karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 00:24:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-03-19 16:35:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Vieras kirjoitti:
Mitä ihmettä sä nyt jälleen kerran sekoilet? Jos lihaskuntoharjoittelua säännöllisesti tekevä pitää kuukauden treenitauon, niin lihaskunto heikkenee varmasti. Sohvaperunalla lihaskunto, tai siis lihakunnottomuus, pysyy ennallaan.


Rautalankaa ja ratakiskoa:

Aiemmin syödessäni niitä hiilihydraatteja sen linkittämäsi artikkelin määriä, lihaskunto tuntui kokemuksellisesti laskevan treenitaukojen aikana.

Nykyään kun makrot ovat aivan erilaiset (HH15%, P15% Rasva70%) se lihaskunto ei tunnu laskevan juuri lainkaan samanpituisen tauon aikan.

Liikunnan laji on ihan sama kuin ennenkin (eräs budolaji). Ainoa mikä on muuttunut on ravitsemus.

Jos vain lihaskunnottomalla voi kunto laskea, niin sitten olin ennen kunnossa ja nykyään ei sitten sitä lihaskuntoa sinun mukaasi ole, kun se ei kerran laske. Sinulla kas kun ei ole tarjolla mitään muuta syytä kuin se, että jos lihaskunto ei laske niin sitä ei voi edes olla olemassa...

Silti jaksan enemmän ja ne lihakset ovat isommat ja kiinteämmätkin kuin ennen.

Minä kuitenkin tekisin asiasta pikemminkin sellaisen johtopäätöksen, että jos nykyisellä ravinnolla lihaskunto pysyy paremmin taukojen aikana kuin silloin kun söin eri tavalla, niin se syy on silloin ihan occamin partaveitsi - metodilla se ravinto.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-19 17:28:11 
Toisinsyöjä kirjoitti:
Nykyään kun makrot ovat aivan erilaiset (HH15%, P15% Rasva70%) se lihaskunto ei tunnu laskevan juuri lainkaan samanpituisen tauon aikan.


Eli se lihaskunto on jo ennen tuota kuukauden taukoa surkea. Jokainen säännöllisesti treenaava nimittäin tietää mitä kuukauden treenanatomuus tekee lihaskunnolle karppasipa tai ei. Olisihan se tietty hienoa, jos vaikkapa urheilija voisi viimeisen kuukauden ennen kauden päätapahtumaa vain löhöillä ja käydä sitten pokkaamassa mitalit. Jotenkin on sellainen kutina, että tämä metodi olisi jo käytössä jos se toimisi muuallakin kuin karppien käänteistodellisuudessa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-20 09:15:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Vieras kirjoitti:
Eli se lihaskunto on jo ennen tuota kuukauden taukoa surkea. Jokainen säännöllisesti treenaava nimittäin tietää mitä kuukauden treenanatomuus tekee lihaskunnolle karppasipa tai ei. Olisihan se tietty hienoa, jos vaikkapa urheilija voisi viimeisen kuukauden ennen kauden päätapahtumaa vain löhöillä ja käydä sitten pokkaamassa mitalit. Jotenkin on sellainen kutina, että tämä metodi olisi jo käytössä jos se toimisi muuallakin kuin karppien käänteistodellisuudessa.


Mitä sinä urheilusta horiset? Liikunnalla jota harrastan ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa.
Lajini on eräs budolaji ja siinä ei kilpailla. Eikä mitata, lasketa tai katsota kuka on paras. Hengissä selviäminen on se mitä me harjoittelemme. :D

Fyysisesti se ei vaadi aerobisen kynnyksen ylittämistä eikä kovin usein räjähtävää voimaa, sen sijaan se vaatii huomattavan hyvää tasapainoa ja koordinaatiota, sekä lihaskuntoa paikoissa joissa tavallinen pulliainen ei tiedä lihaksia olevankaan. Milloin sinulla oli viimeksi lihakset kipeinä jalkapohjissa, tai häntäluun ympärillä?

