karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 21:04:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-04-18 09:25:00 
Joku puhui jossain toisesta forumista että karppien pitäisi lisätä kuvagalleria. Minä ehdotan, että jokainen karppi ottaa itsestään kuvan ja lisää sen tänne. Jos eri kehtaa, niin kuvassa ei välttämättä tarvitse kasvoja näkyä..

(ja minä olen ihmeissäni, jos yksikään kuvaansa tänne oikeasti laittaa)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 10:07:57 
Jos olet tarkkaavainen, niin osa meistä on täällä omalla kuvallaan... Minäkin olin, mutta sattuneista syistä poistin sen. Muuten minulla ei ole mitään sitä vastaan olla omalla kuvallani täällä. Jos olisin toisella alalla, niin kuva killuisi taatusti tossa vieressä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 10:22:13 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Liittynyt: 2004-11-17 11:21:52
Viestit: 3322
Teknisistä syistä ei ole mahdollista tallentaa kuvia samalle serverille jolla foorumi on. Toki linkittäminen muualla netissä oleviin kuviin on mahdollista. Eli joko oman palveluntarjoajan tarjoamaan tilaan, tai netistä löytyviin ilmaispalveluihin.

_________________
Roheiinia ja rasvaa, sillä se liha kasvaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 10:33:06 
Poissa
karppi
karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-07 21:46:10
Viestit: 3285
Minun vyötärönseutuani voi käydä ihmettelemässä vaikka Pirkan verkkosivuilla, katsele osastoa Koti ja Kysy maijalta. Kuva on melko tuore, tuon jälkeen ei ole lähtenyt kuin hikiset puolitoista kiloa.

Sinä päivänä, kun tänne meikäläisen pärstä ilmestyy, ihmettelen minäkin.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 12:13:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-05 01:32:48
Viestit: 554
Jaa, no kyllä tuossa vieressä näkyy meikäläisen pärstä, en minä sitä häpeile. 16.4. larppia (~improvisaatioteatteria) varten pukeutuneena näytin tältä: -- Kyllähän tuota laardia vielä on, mutta onpahan puolet ylipainosta jo hävinnyt.

_________________
Sokerikierteestä eroon karppaamalla.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 12:17:12 
Poissa
karppi
karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-07 21:46:10
Viestit: 3285
Shantarin jo kaksi kertaa nähneenä voin vahvistaa, että tämä neito kutistuu silmissä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 12:24:32 
Shantar kirjoitti:
16.4. larppia (~improvisaatioteatteria) varten pukeutuneena näytin tältä.


WAU! Eihä sua enää tunnista! Kiva kolttu sulla tossa kuvassa :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 12:40:56 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-26 13:15:25
Viestit: 9048
Meikäläinenkin tulee kaapista ihan kohta, malttakaahan odottaa vielä hetki, niin kuvat on nähtävillä :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 12:57:51 
Poissa
kermakarppi
kermakarppi

Liittynyt: 2004-11-07 14:24:13
Viestit: 6649
Shantar kirjoitti:
16.4. larppia (~improvisaatioteatteria) varten pukeutuneena näytin tältä


Wau! Tuosta koltusta voisi Nightwishin Tarja Turunen olla kateellinen!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 13:47:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 00:50:12
Viestit: 1630
Hienoa Shantar! :D

-yupik


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-19 20:58:39 
Cocktonin kuvia kyllä kiinnostaisi nähdä: kiloja hävinnyt jonnekin ja salillakin kehuu käyvänsä... Siis, ihan vain noin niin kuin kannustusmielessä meikätytölle, ei tässä muuta ole mielessä... :oops:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-20 12:07:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-27 10:32:57
Viestit: 792
[quote="Wi"]Minun vyötärönseutuani voi käydä ihmettelemässä vaikka Pirkan verkkosivuilla, katsele osastoa Koti ja Kysy maijalta. [quote]

:lol: :lol: :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-20 12:10:10 
Poissa
karppi
karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-07 21:46:10
Viestit: 3285
Niin, nykyisin minuakin naurattaa ;-) .

Tuo kuva ei sitten tarkoita millään muotoa sitä, että olisin palstan sisällön kanssa jossain tekemisissä :-).


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-11 17:39:07 
Poissa
eliittijäsen
eliittijäsen

Liittynyt: 2005-05-31 22:27:03
Viestit: 7786
^^ minen tajuu?

Multa löytyy kuvat sivuilta


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-11 17:49:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-05-23 19:01:05
Viestit: 418
Shantar kirjoitti:
16.4. larppia (~improvisaatioteatteria) varten pukeutuneena näytin tältä


Upea! :D

_________________
Kuva
* Muutos tapahtuu kun avaat silmäsi silloin kun haluaisit ne sulkea.*


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-11 19:59:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-29 19:19:56
Viestit: 422
...kuva ei ole oma, sen myönnän :oops: ...silmien väri on sama ja oikeastaan kaikki muukin (paitsi nenä eio samanlainen). Eli tältä minä näytän sitten, kun olen saanut "pullaposket" pois :oops: ... :lol:

BTW; onx kaikilla paikkaroitsijoillakaan kuvat netissä??? Mikäs pakko karpeillakaan on yksityisyyttään paljastaa :evil:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-12 08:56:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-17 11:51:30
Viestit: 893
No tästä linkistä mut löytää, 5 kuva, seison siinä keskellä sivuttain kohti kameraa. Kylläpä noi haalarit on löysät.... :D http://www.kimmos.info/lamko/olutmpia05.php

Btw, kaikki karppaajat ei ole laihduttamassa, vaan hakee terveempiä elämäntapoja.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-12 09:01:53 
Poissa
metukkakarppi
metukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-11 12:42:04
Viestit: 2272
Laitetaas nyt ihan piruttain tälläinen ennen ja jälkeen kuva jonka tuossa askartelin (mitäs täällä duunissa muutakaan :mrgreen:) .

Eli eka kuva on tämän vuoden vappuaatolta, karppauksen aloitin viikkoa myöhemmin. Toinen on sitten ihan tuore kuva ilman muutamaa litraa nestettä :lol:

Kuva

_________________
Karppaus:
Alkoi 5/2005: Atkinsin dieetillä lähti -10 kg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-12 09:03:11 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Liittynyt: 2004-05-24 09:40:32
Viestit: 8926
Lainaa:
Btw, kaikki karppaajat ei ole laihduttamassa, vaan hakee terveempiä elämäntapoja.


Niinkuin noissa kuvissa, vai? Sorry, oli pakko :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-12 09:05:08 
meow kirjoitti:

Btw, kaikki karppaajat ei ole laihduttamassa, vaan hakee terveempiä elämäntapoja.


Hih! Kovinpa terveellisiltä näyttivät noi kessut ja kaljatuopit! :wink:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)