karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Haaste karpeille / kuvagalleria
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=5187
Sivu 1/2

Julkaisija:  Mirelle [ 2005-04-18 09:25:00 ]
Viestin otsikko:  Haaste karpeille / kuvagalleria

Joku puhui jossain toisesta forumista että karppien pitäisi lisätä kuvagalleria. Minä ehdotan, että jokainen karppi ottaa itsestään kuvan ja lisää sen tänne. Jos eri kehtaa, niin kuvassa ei välttämättä tarvitse kasvoja näkyä..

(ja minä olen ihmeissäni, jos yksikään kuvaansa tänne oikeasti laittaa)

Julkaisija:  Nist [ 2005-04-18 10:07:57 ]
Viestin otsikko: 

Jos olet tarkkaavainen, niin osa meistä on täällä omalla kuvallaan... Minäkin olin, mutta sattuneista syistä poistin sen. Muuten minulla ei ole mitään sitä vastaan olla omalla kuvallani täällä. Jos olisin toisella alalla, niin kuva killuisi taatusti tossa vieressä.

Julkaisija:  Cockton [ 2005-04-18 10:22:13 ]
Viestin otsikko: 

Teknisistä syistä ei ole mahdollista tallentaa kuvia samalle serverille jolla foorumi on. Toki linkittäminen muualla netissä oleviin kuviin on mahdollista. Eli joko oman palveluntarjoajan tarjoamaan tilaan, tai netistä löytyviin ilmaispalveluihin.

Julkaisija:  Wi [ 2005-04-18 10:33:06 ]
Viestin otsikko: 

Minun vyötärönseutuani voi käydä ihmettelemässä vaikka Pirkan verkkosivuilla, katsele osastoa Koti ja Kysy maijalta. Kuva on melko tuore, tuon jälkeen ei ole lähtenyt kuin hikiset puolitoista kiloa.

Sinä päivänä, kun tänne meikäläisen pärstä ilmestyy, ihmettelen minäkin.

Julkaisija:  Pumpulipallo [ 2005-04-18 12:13:54 ]
Viestin otsikko: 

Jaa, no kyllä tuossa vieressä näkyy meikäläisen pärstä, en minä sitä häpeile. 16.4. larppia (~improvisaatioteatteria) varten pukeutuneena näytin tältä: -- Kyllähän tuota laardia vielä on, mutta onpahan puolet ylipainosta jo hävinnyt.

Julkaisija:  Wi [ 2005-04-18 12:17:12 ]
Viestin otsikko: 

Shantarin jo kaksi kertaa nähneenä voin vahvistaa, että tämä neito kutistuu silmissä!

Julkaisija:  Nist [ 2005-04-18 12:24:32 ]
Viestin otsikko: 

Shantar kirjoitti:
16.4. larppia (~improvisaatioteatteria) varten pukeutuneena näytin tältä.


WAU! Eihä sua enää tunnista! Kiva kolttu sulla tossa kuvassa :)

Julkaisija:  marilyn [ 2005-04-18 12:40:56 ]
Viestin otsikko: 

Meikäläinenkin tulee kaapista ihan kohta, malttakaahan odottaa vielä hetki, niin kuvat on nähtävillä :wink:

Julkaisija:  thimari [ 2005-04-18 12:57:51 ]
Viestin otsikko: 

Shantar kirjoitti:
16.4. larppia (~improvisaatioteatteria) varten pukeutuneena näytin tältä


Wau! Tuosta koltusta voisi Nightwishin Tarja Turunen olla kateellinen!

Julkaisija:  yupik [ 2005-04-18 13:47:36 ]
Viestin otsikko: 

Hienoa Shantar! :D

-yupik

Julkaisija:  kaino-vieno [ 2005-04-19 20:58:39 ]
Viestin otsikko: 

Cocktonin kuvia kyllä kiinnostaisi nähdä: kiloja hävinnyt jonnekin ja salillakin kehuu käyvänsä... Siis, ihan vain noin niin kuin kannustusmielessä meikätytölle, ei tässä muuta ole mielessä... :oops:

Julkaisija:  Susie [ 2005-04-20 12:07:41 ]
Viestin otsikko: 

[quote="Wi"]Minun vyötärönseutuani voi käydä ihmettelemässä vaikka Pirkan verkkosivuilla, katsele osastoa Koti ja Kysy maijalta. [quote]

:lol: :lol: :lol:

Julkaisija:  Wi [ 2005-04-20 12:10:10 ]
Viestin otsikko: 

Niin, nykyisin minuakin naurattaa ;-) .

Tuo kuva ei sitten tarkoita millään muotoa sitä, että olisin palstan sisällön kanssa jossain tekemisissä :-).

Julkaisija:  Kitrus [ 2005-07-11 17:39:07 ]
Viestin otsikko: 

^^ minen tajuu?

Multa löytyy kuvat sivuilta

Julkaisija:  Tanya [ 2005-07-11 17:49:37 ]
Viestin otsikko: 

Shantar kirjoitti:
16.4. larppia (~improvisaatioteatteria) varten pukeutuneena näytin tältä


Upea! :D

Julkaisija:  Pixu [ 2005-07-11 19:59:26 ]
Viestin otsikko: 

...kuva ei ole oma, sen myönnän :oops: ...silmien väri on sama ja oikeastaan kaikki muukin (paitsi nenä eio samanlainen). Eli tältä minä näytän sitten, kun olen saanut "pullaposket" pois :oops: ... :lol:

BTW; onx kaikilla paikkaroitsijoillakaan kuvat netissä??? Mikäs pakko karpeillakaan on yksityisyyttään paljastaa :evil:

Julkaisija:  meow [ 2005-07-12 08:56:57 ]
Viestin otsikko: 

No tästä linkistä mut löytää, 5 kuva, seison siinä keskellä sivuttain kohti kameraa. Kylläpä noi haalarit on löysät.... :D http://www.kimmos.info/lamko/olutmpia05.php

Btw, kaikki karppaajat ei ole laihduttamassa, vaan hakee terveempiä elämäntapoja.

Julkaisija:  Ginia [ 2005-07-12 09:01:53 ]
Viestin otsikko: 

Laitetaas nyt ihan piruttain tälläinen ennen ja jälkeen kuva jonka tuossa askartelin (mitäs täällä duunissa muutakaan :mrgreen:) .

Eli eka kuva on tämän vuoden vappuaatolta, karppauksen aloitin viikkoa myöhemmin. Toinen on sitten ihan tuore kuva ilman muutamaa litraa nestettä :lol:

Kuva

Julkaisija:  misukisu [ 2005-07-12 09:03:11 ]
Viestin otsikko: 

Lainaa:
Btw, kaikki karppaajat ei ole laihduttamassa, vaan hakee terveempiä elämäntapoja.


Niinkuin noissa kuvissa, vai? Sorry, oli pakko :lol:

Julkaisija:  Nist [ 2005-07-12 09:05:08 ]
Viestin otsikko: 

meow kirjoitti:

Btw, kaikki karppaajat ei ole laihduttamassa, vaan hakee terveempiä elämäntapoja.


Hih! Kovinpa terveellisiltä näyttivät noi kessut ja kaljatuopit! :wink:

Sivu 1/2 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/