Minulla on sitten kauhean huono kunto, kun pystyn 7 päivän kesäleirillä treenaamaan koko viikon putkeen tuntikausia päivässä, eli 6-11 tunnin päiviä me treenailemme.
Mielenkiintoista on se, että minua 20 vuotta nuoremmat jotka syövät juuri kuten sinä ohjeistat joutuvat aina välillä vilttiketjuun, minä en. Että on se ihan hirveän huono kunto joo. :D

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-20 09:46:09 
Minä en ohjeista ketään syömään mitenkään eli en ole ketjun aloittaja (ja ruokavalioni on hiilarirajoitteinen). Oion vain jälleen kerran näitä "immunotyyppi B":n huuhaa-väitteitä. Tällä kertaa siis väite oli se ettei kuukauden treenitauko heikennä lihaskuntoa.

Tai no otetaan sen verran takaisin, että vaikkapa shakinpelaajan nappulan siirtämiseen tarvitsema lihaskunto tuskin heikkenee kuukauden pelaamattomuuden vuoksi :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-20 11:00:11 
Toisinsyöjä kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Eli se lihaskunto on jo ennen tuota kuukauden taukoa surkea. Jokainen säännöllisesti treenaava nimittäin tietää mitä kuukauden treenanatomuus tekee lihaskunnolle karppasipa tai ei. Olisihan se tietty hienoa, jos vaikkapa urheilija voisi viimeisen kuukauden ennen kauden päätapahtumaa vain löhöillä ja käydä sitten pokkaamassa mitalit. Jotenkin on sellainen kutina, että tämä metodi olisi jo käytössä jos se toimisi muuallakin kuin karppien käänteistodellisuudessa.


Mitä sinä urheilusta horiset? Liikunnalla jota harrastan ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa.
Lajini on eräs budolaji ja siinä ei kilpailla. Eikä mitata, lasketa tai katsota kuka on paras. Hengissä selviäminen on se mitä me harjoittelemme. :D

Fyysisesti se ei vaadi aerobisen kynnyksen ylittämistä eikä kovin usein räjähtävää voimaa, sen sijaan se vaatii huomattavan hyvää tasapainoa ja koordinaatiota, sekä lihaskuntoa paikoissa joissa tavallinen pulliainen ei tiedä lihaksia olevankaan. Milloin sinulla oli viimeksi lihakset kipeinä jalkapohjissa, tai häntäluun ympärillä?

Minulla on sitten kauhean huono kunto, kun pystyn 7 päivän kesäleirillä treenaamaan koko viikon putkeen tuntikausia päivässä, eli 6-11 tunnin päiviä me treenailemme.
Mielenkiintoista on se, että minua 20 vuotta nuoremmat jotka syövät juuri kuten sinä ohjeistat joutuvat aina välillä vilttiketjuun, minä en. Että on se ihan hirveän huono kunto joo. :D


Nyt menee pullat ja vellit sekaisin. Teillä taitaa olla eri käsitykset lihaksista ja lihaskunnosta. Toinen puhuu kauppakassin kantoon soveltuvasta niukasta massasta ja toinen lihaksista joilla oikeasti parannetaan suorituskykyä. Se nyt on sanomattakin selvää, että patit häipyy jos ne on ensin treenillä kasvatettu ja sitten huilataan esim. kuukausi. Siinä ei karppaukset eikä muutkaan jipot auta. Sohvaperunamuskeli sensijaan säilyy parhaimmilla jopa eläkeikään saakka tosin heikkenee sitten aika nopeasti 70 ikävuoteen mennessä.

t. Eri vieras


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-20 11:43:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Vieras kirjoitti:
Nyt menee pullat ja vellit sekaisin. Teillä taitaa olla eri käsitykset lihaksista ja lihaskunnosta. Toinen puhuu kauppakassin kantoon soveltuvasta niukasta massasta ja toinen lihaksista joilla oikeasti parannetaan suorituskykyä. Se nyt on sanomattakin selvää, että patit häipyy jos ne on ensin treenillä kasvatettu ja sitten huilataan esim. kuukausi. Siinä ei karppaukset eikä muutkaan jipot auta. Sohvaperunamuskeli sensijaan säilyy parhaimmilla jopa eläkeikään saakka tosin heikkenee sitten aika nopeasti 70 ikävuoteen mennessä.


