karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:33:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-09 09:06:57 
Kettunen puolustautuu aiheesta ja hienosti karppaajien hyökkäystä vastaan. Miksiköhän karppaajilla on niin agressivinen maine nettikeskusteluissa, hmm.... ;)

http://kettunen.gains.fi/kaislikossa-su ... itiikkiin/

PS Keskustelussa rav.terapeutti Jan Verho kertoo, että ei ole antanut Kokolle ruokavalio-ohjeistusta dokumenttia varten. Eivätkö olekin hassuja nää perättömät nettihuhut ja niiden poikimat henkilöön menevät parjaukset!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-09 18:10:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-19 09:38:52
Viestit: 3371
Tämä käytöstavaton Kettunen on lainannut minuakin, olenko nyt julkkis? Onko Kettunen julkkis, täytyisikö edelleenkään välittää sitä mitä joku Kettunen sanoo? Minusta kaikenmaialman huomiota rumalla tyylillä hakevien Kettusten juttuja ei pitäisi tänne edes linkittää. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu.

Millä oikeudella Kettunen tuossa nyt vaatii meitä nimimerkillä keskustelupalastalla keskustelevia esiintymään nimillämme? Olen syystä nimimerkkikirjoittaja, en todellakaan aio esittää oikeaa nimeäni täällä jonkun Kettusen vaatimusten takia. Jos Kettunen on tehnyt valinnan esiintyä nimellään - alan ammattilainen kun on - miksi ihmeessä minun pitäisi? Minä olen valinnut keskustella tällä palstalla nimimerkillä. Keskustelen joillain muillakin nettipalstoilla nimimerkillä. Ei minulla ole mitään velvollisuutta kertoa omalla nimelläni koko internetille esim. sairauksistani.

Minä kommentoin vain Kettusen ilkeää tyyliä. Hän väitti vastineessaan, että on työnsä kautta kohdannut paljon sairaita ihmisiä. Niin voi hyvin olla, mutta nämä asiakastapaamiset eivät ole jalostuneet minkäänlaiseksi ymmärrykseksi sairaita ihmisiä kohtaan. Muuten hän ei kirjoittelisi tuollaisia kannikat ylös sohvalta -tekstejä. Hän voi siis väittää mitä tahansa, mutta todellinen todistusaineisto eli hänen itse kirjoittamansa tekstit ovat kenen tahansa luettavissa.

En muuten ymmärtänyt, miksi hän yhdessä kohtaa tekstiä sanoi, ettei ole valmentaja, ja kuitenkin muualla tekstissä kertoi valmennustyöstään.

_________________
C-pitoisuudet: keitetty ruusukaali 70,2; mandariini 41; kukkaakaali 51,8 keitetty 33,7; mansikka 45,6; keitetty kesäkurpitsa 16,2; paistettu kaali 24,8; haudutettu lanttu 31; kyssäkaali 52,1; maksa 31; pensasmustikka 15,6


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-09 19:44:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-01-12 14:24:15
Viestit: 3152
Paikkakunta: Satakunta
Nyt kun Kettunen otti hiiret puheeksi, niin tästä olisi varmaan hyvä aloittaa. D12492 todella herkullista rehua...
Ja jos ei vielä lämmennyt tuolle, niin tällä tutkimuksella kannattaa jatkaa.

_________________
Nature doesn't jump.

Praise the lard!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-09 20:33:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2009-01-10 22:52:43
Viestit: 2503
Samaistun kyllä jossakin mielessä Kettusen kielteisiin kokemuksiin nettikeskusteluista. Siteeraan nyt alla näitä hänen mainitsemiaan kommentteja:

”Jahas! Kateellisuus on kauhea asia..”
”Kettunen muuten kävi pari vuotta sitten täällä parantamassa maailmaa huonolla menestyksellä.”
”Kummatkin Kokon parjaajat Riekki ja Kettunen yrittävät repiä elantonsa lautasmallilla hikirääkkeineen.”
”Näköjään Jan Verho kirjoittelee samassa blogissa kuin Kettunen…piiri pieni pyörii.”
”Voi tuota Kettusta. Olisipa henkinen kasvu nyt tarkoittanut sitäkin, että olisi jotain käsitystä siitä, millaista on olla sairas[...]"


