karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-15 22:02:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Mitä pidit Paikkareista?
Äänestys päättyi 2005-07-13 20:23:33
Mahtavaa, laihduin tavoitteeseen ja paino pysyy tässä 6%  6%  [ 2 ]
Mukavaa, laihduin, mutta...kiloja tullut muutama 22%  22%  [ 7 ]
Ei kivaa, laihduin, mutta kaikki tuli takaisin korkojen kanssa 72%  72%  [ 23 ]
Ääniä yhteensä: 32
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-07-06 20:23:33 
Poissa
karppikakara
karppikakara

Meni tuo eka pisteilijäketju hieman jännään suuntaan :wink:
Eli jatketaan Paikkari-ihmettelyä tässä. Kyllä näkee kuka Paikkaroi, naama monella Paikkarileidillä vanhemman näköinen kuin ennen ja surkeaa se varmaan onkin Paikkaroida. Syödä saa tärkeää tärkkelystä ja rautaista ruista. Herkutellaan sitten 2 Pointsin laittisuklaalla (mikä hiivatulehdus? ) ja syödään ne pakkorasvat, jos muistetaan. Mahdollisimman vähärasvaista ja virallistervettä.
Eipä toiminut mulla, eikä näköjään monilla muillakaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-06 20:51:36 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

[x] Inhottavaa kituuttamista. Laihduin syksyn, lihoin keväällä samaan lukemaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-06 21:26:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ja hauskinta oli kun ne paikkareissa koko ajan jauhoi, kuinka täällä opitaan elämäntapaa, ja muilla dieteillä vaan laihdutetaan :lol: :shock:
Mullä lähti 15 kiloa, ja sama tuli takaisin kun kerran aivasti :)
Se siitä elämäntavasta, ei meikäläinen halua sellaista kituuttamista oikein elämän tavaksi! :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-06 21:42:42 
vastaisin että laihduin kyllä, kaksikin kertaa (molemmilla raskauksista saadut +30 kg) haluamani melkein loppuun, mutta kivaa ei kyllä ollut. jatkuva nälkä ja ennen kaikkea huono omatunto. niin ja se pointsisuklaan hiivatulehduskin :roll:
siis kyllä se mut laihdutti, mutta nyt vasta nautin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-06 22:15:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tästä nyt puuttuu se "en laihtunut" vaihtoehto. 16 vuotta sitten laihduin 10 kiloa, sen jälkeen olen joskus yrittänyt, mutta en ole laihtunut. On tuo itsekuri niin huono, etten yhtään kestä nälkää enää.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-06 22:32:42 
Poissa
sintti
sintti

Paikkarit omaavat rautaisen itsekurin, mitä kadehdin, en silti ole katkera.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-07 08:26:16 
Poissa
metukkakarppi
metukkakarppi

En ole käynyt PV:ssa. Ne pisteet kuulosti heti siltä ettei sovi mulle + että siitä ilosta saa vielä maksaa.

Yks entisestä duunista kävi paikkareissa ja laihtui tosi reippaasti (en tiedä onko pystynyt pitämään painonsa). Mutta se oli aina kasvoiltaan tosi väsyneen ja rapistuneen näköinen painon pudotuksen jälkeen, hoikka tietenkin mutta ei kyllä mitenkään uhkunut terveyttä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-07 08:40:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

pötkylä kirjoitti:
Ja hauskinta oli kun ne paikkareissa koko ajan jauhoi, kuinka täällä opitaan elämäntapaa, ja muilla dieteillä vaan laihdutetaan :lol: :shock:

Joo toi oli se huvittavin lause jonka siä kuulin.

Olin yhden tutun kanssa "kesäretkellä" lasten kanssa ja hän oli laihduttanut pv:ssä 15 kiloa viimevuonna. Sanoi että nyt on tullu jo puolet takas, mutta yrittää hän pitää sen ruokavalion vieläkin mikä siä tuli opittua. Ja kas ... siinä hän veteli päiväretken aikana (laitti)sämpylää, (laitti)suklaata, (laitti)mehua, (laitti)makkaraa ja valitti koko ajan kun on nälkä, ja tasku kävi... dietorelleja.