Kauppakassin kantamiseen soveltuvista lihaksista ja lihaskunnosta?
Minä 70 kiloinen kykenen heittelemään satakiloisiä äijiä korkeilla lonkkaheitoilla ja esim. viimeisten 5 vuoden aikana on jäänyt aika moni kauluspaita pieneksi harteista. Jalkaprässissä menee 150 kiloa. (Tai meni kun viimeksi aika monta vuotta sitten kokeilin; varmaan pitäisi aloittaa nyt varovasti 120 kilolla sen kokeileminen paljonko menee...)

Ja karppaus on auttanut sikäli että ennen se voima ja kunto tosiaan väheni taukojen aikana, enää ei, tai ei ainakaan niin että sen huomaisi selvästi.

Me emme siis puhu eri asioista, mutta tuon toisen vieraan on vaikeaa käsittää että on muutakin kuin kilpaurheilu jossa mitataan koko ajan mikä se suoritus on ja kuka oli paras. Se iso ero on ehkä myös paitsi siinä että ei kilpailla/mitata, myös siinä että kun ei kilpailla/mitata, niin asioita voi tehdä oman kropan mukaan eikä millään pakkotahdilla.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-20 13:03:37 
Toisinsyöjä kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Nyt menee pullat ja vellit sekaisin. Teillä taitaa olla eri käsitykset lihaksista ja lihaskunnosta. Toinen puhuu kauppakassin kantoon soveltuvasta niukasta massasta ja toinen lihaksista joilla oikeasti parannetaan suorituskykyä. Se nyt on sanomattakin selvää, että patit häipyy jos ne on ensin treenillä kasvatettu ja sitten huilataan esim. kuukausi. Siinä ei karppaukset eikä muutkaan jipot auta. Sohvaperunamuskeli sensijaan säilyy parhaimmilla jopa eläkeikään saakka tosin heikkenee sitten aika nopeasti 70 ikävuoteen mennessä.


Kauppakassin kantamiseen soveltuvista lihaksista ja lihaskunnosta?
Minä 70 kiloinen kykenen heittelemään satakiloisiä äijiä korkeilla lonkkaheitoilla ja esim. viimeisten 5 vuoden aikana on jäänyt aika moni kauluspaita pieneksi harteista. Jalkaprässissä menee 150 kiloa. (Tai meni kun viimeksi aika monta vuotta sitten kokeilin; varmaan pitäisi aloittaa nyt varovasti 120 kilolla sen kokeileminen paljonko menee...)

Ja karppaus on auttanut sikäli että ennen se voima ja kunto tosiaan väheni taukojen aikana, enää ei, tai ei ainakaan niin että sen huomaisi selvästi.

Me emme siis puhu eri asioista, mutta tuon toisen vieraan on vaikeaa käsittää että on muutakin kuin kilpaurheilu jossa mitataan koko ajan mikä se suoritus on ja kuka oli paras. Se iso ero on ehkä myös paitsi siinä että ei kilpailla/mitata, myös siinä että kun ei kilpailla/mitata, niin asioita voi tehdä oman kropan mukaan eikä millään pakkotahdilla.


Tummensin jotain. Tuossa erittäin hyvä pointti. Suurin syy loukkaantumisiin on juurikin maltin puute; ahnehditaan tuloksia liikaa ja liian nopeasti siellä treeneissä.
Sinällään tuo jalkaprässitulos ei kerro mitään koska prässit on erilaisia. Itekin olen ottanut prässissä 500 kg:lla vitosen sarjoja jalkakyykkyennätyksen ollessa kuitenkin "vain" hitusen reilut 200 kg.

Olipa kirkas aurinko hetki sitten, huh,huh!

T. sama eri vieras


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-21 09:18:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Vieras kirjoitti:
Sinällään tuo jalkaprässitulos ei kerro mitään koska prässit on erilaisia. Itekin olen ottanut prässissä 500 kg:lla vitosen sarjoja jalkakyykkyennätyksen ollessa kuitenkin "vain" hitusen reilut 200 kg.

