Nanni kirjoitti:
^^ miehen äiti on syönyt noita pillereitä jo aika kauan. Vetää kaljaa, leipää, sokeria jne. niin paljon kuin jaksaa ja ihmettelee miksi ei laihdu, kun eihän hän saa rasvaa ollenkaan. Verenpaine on korkealla lääkityksestä huolimatta. Siis sekä verenpainelääkityksestä että rasvapilleristä.
Meidän (minun ja miehen) ruokavaliota ei uskalla kokeilla, koska on verenpainetta. Ja lääkäri kieltää ehdottomasti Atkinsin.
Kerro terveisiä, että mun vaari noin 70v. jolla verenpaineen lisäksi 3 eri sairautta sydämessä (läppävikaa rytmihäiriötä jne.) sai 5 eri lääkäriltä siunauksen atkinsilleen, jota on käyttänyt muutaman kerran elämänsä aikana painonpudotus mielessä. Eli siis sairauksista ja leikkauksista huolimatta tohtorit kehoittivat jatkamaan, jos hyvältä tuntuu. Vaari pudottanut muistaakseni 3 kertaa 10-15kg hyvin tiukalla atkinsilla (normaali ruokavalioonsa kuuluu lisäksi ruisleivät jne.)
mitenkäs, jos lykkäisitte mammalle lahjaksi vaikka heikkilän kirjan