Mä söin kunnon munakasaamiaisen ja sitten ruuaksi grillasin kunnon lihamakkaraa ja kyytipojaksi vihersalaattiannoksen. Välipalaksi muutaman pähkinän. Olin varannut myös paketin lihanakkeja ja kuinka ollakaan kun meidän neiti söi niitä niin muutkin lapset tahto niitä... maku on vähän eri kuin jauhonakeissa. Lapset ymmärtää karppikieltä ;)

Olen takuu varma että sillä retkellä mä laihduin ja kaveri vaan turpos (hyvä ettei leijaillu siitä laitti määrästä). :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-07 09:06:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

[x] Lihoin PV:ssa, laihduin vasta sen jälkeen, kun lopetin PV:n.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-07 09:21:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oon tosi tyytyväinen, etten PV:n systeemeihin lähtenyt mukaan. Mielessä kyllä kävi, kun alkoi liikakilot nyppiä. Onneksi funtsasin, että miks pitäis maksaa laihtumisesta? Yleensä en oo pihi, mut tässä kohdin kyllä ja se kannatti :D

Mun ystävä laihdutti varmaan jotain 20 kiloa PV:n Pointseilla n. vuoden aikana, kiva seurata pysyykö hoikemmissa mitoissaan vaiko ei... Se täytyy myöntää, että aika kurttuinen ja väsähtäneen näköinen on kamuni naama nykyään, kun se rasvakerros on sulanut poskipäistä ja leuan alta :shock: Ei tavata kovin usein, mut mua jotenkin ärsytti se pisteistä vaahtoominen + se, että ostetaan jotain PV:n suklaapatukoita ja karkkeja "kun niistä menee vain sen ja sen verran pointseja". Hei haloo, sokeria, sokeria, sokeria... Mielenkiinnolla odotan, milloin rouva alkaa ihmetellä mun hoikistunutta olemusta :P Kivaa sitte kertoa, että oon alkanut tappodieetille, joka ei kestä ja jonka avulla ei pysyvää painonpudotusta saati uutta elämäntapaa voi itselleen saavuttaa!

Viestin otsikko: juu
ViestiLähetetty: 2005-07-07 10:06:39 
Poissa
karppikakara
karppikakara

Rinette kirjoitti:
Tästä nyt puuttuu se "en laihtunut" vaihtoehto. 16 vuotta sitten laihduin 10 kiloa, sen jälkeen olen joskus yrittänyt, mutta en ole laihtunut. On tuo itsekuri niin huono, etten yhtään kestä nälkää enää.

Yritin panna sinne enemmänkin vaihtoehtoja, mutta ei ottanut kuin nuo kolme :cry:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-07 11:29:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kolme kertaa laihduttanut paikkareissa (kirje, romppu ja ryhmä) ja joka kerta kilot tulleet korkojen kanssa takaisin :evil: :evil:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-07 13:14:28 
Poissa
landekarppi
landekarppi

EMMA!!!
Kuin myös... :?: :!: :evil:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-08 06:51:02 
Poissa
metukkakarppi
metukkakarppi

](*,) Voi prkl. Mä jo luulin että sain yhden duunikaverin karppaamaan. Ainakin oli kovin kiinnostunut ja laitoin hänelle muutamia linkkejä mitä kannattaa netistä lukea ja suosittelin muutamaa kirjaa.

No, nyt aamulla tuli hississä vastaan ja sanoi että aloitti eilen Paikkareissa (toista kertaa btw)

No, mä tein parhaani.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-08 07:52:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

EMMA!

Niin minäkin... kaikkee kokeiltiin, ei siitä mitään tullu ku sai vetää sokeria, ja sen takia oli kokoajan hermostunut olo ja ajatus takaraivossa: montax pistettä mull on jälellä? Taidan voida syödä vielä tonkin... :evil: Ja kaikki tuli korkojen kera takaisin. Voi mikä tahvo voi ihminen olla! :x

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-20 21:52:10 
Poissa
sintti
sintti

Minäkin olen omat harharetkeni painonvartijoihin tehnyt... Äänestykseen en voi vastata, koska en kertaakaan ole laihtunut siellä. Tai ehkä muutaman kilon, jotka tulivat heti takaisin. Lopetin joka kerta muutaman viikon päästä. Nälkä ja heikko olo oli, ruoka mielessä koko ajan. Ruisleipä ja lowfat-tuotteet pursusivat korvista.