T. sama eri vieras


No se kertoo esimerkiksi sen, että en ole sohvaperuna (en muuten edes koskaan ole omistanut niin sohvaa kuin telkkariakaan, istun kovalla tuolilla tai penkillä, tai tyynyllä lattialla) ja että minulla on vähän enemmänkin lihaksia kuin mitä tarvitaan kauppakassin kantamiseen.

Se oli lähinnä se pointti. Kun sen toisen vieraan teoria oli, että ainoa syy siihen ettei lihaskunto laske tauon aikana on se ettei ole lainkaan lihaskuntoa. Mutta kun minulla kuitenkin sitä on, niin tuo selitys ei kelpaa.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-08 11:52:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-05-23 13:34:12
Viestit: 826
Minä en ymmärrä miksi aina puhutaan lihaksien kasvusta?
Harrastavatko todellakin KAIKKI bodausta? (Joka ei todellakaan ole yleisesti ottaen ole mikään terveellinen urheilumuoto, jos ajatellaan pelkkää lihaskasvua, hormonimääriä tai ihan sitä, miten pitkään nämä entiset urheilijat ovat sittemmin eläneet terveinä.)

Naiset eivät siedä suuria määriä hiilihydraatteja, mutta toisaalta eivät pärjää niin hyvin pienilläkään kuin miehet. Ja miksi ihmeessä minun pitäisi näyttää bodarilta? ei ainakaan terveyden takia. Pelkän nykyisen naisihanteen?

Näytän ihan hyvältä eikä minusta enää saa alle viisikymppisen näköistä, kun en sellainen ole. No, ehkä 48-vuotiaan näköisen saa.

Tavallista liikuntaa voi hyvin harrastaa aivan pienilläkin hiilarimäärillä, alle 100g riittää. Ja jos syö myös rasvaa eikä välttele sitä hysteerisesti, niin hoikka ihminen voi syödä enemmänkin, jos kroppa kerran kestää. Ei kaikkien ole pakko karpata.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-08 13:00:20 
Leenuliinutiinu kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi aina puhutaan lihaksien kasvusta?
Harrastavatko todellakin KAIKKI bodausta? (Joka ei todellakaan ole yleisesti ottaen ole mikään terveellinen urheilumuoto, jos ajatellaan pelkkää lihaskasvua, hormonimääriä tai ihan sitä, miten pitkään nämä entiset urheilijat ovat sittemmin eläneet terveinä.)

Naiset eivät siedä suuria määriä hiilihydraatteja, mutta toisaalta eivät pärjää niin hyvin pienilläkään kuin miehet. Ja miksi ihmeessä minun pitäisi näyttää bodarilta? ei ainakaan terveyden takia. Pelkän nykyisen naisihanteen?

Näytän ihan hyvältä eikä minusta enää saa alle viisikymppisen näköistä, kun en sellainen ole. No, ehkä 48-vuotiaan näköisen saa.

Tavallista liikuntaa voi hyvin harrastaa aivan pienilläkin hiilarimäärillä, alle 100g riittää. Ja jos syö myös rasvaa eikä välttele sitä hysteerisesti, niin hoikka ihminen voi syödä enemmänkin, jos kroppa kerran kestää. Ei kaikkien ole pakko karpata.


Sulla taitaa olla paha päivä kun näköjään rutiset joka ketjussa....Sitten asiaan. Hyvä lihaskunto varsinkin varttuneella iällä parantaa tasapainoa ja auttaa selviytymään päivän askareista omatoimisesti. Ei kai täällä kenestäkään bodaria olla tekemässä? Joten ei muuta kuin salille. Se on sullekin hyvä sijoitus tulevaisuuteen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-09 20:09:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-05-23 13:34:12
Viestit: 826
Vieras kirjoitti:
Leenuliinutiinu kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi aina puhutaan lihaksien kasvusta?
Harrastavatko todellakin KAIKKI bodausta? (Joka ei todellakaan ole yleisesti ottaen ole mikään terveellinen urheilumuoto, jos ajatellaan pelkkää lihaskasvua, hormonimääriä tai ihan sitä, miten pitkään nämä entiset urheilijat ovat sittemmin eläneet terveinä.)

Naiset eivät siedä suuria määriä hiilihydraatteja, mutta toisaalta eivät pärjää niin hyvin pienilläkään kuin miehet. Ja miksi ihmeessä minun pitäisi näyttää bodarilta? ei ainakaan terveyden takia. Pelkän nykyisen naisihanteen?

