähetetty: 2006-11-09 13:48:08 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
Näin meillä naapurissa... Lund - Karolinska - etc

http://www.nutritionandmetabolism.com/content/3/1/39

"Research
.
A Paleolithic diet confers higher insulin sensitivity, lower C-reactive protein and lower blood pressure than a cereal-based diet in domestic pigs"

Jos tämä jo esiintyy foorumilla niin toimet sen mukaan.. ei osunu verkkokalvolle niin että olisi muodostunut tietoisuuteen putkahtanut havainto.

Ai mikä kriisi... kenellä... kyllähän jatkuva lisääntyvä käsitys saattaa eräillä virallismantraa hokevilla tahoilla jotain "kriisiä" aiheuttaa.. vaikka sikaillaankin. No ollaanhan me ihmiset kanejakin... Keys


Ylös
   
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-09 13:51:22 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
Se mainittiin jokunen päivä sitten täällä:
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=21789


Ylös
   
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-09 13:52:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-30 07:30:39
Viestit: 690
Lukotan tän kun on jo tosiaan puhetta tuolla ketjussa johon els linkkasi

_________________
Karppaus alkanut 21.02.06 (ja uudelleen 09.09.09)


Ylös
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)