karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 11:04:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-04-22 14:55:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 20:09:11
Viestit: 802
Hahahaa, menitpäs lankaan! Made you look, neener neener! :twisted:



Perjantai... :lol: :wink: :P 8)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 14:58:51 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 16:09:34
Viestit: 849
reps :mrgreen:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 14:59:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 18:36:56
Viestit: 604
Tuhma poika, hyi hyi. Meinasit syänkohtauksen aiheuttaa... :lol:

_________________
Lukemalla ei uimaan opi, vetteen se on mäntävä


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 15:01:48 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
Hehhee... :P On tää juu.... muun muassa miekin alan käydä yhä vaarallisemmaksi. Luultavasti jokin odottamaton sivuvaikutus rasvalla ja proteiinilla. Olen kuulemma vaarallinen uhka ihmisten terveydelle edesvastuuttomine kannanottoineni. :P :P :P Vaarassa ovat kuulemma kaikki, vastasyntyneistä mummoihin... :P Pitäsköös tää karppaus lopettaa... heh..

Lausumiini pitäisi kai laittaa jokin varoitusteksti. Ettei vaan pitäisi aivan tiskiklaimeria kirjuuttaa ja lisänä jokin varoitus.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 15:15:05 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-26 13:15:25
Viestit: 9048
:lol: :lol: :lol:

Pöhkö poika!!!

Sydän hyppäs kurkkuun :evil:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 15:16:34 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-29 12:07:13
Viestit: 347
Shit! Sydän pysähtyi! :x


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 15:24:05 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Liittynyt: 2004-11-17 11:21:52
Viestit: 3322
Hah, ei nyt noin halpaan mennä! :D :D

Kuten kaverini englanninopettaja oli netistä kopioituun kotiaineeseen loppuun kirjoittanut, totean että: "Nice try, try again." ;)

_________________
Roheiinia ja rasvaa, sillä se liha kasvaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 15:33:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 14:55:36
Viestit: 9035
mael kirjoitti:
Tuhma poika, hyi hyi. Meinasit syänkohtauksen aiheuttaa... :lol:


Ei meikäläisillä sellaisia ole!

_________________
2003: 161,8 kg :arrow: 2006: 80kg :arrow: 2020: 171 kg
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 15:37:03 
Poissa
kermakarppi
kermakarppi

Liittynyt: 2004-11-07 14:24:13
Viestit: 6649
Pienetär kirjoitti:
Ei meikäläisillä sellaisia ole!


Ottamatta kantaa siihen, onko vai ei, jokin rupesi rinnuksessa läpättämään kuin lampaan saparo, kun näin viestin aiheen & kirjoittajan... Älä sinä nuori mies säikyttele vanhoja ihmisiä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 16:06:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-02-24 20:51:08
Viestit: 430
Voi äiti apua!

Pojat on aina poikii...

Ihan minäkin pelästyin. Mikssi tällainen säikytystemppu, Ilkka? Ei nyt ole edes aprillipäivä. Ja me on ostettu sun kirjaakin ja oltu muutenkin ystävällisiä.

_________________
Ihminen, joka haluaa, keksii keinot. Ihminen, joka ei halua, keksii selitykset.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 16:16:14 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Oottexte noin säikkyi?

Mulle selvis, et ku jenkkilässä on 1990-luvulta alkaen ollu 35 miljoonaa atkinslaista ja osa vanhoja pieruja jo 1970-luvulta, niin tämmöses testijoukos olis jo jotain huonoa pitäny ruveta näkymään. :lol:

Mut se huono rupeskin sit näkymään terveydestään huolehtivil suomalaisil naisil, jotka syö KTL ohjeiden mukaan ja kuolee sydäreihin. :evil:

Ja epileptikkolasten hoitomuotona 80 vuotta käytetty jyrkkä ketoosidieetti on nousemassa uudestaan suosioon, kun sillä vältetään epilepsialääkkeiden sivuvaikutuksia.

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 16:17:39 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:46:22
Viestit: 2259
Mirka kirjoitti:
Oottexte noin säikkyi?


Auh, silmiin sattuu! :D

_________________
Blessed are the young, for they shall inherit the national debt.
- Pres. Herbert Hoover


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 16:29:43 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
Mirka kirjoitti:
Oottexte noin säikkyi?

Mulle selvis, et ku jenkkilässä on 1990-luvulta alkaen ollu 35 miljoonaa atkinslaista ja osa vanhoja pieruja jo 1970-luvulta, niin tämmöses testijoukos olis jo jotain huonoa pitäny ruveta näkymään. :lol:

Mut se huono rupeskin sit näkymään terveydestään huolehtivil suomalaisil naisil, jotka syö KTL ohjeiden mukaan ja kuolee sydäreihin. :evil:

Ja epileptikkolasten hoitomuotona 80 vuotta käytetty jyrkkä ketoosidieetti on nousemassa uudestaan suosioon, kun sillä vältetään epilepsialääkkeiden sivuvaikutuksia.


