karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 18:51:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-08-01 08:42:50 
Tässä muuan juttu viime viikolta, ja taaskin vain englanniksi. Sanoma: Mikä voisi olla lääkeyhtiölle tuottavampaa kuin sairaiden lääkitys? Ja sentään karvan verran eettisempää kuin sairastuttaminen, josta sitä voisi myöskin syyttää? No tietysti terveiden lääkitys! Tämä juttu on siitä.

http://www.motherjones.com/commentary/c ... kness.html

Oikeasti ei naurata yhtään, vaikkemme ihan jenkkien tasolla olekaan. Sairaanhoitaja-äitini ei tarjonnut meille edes asperiinia kipuihin ja särkyihin. Ja kumma kyllä, luonto paransi ne krempat. Ja se samainen luonto olisi ilmeisesti parantanut ne ihottumatkin jo silloin, kymmeniä vuosia sitten. Jos ne joiden olisi pitänyt tietää ja tutkia, olisivat tienneet, mistä oli kysymys...

terv els


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)