karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 17:31:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Painonvartijat konkursissa?
ViestiLähetetty: 2005-08-12 11:13:38 
Tuli mieleen että mitä kuuluu jenkkkilän painonvartijoille eli weight watchersille? Luulisi että yritys olisi ajatunut lowcarb buumin myötä konkkaan tai ainakin joutunut osittain vaihtamaan ravintofilosofiaa.
Kuvittelisi kuitenkin sen verran jenkkilässä tajuttavan bisneksen päälle, että huono tuote kannattaa vaihtaa uuteen trendikkäämpään.
Vai onko sitten niin, että atkinsonin aloitettuaan useinkaan ei tarvitse mitään kontrolliryhmiä, joten painonvartijat tyylinen bisness ei toimi lowcarbilla?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-12 12:00:46 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-26 13:15:25
Viestit: 9048
Jos huhuihin on uskomista, jenkki paikkarit on ottanut ohjelmaansa hiilaritietoisen version, jos joku tietää asiasta enemmän, valaisee varmasti lisätiedoilla.

Eli kyllä tuo firma on käsittääkseni aika vakavarainen (vuosien varrella on kerätty paljon fyffee), ja tietenkin asiaa auttaa laskusysteemien muutos jatkuvasti, joten ne joiden kilot on tulleet takaisin, palaavat uskoen uuden ohjelman auttavan entistä paremmin.

_________________
We can never obtain peace in the outer world until we make peace with ourselves.
-Dalai Lama


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-12 17:14:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 20:58:01
Viestit: 1479
Muistaakseni jo vuosi sitten oli puhetta että jenkkilässä on paikkaritkin karppiintumassa...

_________________
Entä jos ei edes yritä...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-12 17:18:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-26 10:19:37
Viestit: 786
Morrigan kirjoitti:
Muistaakseni jo vuosi sitten oli puhetta että jenkkilässä on paikkaritkin karppiintumassa...


Niin olikin.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-12 17:49:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
http://www.epinions.com/content_155332480644

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-13 15:27:46 
Poissa
eliittijäsen
eliittijäsen

Liittynyt: 2005-05-31 22:27:03
Viestit: 7786
Kyllähän ne täällä Suomessakin sanoo että vältä valkoisia jauhoja ja sokeria. Mutta silti jos syöt niitä pisteiden mukaan niin laihdut.
Ja rasvaa pitää vältää kuin ruttoa. Proteiiniakaan ei saa syödä kuin ihan pikkiriikkisen.

Eli älä syö mitään.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-13 22:51:28 
Tiedättekö mitä, painonvartijatkin laihtuvat ja ilman runsasta rasvankäyttöä. Eikö olekin ihmeellistä :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-13 23:10:14 
Poissa
Vastarannan karppi
Vastarannan karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-19 09:11:38
Viestit: 7550
Koikkalainen kirjoitti:
Tiedättekö mitä, painonvartijatkin laihtuvat ja ilman runsasta rasvankäyttöä. Eikö olekin ihmeellistä :roll:

Ja kuinka ihmeellistä onkaan, että suuri osa heistä lihoo takaisin vähintään entisiin mittoihin. :shock:

_________________
// Einomies - karppi, jo vuodesta 2004 -


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-13 23:33:27 
Einomies kirjoitti:
Ja kuinka ihmeellistä onkaan, että suuri osa heistä lihoo takaisin vähintään entisiin mittoihin. :shock:

Vesa-Matti Loiri karppasi atkinsilla itsensä laihaksi aikoinaan ja nyt hän on lihavampi kuin koskaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-13 23:39:15 
Poissa
karppikakara
karppikakara

Liittynyt: 2005-06-26 20:52:26
Viestit: 3154
Mikko Kivinen laihdutti itsensä näkkärillä laihaksi ja kuinka ollakaan, lihoi takaisin.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-17 12:59:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-04 16:41:19
Viestit: 360
Koikkalainen kirjoitti:
Einomies kirjoitti:
Ja kuinka ihmeellistä onkaan, että suuri osa heistä lihoo takaisin vähintään entisiin mittoihin. :shock:

Vesa-Matti Loiri karppasi atkinsilla itsensä laihaksi aikoinaan ja nyt hän on lihavampi kuin koskaan.


Vesku ei varmaankaan pysytellyt laihtumisen jälkeen karppiruokavaliossa. Ja epäilen että alkohooliakin tais mennä aika reippaasti.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-17 14:58:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 00:50:12
Viestit: 1630
Perry kirjoitti:
Koikkalainen kirjoitti:
Einomies kirjoitti:
Ja kuinka ihmeellistä onkaan, että suuri osa heistä lihoo takaisin vähintään entisiin mittoihin. :shock:

Vesa-Matti Loiri karppasi atkinsilla itsensä laihaksi aikoinaan ja nyt hän on lihavampi kuin koskaan.


Vesku ei varmaankaan pysytellyt laihtumisen jälkeen karppiruokavaliossa. Ja epäilen että alkohooliakin tais mennä aika reippaasti.


Ainakin tykkäsi hirveästi myös Lepuskan Mäkkäristä, kun se oli vielä
siellä.

-yupik


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)