Anonymous kirjoitti:
Laihtuminen on kivaa. Saa syödä mitä halajaa. Ollaan siis ketoosisssa! Kun kulutetaan runsaasti hiilikisiä ruumiillisessa työssä niin pystytään oleman ketoosissa joka tapauksessa!
Laihtua toki voi, mutta runsailla hiilareilla ei ketoosiin pääse.
Ketoosi ei mekanismina liity laihtumiseen. Ketoosi eli kropan ketoaineiden tuotto liittyy vain ja ainoastaan siihen, ettei veressä ole mitään muuta sopivaa polttoainetta aivoille. Lihastyö ei kuluta kaikkea syötyä hilaria, koska lihakset toimivat iloisesti myös rasvalla...
Iloista laihtumisen jatkoakin toivottelee els
_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä.
Tyyli täällä, kliksEi eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)