Hei, varo vaan sanojasi, meidät luokitellaan kohta yleisvaarallisiksi ja vastuuttomiksi ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 16:36:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 14:55:36
Viestit: 9035
Mirka kirjoitti:
Mut se huono rupeskin sit näkymään terveydestään huolehtivil suomalaisil naisil, jotka syö KTL ohjeiden mukaan ja kuolee sydäreihin. :evil:


Haudataan sinne minne loputkin tän valtion salaisuuksista on haudattu, Huhtiniemeen. Sitten saavat lappeenrantalaiset uutta pontta huhulle joukkohaudoista!

_________________
2003: 161,8 kg :arrow: 2006: 80kg :arrow: 2020: 171 kg
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 16:37:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 20:09:11
Viestit: 802
Sori, se tuli jostain tuolta poikuusgeeneistä tuo idea, ja se nauratti itseäni niiiiiin paljon. :oops:

Pojat on poikia. ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 17:02:23 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
Poikana sanoisin jotta sooli oikein hjuva piriste :P


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 18:26:37 
Make kirjoitti:
Mirka kirjoitti:
Oottexte noin säikkyi?


Auh, silmiin sattuu! :D


Mix?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 18:29:03 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
Pappa kirjoitti:
Mirka kirjoitti:
Oottexte noin säikkyi?

Mulle selvis, et ku jenkkilässä on 1990-luvulta alkaen ollu 35 miljoonaa atkinslaista ja osa vanhoja pieruja jo 1970-luvulta, niin tämmöses testijoukos olis jo jotain huonoa pitäny ruveta näkymään. :lol:

Mut se huono rupeskin sit näkymään terveydestään huolehtivil suomalaisil naisil, jotka syö KTL ohjeiden mukaan ja kuolee sydäreihin. :evil:

Ja epileptikkolasten hoitomuotona 80 vuotta käytetty jyrkkä ketoosidieetti on nousemassa uudestaan suosioon, kun sillä vältetään epilepsialääkkeiden sivuvaikutuksia.

Hei, varo vaan sanojasi, meidät luokitellaan kohta yleisvaarallisiksi ja vastuuttomiksi ;)

Eiks me sitten muka vielä olla??
Jos ei, niin tarttis varmaan hiljakseen tehdä jotain, että se ymmärrettäisiin...

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 23:01:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-02-24 20:51:08
Viestit: 430
Hassua, tällaisesta ketjusta tuli ihan kummia mieleen...

Aloin ihan linkolalaisia miettimään - huomaatko, Pappa! Tuli vain mieleen, että jokin syy sillä pitää olla ettei näin selvä juttu mene ihmisten jakeluun. Ja tietysti, mihin ne ihmiset sitten kuolisivat jos ei SVT:in? Johonkinhan pitää kuolla, vielä mielellään kohtuuajassa, tai juttu poksahtaa. Ennen oli rutot sun muut kulkutaudit, nyt on tämä vinksahtanut ravitsemus.

Elikkä tämä taitaa olla tämän ajan tapa säännöstellä populaatiota. Fiksut elää kauemmin ja mukavammin, muut sairastuvat kuka mihinkin "elitasosairauteen". Kuka se puhuikaan, ettei luonnonvalinta enää toimi? Noh, kyllä ne kituuttajatkin ehtivät lapsia hankkia ennen SVT:tä, joten vähän olisi säätämistä.

En kellekään pahaa halua, mutta oikeasti kaikkien "pelastaminen" on mieletöntä. Siitä seuraisi varmaan nälänhätä, jos kaikki jatkaisivat keskimäärin 5 vuotta pitempään täällä maapallolla.

Tässä hyvä lapsen miete: On tyhmää että täytyy kuolla. Minusta ei ihmisiä tarvitsisi vaihtaa koko ajan. Minä olen sitä mieltä, että jos täällä kerran ollaan niin ollaan sitten. Johannes 8 v.

Toinen sanomus, en malta olla laittamatta: Isoisä makaa hautakiven alla. Taputamme häntä kivelle ja kerran kaivoimme maahan sipuleita, että hänellä olisi jotain purtavaa. Siri 5 v.

_________________
Ihminen, joka haluaa, keksii keinot. Ihminen, joka ei halua, keksii selitykset.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-22 23:37:00 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
sinimarja kirjoitti:
Hassua, tällaisesta ketjusta tuli ihan kummia mieleen...

Aloin ihan linkolalaisia miettimään - huomaatko, Pappa! Tuli vain mieleen, ...


*hymy* ... tuli vaan tuollainen jostain syystä mieleen - hymyn takana ajatus ilman sanoja :)


~

pitkkä hiljaisuus

~

Tai no, ehkä pari kuitenkin, mutta se ei liity edellisen hiljaiseen "ilman sanoja" ajatussisältöön..vaon on sitten jo vallan muuta.

Mutta "onneksi" meillä on demokratia - paradoksaalista mutta kaikessa hölmöydessään se saattaa epäsuorasti antaa sittenkin mahdollisuuden - sekö hulluus on samalla mahdollisuus pienelle toivon kipinälle. Toivon kipinälle elonkehän jatkumosta vielä hiukan pidemmälle kuin miltä juuri nyt näyttää. Onko todella niin että kaaos ja hölmöys on vakauttava tekijä. Ehkä.


t: "metsästäjä - kulkuri"


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)