| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Paleoliittinen kriisi... http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=21943 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Pappa [ 2006-11-09 13:48:08 ] |
| Viestin otsikko: | Paleoliittinen kriisi... |
Näin meillä naapurissa... Lund - Karolinska - etc http://www.nutritionandmetabolism.com/content/3/1/39 "Research . A Paleolithic diet confers higher insulin sensitivity, lower C-reactive protein and lower blood pressure than a cereal-based diet in domestic pigs" Jos tämä jo esiintyy foorumilla niin toimet sen mukaan.. ei osunu verkkokalvolle niin että olisi muodostunut tietoisuuteen putkahtanut havainto. Ai mikä kriisi... kenellä... kyllähän jatkuva lisääntyvä käsitys saattaa eräillä virallismantraa hokevilla tahoilla jotain "kriisiä" aiheuttaa.. vaikka sikaillaankin. No ollaanhan me ihmiset kanejakin... Keys |
|
| Julkaisija: | els [ 2006-11-09 13:51:22 ] |
| Viestin otsikko: | |
Se mainittiin jokunen päivä sitten täällä: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=21789 |
|
| Julkaisija: | Ilona- [ 2006-11-09 13:52:27 ] |
| Viestin otsikko: | |
Lukotan tän kun on jo tosiaan puhetta tuolla ketjussa johon els linkkasi |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|