| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Ketoosi ja känni!? http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=8000 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | manowar [ 2005-07-16 11:05:04 ] |
| Viestin otsikko: | Ketoosi ja känni!? |
Siis olen lukenut että kännissä kroppa ei ole ketoosissa, mutta miksi ei? Käyttääkö aivot alkoholia energiaksi (olen huomannut että alkoholi tosiaan piristää aivotoimintaa) joten rasva ei pala? Sinänsä ei kovin vaarallista olisi jos ketoosi keskeytyisi ainostaan perjantaina, lauantaina (kun normaalisti rankan työn päätteeksi vedetään perseet), mutta näin kesälomalla ei ole montakaan tuntia vuorokaudessa milloin ei olisi alkoholia veressä! Oppiiko kroppa olemaan ketoosissa jos alkoholia kokoajan virtaa kurkusta alas, vai onko se mahdoton yhtälö? |
|
| Julkaisija: | Pixu [ 2005-07-16 15:12:16 ] |
| Viestin otsikko: | |
Kyllähän nuo "laitapuolen" kulkijat ovat aika hoikkaa sakkia...jos on koko ajan vähintään pienessä sievässä, niin ei kai se nälkäkään yllätä Olen jopa kuullut valkoviinidieetistä...se on kai joidenkin rikkaiden & turhautuneiden kotirouvien dieetti, missä lipitetään aamusta iltaan valkkaria ja ehkä syödään kananmuna tai pari...?? Alkoholit sinällään (siis sokerittomat) eivät kai lihota, vaan ne napostelut, mitä sitten vedetään kun alkaa hiukoa. Luulisin että 1 lasi punkkua/vrk jonkun protsku&rasvanapostelun kanssa (-->heiluttaa hitaammin verensokeria) ei vaikuta ketoosiin...? P.S. Jatkuva tissuttelu on vaarallista; voi tulla akuutti haimatulehdus |
|
| Julkaisija: | Calvin [ 2005-07-18 10:47:23 ] |
| Viestin otsikko: | |
Pixu kirjoitti: Olen jopa kuullut valkoviinidieetistä...se on kai joidenkin rikkaiden & turhautuneiden kotirouvien dieetti, missä lipitetään aamusta iltaan valkkaria ja ehkä syödään kananmuna tai pari...??
Jep, kun kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja, niin olen ollut ko. dieetillä jo viikon ja kivasti on kadonnut kolme päivää |
|
| Julkaisija: | dende [ 2005-07-19 12:18:18 ] |
| Viestin otsikko: | |
Calvin kirjoitti: Jep, kun kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja, niin olen ollut ko. dieetillä jo viikon ja kivasti on kadonnut kolme päivää
|
|
| Julkaisija: | Vieras [ 2005-07-30 01:03:51 ] |
| Viestin otsikko: | |
google: alcoholic ketoacidosis |
|
| Julkaisija: | kekexx [ 2005-07-30 01:04:49 ] |
| Viestin otsikko: | |
Anonymous kirjoitti: google: alcoholic ketoacidosis
viina syventää eli syö vähän hiilaria. |
|
| Julkaisija: | Pepetin [ 2005-08-01 20:25:05 ] |
| Viestin otsikko: | |
Kyllä minulla ainakin juopottelun jälkeen haisee henki kaksi kertaa niin pahalle kuin normaalisti... |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|