Tässä muuan juttu viime viikolta, ja taaskin vain englanniksi. Sanoma: Mikä voisi olla lääkeyhtiölle tuottavampaa kuin sairaiden lääkitys? Ja sentään karvan verran eettisempää kuin sairastuttaminen, josta sitä voisi myöskin syyttää? No tietysti terveiden lääkitys! Tämä juttu on siitä.
http://www.motherjones.com/commentary/c ... kness.html
Oikeasti ei naurata yhtään, vaikkemme ihan jenkkien tasolla olekaan. Sairaanhoitaja-äitini ei tarjonnut meille edes asperiinia kipuihin ja särkyihin. Ja kumma kyllä, luonto paransi ne krempat. Ja se samainen luonto olisi ilmeisesti parantanut ne ihottumatkin jo silloin, kymmeniä vuosia sitten. Jos ne joiden olisi pitänyt tietää ja tutkia, olisivat tienneet, mistä oli kysymys...
terv els