karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Karppaus todistetusti vaarallista, tämä poika lopettaa
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=5662
Sivu 1/2

Julkaisija:  ilkka [ 2005-04-22 14:55:33 ]
Viestin otsikko:  Karppaus todistetusti vaarallista, tämä poika lopettaa

Hahahaa, menitpäs lankaan! Made you look, neener neener! :twisted:



Perjantai... :lol: :wink: :P 8)

Julkaisija:  Eofis [ 2005-04-22 14:58:51 ]
Viestin otsikko: 

reps :mrgreen:

Julkaisija:  mael [ 2005-04-22 14:59:24 ]
Viestin otsikko: 

Tuhma poika, hyi hyi. Meinasit syänkohtauksen aiheuttaa... :lol:

Julkaisija:  Pappa [ 2005-04-22 15:01:48 ]
Viestin otsikko: 

Hehhee... :P On tää juu.... muun muassa miekin alan käydä yhä vaarallisemmaksi. Luultavasti jokin odottamaton sivuvaikutus rasvalla ja proteiinilla. Olen kuulemma vaarallinen uhka ihmisten terveydelle edesvastuuttomine kannanottoineni. :P :P :P Vaarassa ovat kuulemma kaikki, vastasyntyneistä mummoihin... :P Pitäsköös tää karppaus lopettaa... heh..

Lausumiini pitäisi kai laittaa jokin varoitusteksti. Ettei vaan pitäisi aivan tiskiklaimeria kirjuuttaa ja lisänä jokin varoitus.

Julkaisija:  marilyn [ 2005-04-22 15:15:05 ]
Viestin otsikko: 

:lol: :lol: :lol:

Pöhkö poika!!!

Sydän hyppäs kurkkuun :evil:

Julkaisija:  Gisandra [ 2005-04-22 15:16:34 ]
Viestin otsikko: 

Shit! Sydän pysähtyi! :x

Julkaisija:  Cockton [ 2005-04-22 15:24:05 ]
Viestin otsikko: 

Hah, ei nyt noin halpaan mennä! :D :D

Kuten kaverini englanninopettaja oli netistä kopioituun kotiaineeseen loppuun kirjoittanut, totean että: "Nice try, try again." ;)

Julkaisija:  Pienetär [ 2005-04-22 15:33:10 ]
Viestin otsikko: 

mael kirjoitti:
Tuhma poika, hyi hyi. Meinasit syänkohtauksen aiheuttaa... :lol:


Ei meikäläisillä sellaisia ole!

Julkaisija:  thimari [ 2005-04-22 15:37:03 ]
Viestin otsikko: 

Pienetär kirjoitti:
Ei meikäläisillä sellaisia ole!


Ottamatta kantaa siihen, onko vai ei, jokin rupesi rinnuksessa läpättämään kuin lampaan saparo, kun näin viestin aiheen & kirjoittajan... Älä sinä nuori mies säikyttele vanhoja ihmisiä!

Julkaisija:  sinimarja [ 2005-04-22 16:06:04 ]
Viestin otsikko: 

Voi äiti apua!

Pojat on aina poikii...

Ihan minäkin pelästyin. Mikssi tällainen säikytystemppu, Ilkka? Ei nyt ole edes aprillipäivä. Ja me on ostettu sun kirjaakin ja oltu muutenkin ystävällisiä.

Julkaisija:  Mirka [ 2005-04-22 16:16:14 ]
Viestin otsikko: 

Oottexte noin säikkyi?

Mulle selvis, et ku jenkkilässä on 1990-luvulta alkaen ollu 35 miljoonaa atkinslaista ja osa vanhoja pieruja jo 1970-luvulta, niin tämmöses testijoukos olis jo jotain huonoa pitäny ruveta näkymään. :lol:

Mut se huono rupeskin sit näkymään terveydestään huolehtivil suomalaisil naisil, jotka syö KTL ohjeiden mukaan ja kuolee sydäreihin. :evil:

Ja epileptikkolasten hoitomuotona 80 vuotta käytetty jyrkkä ketoosidieetti on nousemassa uudestaan suosioon, kun sillä vältetään epilepsialääkkeiden sivuvaikutuksia.

Julkaisija:  Make [ 2005-04-22 16:17:39 ]
Viestin otsikko: 

Mirka kirjoitti:
Oottexte noin säikkyi?


Auh, silmiin sattuu! :D

Julkaisija:  Pappa [ 2005-04-22 16:29:43 ]
Viestin otsikko: 

Mirka kirjoitti:
Oottexte noin säikkyi?

Mulle selvis, et ku jenkkilässä on 1990-luvulta alkaen ollu 35 miljoonaa atkinslaista ja osa vanhoja pieruja jo 1970-luvulta, niin tämmöses testijoukos olis jo jotain huonoa pitäny ruveta näkymään. :lol:

Mut se huono rupeskin sit näkymään terveydestään huolehtivil suomalaisil naisil, jotka syö KTL ohjeiden mukaan ja kuolee sydäreihin. :evil:

Ja epileptikkolasten hoitomuotona 80 vuotta käytetty jyrkkä ketoosidieetti on nousemassa uudestaan suosioon, kun sillä vältetään epilepsialääkkeiden sivuvaikutuksia.