Näytän ihan hyvältä eikä minusta enää saa alle viisikymppisen näköistä, kun en sellainen ole. No, ehkä 48-vuotiaan näköisen saa.

Tavallista liikuntaa voi hyvin harrastaa aivan pienilläkin hiilarimäärillä, alle 100g riittää. Ja jos syö myös rasvaa eikä välttele sitä hysteerisesti, niin hoikka ihminen voi syödä enemmänkin, jos kroppa kerran kestää. Ei kaikkien ole pakko karpata.


Sulla taitaa olla paha päivä kun näköjään rutiset joka ketjussa....Sitten asiaan. Hyvä lihaskunto varsinkin varttuneella iällä parantaa tasapainoa ja auttaa selviytymään päivän askareista omatoimisesti. Ei kai täällä kenestäkään bodaria olla tekemässä? Joten ei muuta kuin salille. Se on sullekin hyvä sijoitus tulevaisuuteen.


Kiitos, mutta minulta kysytään muutenkin ihan tarpeeksi usein kuinka usein oikein käyn salilla... Mutta tavallista kuntosaleilua voi hyvinkin harrastaa pienillä hiilarimäärillä kuten kirjoitin jo.

PS. Kuka antaa sinulle oikeuden rutista täällä, mutta minulle ei?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-07 15:50:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2015-06-10 10:40:31
Viestit: 1205
Leenuliinutiinu kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi aina puhutaan lihaksien kasvusta? Harrastavatko todellakin KAIKKI bodausta?


Koska monelle salimakelle hauiksen ympärysmitta on elämän ainoa sisältö. Eivät harrasta.

Itse artikkeliin: vastaavanlainen muutos ei luonnollisesti pitkällä aikavälillä ole mahdollinen, sillä muuten jokainen räkänokka olisi parin vuoden treenillä Arskan mitoissa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-09 11:59:12 
750g hiilaria päivässä, tarvittaessa enemmän... (16:30 ->)

https://youtu.be/lABoRGyDQbU?t=1544


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-09 20:59:25 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Hauis.


_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-11 11:46:25 
Vieras kirjoitti:
750g hiilaria päivässä, tarvittaessa enemmän... (16:30 ->)

https://youtu.be/lABoRGyDQbU?t=1544


Veikkaus milloin Mentula liittyy tälle vajavaiselle listalle https://www.t-nation.com/steroids/big-dead-bodybuilders johon "pyrkimässä" myös "supermassa" Savolainen ja "Boogie" Mustonen

Siitä sitten vaan testaamaan hiilareitten osuutta lihaskasvuun 20:n rasvaprosentilla 80kg:n painoisena perusjamppana, toki naturaalina. Ihan yhtä hienosti toimii lihasmassan kasvatukseen kuin FLEX-lehdestä kopioidut ammattilaisten treeniohjelmat :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-23 14:06:42 
Vieras kirjoitti:
Toisinsyöjä kirjoitti:
Nykyään kun makrot ovat aivan erilaiset (HH15%, P15% Rasva70%) se lihaskunto ei tunnu laskevan juuri lainkaan samanpituisen tauon aikan.


Eli se lihaskunto on jo ennen tuota kuukauden taukoa surkea. Jokainen säännöllisesti treenaava nimittäin tietää mitä kuukauden treenanatomuus tekee lihaskunnolle karppasipa tai ei. Olisihan se tietty hienoa, jos vaikkapa urheilija voisi viimeisen kuukauden ennen kauden päätapahtumaa vain löhöillä ja käydä sitten pokkaamassa mitalit. Jotenkin on sellainen kutina, että tämä metodi olisi jo käytössä jos se toimisi muuallakin kuin karppien käänteistodellisuudessa.


Lihaskunnosta en tiedä, mutta oma pikajuoksua harrava mieheni on kyllä todennut että viikon tai parin treenitauon jälkeen tulokset on JÄRKIÄÄN paremmat kuin tasaisesti treenatessa. Nykyään se pitää vähintään viikon treenitauon (poislukien palauttava) ennen kisoja.