Osa ihmisistä tykkää keskustelupalstoista, mutta itselläni on vuosien mittaan keskustelujen lukeminen hieman vähentynyt (mutta tutkimusten lukeminen lisääntynyt), koska monesti keskustelu rönsyää tärkeistä aiheista kaikenlaisiin hassuihin juoruiluihin, olettamuksiin ja mielipidesaarnoihin. Minusta monet ilmaisut yllä olevissa lainauksissa edustavat huonoa makua, ja on erityisen tylsää jos kommentit eivät sisällä mitään substanssia vaan lähinnä tuollaisia heittoja. :?

_________________
Valtsun terveysblogi


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-09 20:38:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-19 09:38:52
Viestit: 3371
Alin noista on minun. Millä tavalla huonoa makua? Kettusen alkuperäinen kirjoitus oli törkeä ja tyyli provosoiva.Miksei sitä saisi arvostella?

_________________
C-pitoisuudet: keitetty ruusukaali 70,2; mandariini 41; kukkaakaali 51,8 keitetty 33,7; mansikka 45,6; keitetty kesäkurpitsa 16,2; paistettu kaali 24,8; haudutettu lanttu 31; kyssäkaali 52,1; maksa 31; pensasmustikka 15,6


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-09 21:23:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2009-01-10 22:52:43
Viestit: 2503
Korjaan sen verran, että en pidä mitään näistä lainauksista erityisen huonoa makua edustavina. Olen tavannut Kettusen ja tietäen hänen omista taustoistaan pidin aika hassuna millaisia oletuksia vieraat ihmiset saattavat tehdä hänen elämästään/taustoistaan. Lisäksi tuollainen viittaus hänen henkiseen kasvuun menee aika henkilökohtaiseksi eikä ole hyvä tapa käsitellä hänen julkisia kirjoituksiaan*. Tämä tosin vain oma fiilikseni, ja kommenttien tulkintahan on pitkälti subjektiivista.

* Itsekin kritisoin Heikkilän julkisia kirjoitteluja aika näkyvästi, mutta pyrin välttämään ilmaisuja jotka keskittyvät hänen ei-julkisiin puoliin. En esimerkiksi pohdi hänen henkistä kehitystään tai luonnetta vaan enemmänkin hänen lausuntojaan.

_________________
Valtsun terveysblogi


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-09 21:29:05 
Erfis kirjoitti:
Tämä käytöstavaton Kettunen on lainannut minuakin, olenko nyt julkkis? Onko Kettunen julkkis, täytyisikö edelleenkään välittää sitä mitä joku Kettunen sanoo? Minusta kaikenmaialman huomiota rumalla tyylillä hakevien Kettusten juttuja ei pitäisi tänne edes linkittää. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu.


Yhtä lailla Heikkilä on käytöstavaton, käyttää rumaa kieltä jne. Mutta Heikkilä onkin kaiken arvostelun yläpuolella? [-X


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-10 08:29:15 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Kiitos teille ei-karppaajille jotka tulette tänne vertaistukifoorumin taistelutantereelle opettamaan meille trendipelleille käytöstapoja.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-10 09:43:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-12 17:24:12
Viestit: 3173
Paikkakunta: Kotka
Vieras kirjoitti:
Erfis kirjoitti:
Tämä käytöstavaton Kettunen on lainannut minuakin, olenko nyt julkkis? Onko Kettunen julkkis, täytyisikö edelleenkään välittää sitä mitä joku Kettunen sanoo? Minusta kaikenmaialman huomiota rumalla tyylillä hakevien Kettusten juttuja ei pitäisi tänne edes linkittää. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu.


Yhtä lailla Heikkilä on käytöstavaton, käyttää rumaa kieltä jne. Mutta Heikkilä onkin kaiken arvostelun yläpuolella? [-X


Kuinka niin yläpuolella? Itsehän arvon Vieras häntä juuri arvostelit.