Hei, varo vaan sanojasi, meidät luokitellaan kohta yleisvaarallisiksi ja vastuuttomiksi ;)

Julkaisija:  Pienetär [ 2005-04-22 16:36:50 ]
Viestin otsikko: 

Mirka kirjoitti:
Mut se huono rupeskin sit näkymään terveydestään huolehtivil suomalaisil naisil, jotka syö KTL ohjeiden mukaan ja kuolee sydäreihin. :evil:


Haudataan sinne minne loputkin tän valtion salaisuuksista on haudattu, Huhtiniemeen. Sitten saavat lappeenrantalaiset uutta pontta huhulle joukkohaudoista!

Julkaisija:  ilkka [ 2005-04-22 16:37:02 ]
Viestin otsikko: 

Sori, se tuli jostain tuolta poikuusgeeneistä tuo idea, ja se nauratti itseäni niiiiiin paljon. :oops:

Pojat on poikia. ;)

Julkaisija:  Pappa [ 2005-04-22 17:02:23 ]
Viestin otsikko: 

Poikana sanoisin jotta sooli oikein hjuva piriste :P

Julkaisija:  Nist [ 2005-04-22 18:26:37 ]
Viestin otsikko: 

Make kirjoitti:
Mirka kirjoitti:
Oottexte noin säikkyi?


Auh, silmiin sattuu! :D


Mix?

Julkaisija:  els [ 2005-04-22 18:29:03 ]
Viestin otsikko: 

Pappa kirjoitti:
Mirka kirjoitti:
Oottexte noin säikkyi?

Mulle selvis, et ku jenkkilässä on 1990-luvulta alkaen ollu 35 miljoonaa atkinslaista ja osa vanhoja pieruja jo 1970-luvulta, niin tämmöses testijoukos olis jo jotain huonoa pitäny ruveta näkymään. :lol:

Mut se huono rupeskin sit näkymään terveydestään huolehtivil suomalaisil naisil, jotka syö KTL ohjeiden mukaan ja kuolee sydäreihin. :evil:

Ja epileptikkolasten hoitomuotona 80 vuotta käytetty jyrkkä ketoosidieetti on nousemassa uudestaan suosioon, kun sillä vältetään epilepsialääkkeiden sivuvaikutuksia.

Hei, varo vaan sanojasi, meidät luokitellaan kohta yleisvaarallisiksi ja vastuuttomiksi ;)

Eiks me sitten muka vielä olla??
Jos ei, niin tarttis varmaan hiljakseen tehdä jotain, että se ymmärrettäisiin...

Julkaisija:  sinimarja [ 2005-04-22 23:01:46 ]
Viestin otsikko: 

Hassua, tällaisesta ketjusta tuli ihan kummia mieleen...

Aloin ihan linkolalaisia miettimään - huomaatko, Pappa! Tuli vain mieleen, että jokin syy sillä pitää olla ettei näin selvä juttu mene ihmisten jakeluun. Ja tietysti, mihin ne ihmiset sitten kuolisivat jos ei SVT:in? Johonkinhan pitää kuolla, vielä mielellään kohtuuajassa, tai juttu poksahtaa. Ennen oli rutot sun muut kulkutaudit, nyt on tämä vinksahtanut ravitsemus.

Elikkä tämä taitaa olla tämän ajan tapa säännöstellä populaatiota. Fiksut elää kauemmin ja mukavammin, muut sairastuvat kuka mihinkin "elitasosairauteen". Kuka se puhuikaan, ettei luonnonvalinta enää toimi? Noh, kyllä ne kituuttajatkin ehtivät lapsia hankkia ennen SVT:tä, joten vähän olisi säätämistä.

En kellekään pahaa halua, mutta oikeasti kaikkien "pelastaminen" on mieletöntä. Siitä seuraisi varmaan nälänhätä, jos kaikki jatkaisivat keskimäärin 5 vuotta pitempään täällä maapallolla.

Tässä hyvä lapsen miete: On tyhmää että täytyy kuolla. Minusta ei ihmisiä tarvitsisi vaihtaa koko ajan. Minä olen sitä mieltä, että jos täällä kerran ollaan niin ollaan sitten. Johannes 8 v.

Toinen sanomus, en malta olla laittamatta: Isoisä makaa hautakiven alla. Taputamme häntä kivelle ja kerran kaivoimme maahan sipuleita, että hänellä olisi jotain purtavaa. Siri 5 v.

Julkaisija:  Pappa [ 2005-04-22 23:37:00 ]
Viestin otsikko: 

sinimarja kirjoitti:
Hassua, tällaisesta ketjusta tuli ihan kummia mieleen...

Aloin ihan linkolalaisia miettimään - huomaatko, Pappa! Tuli vain mieleen, ...


*hymy* ... tuli vaan tuollainen jostain syystä mieleen - hymyn takana ajatus ilman sanoja :)


~

pitkkä hiljaisuus

~

Tai no, ehkä pari kuitenkin, mutta se ei liity edellisen hiljaiseen "ilman sanoja" ajatussisältöön..vaon on sitten jo vallan muuta.

Mutta "onneksi" meillä on demokratia - paradoksaalista mutta kaikessa hölmöydessään se saattaa epäsuorasti antaa sittenkin mahdollisuuden - sekö hulluus on samalla mahdollisuus pienelle toivon kipinälle. Toivon kipinälle elonkehän jatkumosta vielä hiukan pidemmälle kuin miltä juuri nyt näyttää. Onko todella niin että kaaos ja hölmöys on vakauttava tekijä. Ehkä.


t: "metsästäjä - kulkuri"

Sivu 1/2 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/