Minä naisena olen huomannut sellaisen kiehtovan seikan että rasva tuntuu nostavan testotasoja. Mikään muu ei selitä sitä että aika vähäisillä liikuntamäärillä vyötärö kapenee ja hartiat levenee -lihakseni tuntuvat kasvavan todella pienelle effortilla nykyään. Paita joka oli viime kesänä hartioista sopiva kiristää nyt ja lepattaa vyötäröltä. Ja minä en harrasta muuta kuin joogaa ja pilatesta.

Bodarilihaksien (ts. toiminnallisessa mielessä tarpeettoman suurten lihaksien) kasvatus on sitten aivan toinen asia ja voin hyvin kuvitella että siinä tarvitaan aivan erilaista ravinnolla kikkailua. Onko se sitten enää terveellistä, on toinen juttu.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-23 14:13:08 
Vieras kirjoitti:

Hyvä lihaskunto varsinkin varttuneella iällä parantaa tasapainoa ja auttaa selviytymään päivän askareista omatoimisesti. Ei kai täällä kenestäkään bodaria olla tekemässä? Joten ei muuta kuin salille. Se on sullekin hyvä sijoitus tulevaisuuteen.


Lihaskunto on ihan eri asia kuin lihasmassa. Ketjun aihe on "laadukkaita hiilihydraatteja lihaskasvuun". Eli siihen, että lihakset olisi mahdollisimman isot. Se toimintakykyä ylläpitävä lihaskunto ei juurikaan korreloi lihaksen poikkipinta-alan kanssa, kun siihen vaaditaan eniten syvien lihasten kuntoa. Juuri niiden tukilihasten joiden olemassaolosta valtaosa ei edes tiedä, kuten Toisinsyöjä jo totesi.

Metkaa myös on, että kun nuo lihakset saadaan toimimaan kunnolla esim. Pilateksella, voimatasot KAIKESSA nousevat huomattavasti, vaikka näkyvät lihakset ei olisi kasvaneet yhtään. Voimantuotto paranee, kun lihasten yhteistyö on parempi ja liikeketjut oikeita.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-04-27 18:43:24 
Rasvasta tykkäävä kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Hyvä lihaskunto varsinkin varttuneella iällä parantaa tasapainoa ja auttaa selviytymään päivän askareista omatoimisesti. Ei kai täällä kenestäkään bodaria olla tekemässä? Joten ei muuta kuin salille. Se on sullekin hyvä sijoitus tulevaisuuteen.


Lihaskunto on ihan eri asia kuin lihasmassa. Ketjun aihe on "laadukkaita hiilihydraatteja lihaskasvuun". Eli siihen, että lihakset olisi mahdollisimman isot. Se toimintakykyä ylläpitävä lihaskunto ei juurikaan korreloi lihaksen poikkipinta-alan kanssa, kun siihen vaaditaan eniten syvien lihasten kuntoa. Juuri niiden tukilihasten joiden olemassaolosta valtaosa ei edes tiedä, kuten Toisinsyöjä jo totesi.

Metkaa myös on, että kun nuo lihakset saadaan toimimaan kunnolla esim. Pilateksella, voimatasot KAIKESSA nousevat huomattavasti, vaikka näkyvät lihakset ei olisi kasvaneet yhtään. Voimantuotto paranee, kun lihasten yhteistyö on parempi ja liikeketjut oikeita.



Niin onhan se kummaa, ettei vedetä treenejä satasella kilpailuja edeltävään päivään, vaan herkistellään viimeinen viikko tai kevennetään harjoittelua ennen viimeistä kilpaa, varmaan se mitä kilpajuoksija puolisosi haki, varmaan naureskellen jälkeen, kun sai tietää että kirjoittelet tänne.


Ylös
   
 Viestin otsikko: tn4yixwt
ViestiLähetetty: 2016-10-27 19:18:41 
abilify generic mainosesto capsules phenergan cheap mainosesto generic best price diflucan buy rogaine


Ylös
   
 Viestin otsikko: fnlfp9yg
ViestiLähetetty: 2016-10-28 01:36:06 
mainosesto azithromycin generic lisinopril


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)