_________________
- Ruisleipä on suomalaisten ravinnon multitabs -


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-10 10:47:51 
mlv kirjoitti:
Kiitos teille ei-karppaajille jotka tulette tänne vertaistukifoorumin taistelutantereelle opettamaan meille trendipelleille käytöstapoja.


Trendipelleille? Karppaushan on jo niin last season kuin olla ja voi. Jos et vielä ole huomannut niin nyt on jo aivan toisenlaiset trendit menossa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-10 11:22:30 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Helsingissä on joku ilkeä trendi liikkeellä. Ensin turvottaa, sitten oksettaa ja lopuksi ripuloi itsensä ihan tyhjäksi.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-10 11:27:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Vieras kirjoitti:
Trendipelleille? Karppaushan on jo niin last season kuin olla ja voi. Jos et vielä ole huomannut niin nyt on jo aivan toisenlaiset trendit menossa.


Mielestäni trendit ovat sekä typeryyden huippu, että pelkästään markkinoinnillinen kikka:

Samalla tavalla, kuin ihoni tai hiusteni väri ja kroppani muoto ei muutu muotitrendien muuttuessa, ei myöskään aineenvaihduntani muutu ruokatrendien muuttuessa.

Minulle sopivat parhaiten vaatepuolella samat värit ja ainakin samankaltaiset mallit trendeistä riippumatta ja samalla tavalla aineenvaihdunnalleni sopii aina samanlainen ravinto, täysin ruokatrendeistä riippumatta.

Trendit ovat keino saada ihmiset ostamaan tuotteita ja palveluita, joita he eivät tarvitse.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-10 11:41:56 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
No en minä tuota trendidieetti nimitystä ihan itse keksinyt
http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1427261815845

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-10 12:40:16 
Toisinsyöjä kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Trendipelleille? Karppaushan on jo niin last season kuin olla ja voi. Jos et vielä ole huomannut niin nyt on jo aivan toisenlaiset trendit menossa.


Mielestäni trendit ovat sekä typeryyden huippu, että pelkästään markkinoinnillinen kikka:

Samalla tavalla, kuin ihoni tai hiusteni väri ja kroppani muoto ei muutu muotitrendien muuttuessa, ei myöskään aineenvaihduntani muutu ruokatrendien muuttuessa.

Minulle sopivat parhaiten vaatepuolella samat värit ja ainakin samankaltaiset mallit trendeistä riippumatta ja samalla tavalla aineenvaihdunnalleni sopii aina samanlainen ravinto, täysin ruokatrendeistä riippumatta.

Trendit ovat keino saada ihmiset ostamaan tuotteita ja palveluita, joita he eivät tarvitse.


Elähän nyt noin haastele. Eikös se ole mukava arjen piristys kun tulee siitä totutusta formista ulos ja kokeilee rohkeasti jotain uutta ja erilaista? Yllätä itsesi.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-10 13:39:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-11-24 22:38:58
Viestit: 3331
Joo,määkin on luonteeltani niin Last Season,että mulle ei trendeillä myydä kyllä mitään.

9 vuotta tulee karppausta täyteen.Ja kyllähän tutut ja varsinkin semmoiset Ei Niin Usein tavattavat kaukaisemmat tutut kattoo vähän kieroon.

_________________
*Rolling Stones fanin krapula ei näy ulospäin.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-03-11 14:00:01 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Mitäs näitä oli, oireyhtymiä, vajavaisuuksia, estoja. Kognitiivinen dissonanssi, sokeat pisteet, maut ja mieltymykset, mitäkaikkee! Idiot savant?

Ansaintalogiikka esiintyy myös yleisesti filosofian (ymmärryksen) korvikkeena, matematiikka on alistettu psosenttilaskennon asemaan ja muuta sellaista, tähtitiedettä tänään telkkarissa noin kello kymmenen - Hutan Häädieetti Kavereille Kans Tiukat Pakarat (rocket science).

Ihan parasta apinan vuotta, hyvin menee, mutta toki vois olla paremminkin!