Ryhmäsessioihin olin pettynyt. Ei juurikaan keskustelua tms. ajatustenvaihtoa, ryhmänvetäjä vain luki päivän epistolan ja siinä sivussa markkinoi myynnissä olevia tuotteita. Kerran vetäjä kysyi ryhmältä, miten on mennyt. En halunnut yhtyä yleiseen hyminään siitä, kuinka kivaa on, vaan vastasin että kova nälkä on. Ohjaaja siihen, että "no, kukahan kertoisi mitä pitää tehdä kun tulee nälkä?" Joku mallioppilas viittasi ja pirtsakalla äänellä vastasi "voi syödä porkkanaa"! Aihe oli sitten sillä käsitelty ja paketissa. Tuntui, ettei voi puhua siitä, miten asiat oikeasti ovat.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-21 16:32:08 
Poissa
karkkikapara
karkkikapara

Ginia kirjoitti:
](*,) Voi prkl. Mä jo luulin että sain yhden duunikaverin karppaamaan. Ainakin oli kovin kiinnostunut ja laitoin hänelle muutamia linkkejä mitä kannattaa netistä lukea ja suosittelin muutamaa kirjaa.

No, nyt aamulla tuli hississä vastaan ja sanoi että aloitti eilen Paikkareissa (toista kertaa btw)

No, mä tein parhaani.

Heh, puolisen vuotta mä oon nyt duunissa heitellyt juttuja karppaamisesta. Yks duunikaveri taas kesän alussa alkoi pointseja laskemaan. Eipä tainnu taaskaan montaa päivää jatkaa. Tänään tää todellinen PV fani sitten totes, että kai senkin tarttis kokeilla tätä mun tapaa syödä, jotta se pääsisi eroon kiloistaan ja vatsavaivoistaan. Ensimmäisen kerran se sitten todella kiinnostuneena kuunteli, että mitä mä oikein syön ja mitä en. Jonkinlainen työvoitto kai, vaikka en mä ookaan tarkoituksella koittanut käännyttää, vaan saada ihmiset miettimään että muutakin löytyy kuin se PV.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-21 16:34:58 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Miiru kirjoitti:
Tänään tää todellinen PV fani sitten totes, että kai senkin tarttis kokeilla tätä mun tapaa syödä, jotta se pääsisi eroon kiloistaan ja vatsavaivoistaan.

Sano meiltä terveisiä, että vatsavaivojen katoaminen on jo niin motivoivaa, että kannattaa ehdottomasti kokeilla. Pistä se kuitenkin ekana lukemaan kirja :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-21 16:39:11 
Poissa
karkkikapara
karkkikapara

marilyn kirjoitti:
Miiru kirjoitti:
Tänään tää todellinen PV fani sitten totes, että kai senkin tarttis kokeilla tätä mun tapaa syödä, jotta se pääsisi eroon kiloistaan ja vatsavaivoistaan.

Sano meiltä terveisiä, että vatsavaivojen katoaminen on jo niin motivoivaa, että kannattaa ehdottomasti kokeilla. Pistä se kuitenkin ekana lukemaan kirja :wink:

Joo, mä oonkin paljon hehkuttanut sitä että pääsin omista vatsavaivoistani eroon. Huomenna lähtee sitten Ilkan ja Varpun kirja mukaan töihin, lupasin sen lainaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-10 11:56:49 
Poissa
karppikakara
karppikakara

Kääkkääk. Purnausta Paikkareista kun ärsyttää. Ruuastahan saa maistuvampaa mausteilla. Esim. jauhelihaan voi kokeilla vaikka kanelia, tuleepas jännää. Ja kaffepullan korvaa kahvinporojen sekaan heitetty kardemumma, tulee kardemummakaffia.
Sanottiin muuten joskus, että jos paino meinaa jumia, voi kokeilla vähentää ruisleipää ja pottuja jos niitä syö paljon.
Siinä ryhmässä missä minä olin, sanoin ääneen oman nälkäni. Selvisi, että aika monella muullakin oli nälkä, mikä johtui tietenkin, siitä, että elimistö ei halua päästää vararasvoistaan ja panee ihmiselle näläntunteen, jotta ei laihtuisi. Siellä oli sitten niitä nollapisteen neuvoja ja juo paljon vettä, kasviskeittokin on hyvää...juujuu....

PAIKKARIT= Ette saa mua enää kiinni...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00