_________________
äh


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-05-16 19:58:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Paikkakunta: Helsinki
mlv kirjoitti:
No en minä tuota trendidieetti nimitystä ihan itse keksinyt
http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1427261815845
Tuon Heiskasen olisi kannattanut lukea vaikka ihan peruskirja Atkinsilta 80-luvulta ja noudattaa sitä ilman mitään "hifistelyjä" niin ei olisi mennyt noin metsään. Varoittaa juuri tuollaisesta.

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-05-17 09:16:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Vieras kirjoitti:
Elähän nyt noin haastele. Eikös se ole mukava arjen piristys kun tulee siitä totutusta formista ulos ja kokeilee rohkeasti jotain uutta ja erilaista? Yllätä itsesi.


Etukäteen tiedossa oleva reaktio - kaikki ne vaivat jotka poistuivat nykyiseen ruokavalioon siirtymällä ja palaavat jos palautan sopimattomat ruoka-aineet ruokavaliooni - ei olisi millään tavoin yllättävä.

Samoin minua ei millään tavoin yllättäisi se, miltä näyttäisin esim kirkkaanoranssiin väriin pukeutumalla - jos sellainen sattuisi olemaan trendikästä - koska tiedän muuttuvani elävän kuolleen väriseksi, kun ihoni viereen laittaa ko. värin.

Pointtini on se, että nimenomaan sen vuoksi että suunnilleen kaikki mahdollinen on jo tullut kokeiltua, tiedän KOKEMUKSEN PERUSTEELLA mikä minulle sopii. Niin ruokavalion kuin myös pukeutumisen/värien suhteen.

Jos sinä sitten puolestasi saat iloa ja miellyttävää yllätystä vatsavaivoista, ihottumasta, hengitystieallergiasta, vanhojen urheiluvammojen jatkuvasta juilimisesta, sekä siitä että pukeutumisellasi osoitat olevasi täysin vailla väri- ja pukeutumissilmää sekä hyvää makua, niin siitä vaan, en estä sinua millään tavoin hankkimasta senkaltaisia kokemuksia itsellesi.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Timo Kettunen karppajien
ViestiLähetetty: 2016-05-17 16:41:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-27 08:15:46
Viestit: 1788
Toisinsyöjä kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Elähän nyt noin haastele. Eikös se ole mukava arjen piristys kun tulee siitä totutusta formista ulos ja kokeilee rohkeasti jotain uutta ja erilaista? Yllätä itsesi.


Etukäteen tiedossa oleva reaktio - kaikki ne vaivat jotka poistuivat nykyiseen ruokavalioon siirtymällä ja palaavat jos palautan sopimattomat ruoka-aineet ruokavaliooni - ei olisi millään tavoin yllättävä.

Samoin minua ei millään tavoin yllättäisi se, miltä näyttäisin esim kirkkaanoranssiin väriin pukeutumalla - jos sellainen sattuisi olemaan trendikästä - koska tiedän muuttuvani elävän kuolleen väriseksi, kun ihoni viereen laittaa ko. värin.

Pointtini on se, että nimenomaan sen vuoksi että suunnilleen kaikki mahdollinen on jo tullut kokeiltua, tiedän KOKEMUKSEN PERUSTEELLA mikä minulle sopii. Niin ruokavalion kuin myös pukeutumisen/värien suhteen.

Jos sinä sitten puolestasi saat iloa ja miellyttävää yllätystä vatsavaivoista, ihottumasta, hengitystieallergiasta, vanhojen urheiluvammojen jatkuvasta juilimisesta, sekä siitä että pukeutumisellasi osoitat olevasi täysin vailla väri- ja pukeutumissilmää sekä hyvää makua, niin siitä vaan, en estä sinua millään tavoin hankkimasta senkaltaisia kokemuksia itsellesi.


Kannattaa muuten kokeilla merenvihreää tai vedenvihreää; antaa helposti sellaisen oranssinvivahtavan hehkun (ainakin jos on yhtään rusketusta).

_________________
Pharmageddon!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)